x تبلیغات
وبلاگ سوگند

قیمت پولیش دندان در کرج

 در دنیای امروز و با پیشرفت دندانپزشکی زیبایی و ترمیمی روش های مختلفی برای بدست آوردن لبخند زیبا و دندان های سالم، صاف، سفید و بدون آسیب وجود دارد که از انواع این روش ها می شود به لمینت دندان و کامپوزیت دندان اشاره نمود که این روش ها از محبوب ترین و پر طرفدار ترین دندانپزشکی زیبایی می باشند. در این مقاله قصد داریم به پولیش دندان که آخر مرحله در نصب کامپوزیت دندان است با سایت دکتر مریم محمدی همراه باشید تا اطلاعات بیشتری را کسب کنید.

پالیش کامپوزیت

برای براق و صاف کردن مینای دندان از پالیش دندان استفاده می شود البته لازم به یادآوری است که افرادی که کامپوزیت دندان انجام داده اند باید در نگهداری  از دندان های کامپوزیت شده خود دقت کرده و بهداشت دهان و دندان خود را رعایت کنند، چنانچه فرد مراقبت های لازم را انجام ندهد محبور با انجام پولیش دندان می شود. در مطب دکتر مریم محمدی پولیش کامپوزیت دندان با قیمت مناسب برای شما اعمال می شود. در واقع پولیش همان جرم گیری دندان می باشد که دندانپزشک به صورت دوره ای جرم گیری انجام می شود در ادامه به تعریف کامپوزیت دندان می پردازیم....

 

Image for post

کامپوزیت دندان چیست؟

کامپوزیت دندان نوعی روکش همرنگ دندان هستند که با چسب مخصوص روی دندان اعمال می شود. این روکش دندانی در بین مردم بسیار محبوب و مشهور می باشد و به عنوان پرکردن زیبایی شناخته می شود. به راحتی می توان آن را روی تمام دندان های دهان اعمال کرد. تغییر رنگ ممکن است در طول زمان به دلیل مواد حاوی عوامل رنگی مانند چای و قهوه رخ دهد. با پولیش دندان خوب، می‌توانید از پرکننده‌های کامپوزیت برای سال‌ها بدون شکستگی بهره مند شوید با سایت دکتر مریم محمدی همراه باشید، در ادامه به پولیش دندان پرداخته ایم.

دکتر دندانپزشکی زیبایی در کرج

یکی از شابع ترین درمان های پیشگیرانه دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی پرکردن دندان است. این روش باعث کاهش آسیب های دندانی می شود البته زمانی اعمال می شود که رنگ و شکل دندان تغییر کند. ونیر کامپوزیت دندان در یک جلسه و  در 1 روز به پایان می رسد. پزشک قبل از درمان، سلامت دهان و دندان بیمار بررسی می شود. اگر پوسیدگی دندان وجود داشته باشد، تمیز می شود و برای حفره دندان تنظیم می شود. مقدار کمی مواد مخصوص روی دندان قرار می گیرد تا ماده بتواند به آن بچسبد. مواد کامپوزیت تهیه شده مطابق با رنگ دندان روی دندان مورد نظر اعمال می شود. پس از اینکه مواد به شکل مناسبی شکل گرفت البته در نظر بگیرید که می شود درمان پرکننده کامپوزیت را می توان برای بیش از یک دندان در یک روز اعمال کرد. عموما این پر کردن دندان7 تا 10 سال عمر میکند. ماندگاری کامپوزیت با رعایت بهداشت دهان و دندان رابطه مستقیم دارد.

انواع پولیش دندان بعد از کامپوزیت شامل چه مواردی می شود؟

 

Image for post

پولیش انتخابی

بعد از جرم گیری دندان به حذف لکه های دندان می پردازند که به معنای پولیش انتخابی می باشد.

پولیش سطحی

پاکسازی کردن تاج دندان ها

پولیش درمانی

جهت برای بین بردن پوسیدگی دندان به حذف پلاک‌ها و میکرو ارگانیسم می پردازد.

پولیش زیبایی

این روش موجب درخشش مینای درمان و همینطور حذف لکه ها و پلاک های روی دندان ها می شود.

 

Image for post

معایب و مزایای پولیش دندان چیست؟

معایب:

  1. دندان ها به کرما و سرما حساس می شود
  2. تغییر رنگ دندان ها بعد از مصرف نوشیدنی های رنگی

مزایا:

  1. پیشگیری از بیماری های لثه ای
  2. حذف کردن لکه های دندانی
  3. رفع بوی بد دهان بوسیله ی از بین رفتن باکتری های دهان
  4. محافظت از مینای دندان
  5. جلوگیری از پوسیدگی دندان
  6. پیشگیری از التهاب لثه
  7. مانع از تجمع پلاک ها روی دندان
  8. براق و صاف شدن دندان

ماندگاری پولیش دندان چقدر است؟

همانطور که گفتیم پولیش دندان آخرین مرحله از کامپوزیت دندان می باشد، کامپوزیت برای بدست آوردن دندان های سالم، سفید و زیبا توسط دمتر دندانپزشک زیبایی انجام می شود، یکی از بزرگ ترین نگرانی و سوال های بیماران این می باشد که ماندگاری پولیش دندان چقدر است؟ پولیش دندان تقریبا 6 ماه می باشد که لازم برای انجام دادن مجدد پولیش به دندان پزشک خود رجوع کنید و دکتر دندان های شما را معاینه کند. شایان به ذکر است که انجام این روش به نسبت درمان های دیگر قیمت مقرون به صرفه تری دارد، پولیش کامپوزیت دندان زمانی که با استفاده بیش از حد ابزار چرخشی همراه باشید سبب ناپدار بودن کیفیت دندان می شود.

 

Image for post

قیمت و هزینه پالیش کامپوزیت چقدر است؟

در کل می توان گفت هزینه پولیش کامپوزیت بسیار مناسب است و در مقایسه با سایر خدمات دندانپزشکی هزینه ی کمتری دارد از عوامل تاثیر گذار بر قیمت پالیش دندان می شود به نحوه انجام کامپوزیت و همیطور تخصص دندانپزشک اشاره کرد. پالیش دندان در مطب دکتر مریم محمدی از 300 هزار تومن به بالا شروع می شود و می توانید برای بدست آوردن قیمت دقیق و گرفتن وقت معاینه با شماره های درج شده در متن زیر تماس بگیرید.

  • تلفن ثابت 02632221003
  • موبایل 09373495759

طراحی جواهرات

 طراحی جواهرات یکی از محبوب ترین شغل هایی است که فرصت جلوه گری خلاقیت و استعداد افراد علاقه مند به این حوزه جذاب هنری را ایجاد می نماید. بر این اساس شغل طراحی جواهرات می تواند علاوه بر دلنشین و لذت بخش بودن، درآمد خوبی را نیز فراهم نماید. 

گام اول برای خلق ایده های زیبا و در نتیجه طراح جواهر شدن به طور قطع فراگیری آن از طریق گذراندن دوره های آموزش حرفه ای می باشد. سپس نوبت به کشف استعداد می رسد. هنگامی که تا حدودی به این حرفه اشراف پیدا نمودید، با انواع رشته های مختلف این حرفه آشنایی پیدا می نمایید که در مسیرکسب مهارت و تخصص بسیار کمک کننده خواهد بود.

برای بالا بردن مهارت ها می توان روش های مختلفی را امتحان نمود همانند مشغول به کار شدن در یک طلا و جواهرفروشی و یا گذراندن دوره های کارآموزی. در طی این مسیر می توان هم کسب درآمد و هم کشف استعداد نمود.

آموزش طلا سازی آموزشگاه طلافنون با داشتن 10 شعبه در سراسر ایران فعال ترین برند است که بواسطه بهره مندی از اساتید مجرب ، بهترین و حرفه ای ترین آموزش ها در زمینه طراحی جواهرات را به هنرجویان گرامی ارائه می دهد.

طراح جواهر

طراح جواهر- طلافنون

طراح جواهر کسی است که با قوه تخیل بالایی که دارد، می تواند انواع مدل ها و طرح های متنوع و مختلفی را به منظور ساخت طلا و جواهر ارائه نماید. لازم است طراح جواهر سلیقه و نبوغ بالایی داشته باشد تا بتواند در این حرفه موفق شود. این فرد می تواند به صورت آزادانه و شخصی فعالیت نماید و یا اینکه در طلا و جواهرفروشی ها به کار خود بپردازد. 

چه مراحلی را طراح جواهر باید طی کند؟

فردی که می خواهد به عنوان طراح جواهر آغاز به کار نماید، لازم است در ابتدا مسیر خود را تعیین نماید. به این معنا که می خواهد طراح جواهر باشد و یا اینکه علاوه بر طراحی، تحت عنوان سازنده طلا و جواهرات نیز فعالیت نماید. 

در مرحله بعد باید دانش و اطلاعات خود را در زمینه طراحی جواهرات بالا ببرد و هم چنین در زمینه تصویر سازی لازم است تخیل خود را تقویت نماید. سپس نوبت به فراگیری اصول اولیه طراحی جواهرات می رسد که با توجه به میزان پیشرفت مهارت هایی از قبیل برش، مخراج کاری، قالب سازی و فلزکاری را نیز آموزش می بیند. 

بعد از اینکه مهارت ها را فراگرفتید، شیوه ی طراحی خود را گسترش دادید و بر روی حرفه خود تسلط بیشتری پیدا نمودید، زمان دریافت مدرک فنی و حرفه ای طلا سازی است. آموزشگاه های معتبر بسیاری وجود دارند که می توان مهارت های طراحی طلا و جواهرات را فراگرفت و تقویت نمود.

آموزش های ضروری طراح جواهر

آموزش های ضروری طراحی جواهرات-طلافنونعنوان تصویر

  1. طراحی جواهرات به صورت دستی که در این مرحله طراح طراحی خود را بر روی کاغذ و با مداد آغاز می نماید.
  2. طراحی جواهرات با کامپیوتر از طریق آموزش نرم افزار ماتریکس برای طراحی جواهرات، دوره های آموزش راینوگلد و آموزش نرم افزار زیبراش.

مسئولیت های طراح جواهرات

  • به مشتریان، مشاوره دهید.
  • در مورد گزینه های مشتری، صحبت کنید و ایده های اصلی را تنظیم کنید.
  • گاهی با استفاده از طراحی کامپیوتری (CAD)، ایده ها را تشریح کنید، تا مشتری بتواند طراحی پایانی را تجسم نماید.

اقدامات طراح و سازنده طلا و جواهر

اقدامات طراح جواهرات-طلافنون

  • نصب – ساخت چارچوب برای جواهرات.
  • این مرحله شامل بررسی، فرم دادن و دریل کاری در فلز، و باز کردن سوراخ هایی است که در آنها باید سنگ ها را قرار دهید.
  • ساخت مدل ریخته گری به صورت ساخت یک شی یا جزئیات تزئینی با استفاده از یک قالب.
  • مهرزنی و کار مطبوعاتی
  • تعقیب – ساخت یک الگوی منتصب بر روی سطح فلز
  • جوش دادن و ساخت
  • پرداخت (صیقل) – اطمینان از پایان کار قطعه

مدت زمان ماندگاری بلیچینگ دندان

 دندان‌ها به مرور زمان بر اثر تغذیه، مراقبت‌های ناکافی از دهان و دندان، سیگار کشیدن و مصرف مواد غذایی رنگ‌دهنده سفیدی و درخشندگی خود را از دست می‌دهند. برای جبران این وضعیت، برنامه های سفید کننده دندان در محدوده دندانپزشکی زیبایی انجام می شود. بلیچینگ دندان تقاضای زیادی دارد زیرا باعث می شود دندان ها ظاهر قدیمی خود را بازیابند، معایبی مانند سایش و ضعیف شدن ندارند و قابل اطمینان هستند. سفید کردن دندان که یک روش بدون درد و بدون درد است، در صورتی که تحت نظر دندانپزشکان متخصص و با مواد با کیفیت انجام شود، دائمی است. سفید کردن دندان های دائمی برای روشن کردن رنگ دندان هایی که به دلایل مختلف تغییر رنگ داده و زرد می شوند استفاده می شود. علاوه بر عوامل ژنتیکی، داروهای مصرفی فرد، میزان فلوراید موجود در آب، افزایش سن، روکش ها، پرکردگی ها، سیگار کشیدن و عدم توجه به مراقبت های دندانی می تواند باعث تیره شدن رنگ دندان ها شود. مدت زمان فرآیند سفید کردن دندان بسته به میزان توجه فرد به مراقبت از دندان متفاوت است. مراقبت از دندان های تغییر رنگ داده شده باید طبق توصیه های پزشک انجام شود. با سایت دکتر مریم محمدی همراه باشید.

متخصص ترمیمی و زیبایی دندان در کرج

علت تغییر رنگ دندان ها چیست؟

زرد شدن و تغییر رنگ دندان ها ممکن دلایل متعددی داشته باشد از جمله این علت ها می شود موارد زیر را فهرست کرد:

در اختلالات ساختاری که در هنگام شکل گیری دندان ها در دوران کودکی رخ می دهد، برخی آنتی بیوتیک ها در معرض قرار گرفتن در دوران شیرخوارگی یا در رحم، مواد غذایی و نوشیدنی های مصرف شده در زندگی روزمره (مواد رنگ کننده مانند سیگار، چای و قهوه) و مقدار فلوراید در آب آشامیدنی می توانند باعث شوند.

البته این تغییر رنگ در دندان ها به دو دسته تقسیم می شود:

تغییر رنگ داخلی: لکه هایی هستند که به داخل دندان نفوذ کرده اند و با مسواک زدن پاک نمی شوند. اختلالات ساختاری که در هنگام شکل گیری دندان ها (به دلیل داروها یا مصرف زیاد فلوراید و ...) ایجاد می شود نیز در این دسته قرار می گیرند. فرآیند بلیچینگ دندان در اکثر این موارد بسیار موفق است.

رنگ خارجی: رنگی که از برخی مواد غذایی رنگ‌دهنده مانند سیگار، چای، قهوه و کولا به سطح دندان می‌چسبد. اکثراً پس از تمیز کردن جرم دندان می توان از شر این لکه ها خلاص شد.

رنگ های مختلف نیاز به درمان های متفاوتی دارند. به همین دلیل، بهتر است دندانپزشک شما تصمیم بگیرد که چه نوع درمانی باید انجام شود.

روش های بلیچینگ دندان چیست؟

مدت زمان ماندگاری بلیچینگ دندان

سفید کردن دندان که یکی از پرطرفدارترین کاربردهای دندانپزشکی زیبایی و ترمیمی است، با روش های مختلفی قابل انجام است. که در ادامه به توضیح هر یک می پردازیم.

بلیچینگ که موثرترین روش برای از بین بردن تغییرات رنگ در دندان است، با اهمیت فزاینده ای که به زیبایی دندان داده می شود، به طور فزاینده ای ترجیح داده می شود. قبل از سفید کردن دندان، مناسب بودن بیمار برای استفاده باید توسط دندانپزشک بررسی شود. البته قابل ذکر است که سفید کردن دندان را نمی توان برای دندان هایی که ناسالم تشخیص داده اند اعمال کرد. روش های سفید کردن دندان با توجه به تکنیک کاربرد به دو نوع مختلف تقسیم می شوند:

  • بلیچینگ دندان مطب (Office bleaching): در یک ساعت در محیط اداری انجام می شود. این سریع ترین، ایمن ترین و موثرترین سیستم سفید کننده است که از ژل سفید کننده و نور تشکیل شده است که می تواند در مدت زمان کوتاهی 3 تا 4 درجه دندان را روشن کند.
  • بلیچینگ دندان خانگی (Home bleaching): این فرآیند سفید کردن است که با قرار دادن ژل ها در دهانی های پلاستیکی که به طور خاص برای فرد با یک اندازه ساده از دهان تهیه شده است، انجام می شود. سفید شدن مورد نظر به طور متوسط ​​در 5-7 روز به دست می آید. باید 4-8 ساعت در روز استفاده شود (بسته به رنگ و ژل).

در روش سفید کردن دندان های مطب، ژل محافظ و نور روی دندان ها اعمال می شود. آفیس بلیچینگ یکی از رایج ترین روش های مورد استفاده است و در افرادی که درمان ریشه انجام داده اند ترجیح داده می شود. تغییرات رنگی که پس از درمان ریشه رخ می دهد را می توان با بلیچینگ از بین برد. در کاربرد سفید کننده دندان خانگی از قالب های ژل ریختن استفاده می شود. این روش در منزل توسط بیمار تحت نظر دندانپزشک اعمال می شود.

مدت زمان انجام فرآیند سفید کردن دندان ممکن است بسته به روشی که باید اعمال شود متفاوت است. تعداد جلسات ممکن است برای هر روش و همچنین محصولات مورد استفاده متفاوت باشد.

ماندگاری بلیچینگ دندان در خانه

چه کسانی می توانند از بلیچینگ دندان استفاده کنید؟

هر کسی که هیچ گونه بیماری دندان یا لثه ای که در این فرآیند اختلال ایجاد کند ندارد، می تواند درمان سفید کردن دندان را انجام دهد، اما قبل از سفید کردن باید یک دندانپزشک معاینه شود. کسانی که پوسیدگی پیشرفته و بیماری لثه در دهان خود دارند، باید پس از درمان توسط پزشک، فرآیند سفید کردن را انجام دهند. علاوه بر این، استفاده از سفید کننده دندان به افرادی که رشد و تکامل خود را کامل نکرده اند، زنان باردار و مادران شیرده توصیه نمی شود.

ماندگاری بلیچینگ دندان

ماندگاری بلیچینگ دندان

برای دستیابی به لبخندی طبیعی و درخشان با سفید کردن دندان های دائمی باید از هماهنگی بین بیمار و پزشک اطمینان حاصل شود. بیمار باید توصیه های پزشک را در حین و بعد از استفاده در نظر بگیرد. برای اینکه نتایج به دست آمده از فرآیند بلیچینگ دندان دائمی باشد، باید به مصرف مواد غذایی و نوشیدنی هایی که ممکن است با کشیدن سیگار باعث تغییر رنگ دندان ها بعد از استفاده شود، توجه شود. سفید کردن دندان در خانه باید زیر نظر پزشک انجام شود. برای جلوگیری از حساسیت به سرما و گرما، باید پس از سفید کردن دندان ها در مصرف مواد غذایی با احتیاط عمل کرد. ماندگاری بلیچینگ دندان بسته به ساختار دندان فرد متفاوت است و بین 6 ماه تا 2 سال ثابت می ماند. البته این مدت به خود شخص هم بستگی دارد. در حین و بعد از سفید کردن، باید حداقل دو هفته از موادی که دندان ها را لکه دار می کنند اجتناب کرد.

قیمت بلیچینگ دندان در کرج

اگر با رنگ دندان‌های خود مشکل دارید، می‌توانید برای سفید کردن دندان‌ها به دندانپزشک خود مراجعه کنید و اگر در نتیجه معاینه دندان‌های شما برای سفید کردن مناسب تشخیص داده شد، می‌توانید در اسرع وقت عمل خود را انجام دهید.دندان ها به رنگ قبلی خود باز نمی گردند و همیشه سفیدتر از قبل خواهند بود. با این حال، بسته به عادات و مراقبت از دهان بیماران، درمان تقویتی که یک یا دو بار در سال استفاده می شود ممکن است مورد نیاز باشد.

قیمت بلیچینگ دندان بسته به روشی که باید انجام شود، سفید کردن دندان در منزل یا مطب و تعداد جلسات ممکن است متفاوت باشد. برای اطلاع دقیق از قیمت سفید کردن دندان، معاینه دندانپزشک ضروری است.

هنگامی که سفید کردن دندان های دائمی مورد نظر است، سفید کردن دندان های مطب باید ترجیح داده شود. قیمت بلیچینگ دندان می تواند با توجه به عوامل مختلف متفاوت باشد. شما می توانید جهت مشاوره و گرفتن نوبت معاینه با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید

شماره های کلنیک دندان پزشکی زیبایی و ترمیمی دندان در کرج

 تلفن ثابت 02632221003

 موبایل 09373495759

عکس قبل و بعد بلیچینگ دندان

قبل و بعد بلیچینگ دندان

آموزش شیشه گری در تهران

 شیشه گری
در این مطلب قصد داریم تا شما را با مهارت شیشه گری، نحوه کار با شیشه ، آموزش های کار با شیشه ( لمپ ورکینگ ) و انواع تکنیک ها آشنا نماییم. شما پس از گذراندن دوره های آموزشی می توانید با استفاده از ایده های خلاقانه خود، آثار هنری شیشه ای بسیار زیبا خلق کنید و از این طریق کسب درآمد نمایید. دوره لمپ ورکینگ یکی از دوره های آموزشی آموزشگاه طلا سازی طلافنون می باشد .شیشه با حرارت مستقیم بسیار نرم می شود و فرد هنرجو یا هنرمند می تواند هر طرح و فرمی که مدنظرش می باشد را به آن بدهد. شیشه در هنرهای تجسمی، صنایع دستی، معماری و دکوراسیون داخلی کاربرد فراوانی دارد. از جمله محبوب ترین هنرها ، هنر حکاکی روی شیشه است و به دلیل اینکه کار بسیار دشوار و ظریفی است نیاز به آموزش حکاکی و طراحی روی شیشه خواهید داشت. آموزش حکاکی روی شیشه یکی از روش های جدید و به روز طراحی تزیینات شیشه می باشد. قیمت قلم حکاکی و مته حکاکی روی شیشه گران است. برای اولین بار لمپ ورکینگ از ایتالیا آغاز شد و به مرور زمان در کشورهای دیگر نیز از این هنر در ساخت انواع لوازم و بناها استفاده نمودند. به رشته ای که ما کار می‌کنیم در زبان انگلیسی flameworking و در زبان عامیانه lampworking گفته می‌شود
.Flameworking
[​IMG]


یعنی کسی که با یک مشعل، که روی میز قرار گرفته، شیشه های تو پر و تو خالی رو فرم می‌‌دهد.در گذشته،در قرن ۱۷، مشعل‌ها با روفن و باد کار میکردند.در حال حاضر مشعل‌ها با اکسیژن و گاز کار می‌کنند که هستند مشعل هایی که دمای شعله آن‌ها به ۱۸۰۰ درجه می‌رسد.ما ۲ نوع شیشه رو استفاده میکنیم :

  • پیرکس (بوروسیلیکات)
  • سودالایم (قلیایی)


تفاوت این دو در نقطه ذوب آن‌ها است.

شیشه‌های سودالایم به نسبت شیشه‌های پیرکس خیلی سریعتر ذوب می‌شوند.اصلاح نشکن در شیشه به این معنی است که زمانی که شیشه وارد حرارت میشود(به سرعت و یکدفعه‌ای)شکسته نشود.شیشه سودالایم این خاصیت رو ندارد و باید کم کم حرارت ببیند.(گرم کردن و سپس وارد حرارت شود)

شیشه پیرکس برخلاف شیشه سودالایم،می توان آن را از همان مرحله اول وارد دمای ۱۸۰۰ کرد و شکسته نشود.(نشکن در مقابل شوک حرارتی)

این شیشه‌ها هر کدام کاربرد خاص خود و پایگاه کشوری خود را دارند.

شیشه‌های سودالایم در کشور های ایتالیا و چک اسلواکی خیلی بیشتر کاربرد دارد و علت آن قدمت آن است و شیشه‌های پیرکس در کشور های آلمان و آمریکا کاربرد دارد که این شیشه حدود ۱۰۰ سال پیش در آلمان توسط شخصی به نام مهندس شات اختراع شد.

که آن زمان آلمان درگیر جنگ شد، پیشرفتش متوقف شد و بین سال های ۱۹۰۵ یا ۱۹۲۵ در آمریکا شروع به تولید این شیشه شد.

و در سال ۱۹۷۵ شخصی به نام برتون رنگ‌ها را وارد دنیای شیشه پیرکس کرد (رنگ‌های شیشه از اکسید فلزات گرفته می‌شود).

برتون کم کم رنگ‌هایی متفاوت را وارد شیشه پیرکس کرد.(شیشه پیرکس بر خلاف شیشه سودالایم که دارای تنوع بالا رنگی است،رنگ‌های محدودی داشت).

کسی که میخواهد شیشه گر شود باید شیشه‌ها را شناسایی کند و با توجه به آن اثری که میخواهد بسازد،تصمیم بگیرد که با کدام نوع شیشه کار کند چون که هر شیشه قابلیت خاص خود را دارد.

به طور مثال در بخش زیور، برای ساخت مهره باید از شیشه‌های سودالایم استفاده شود.با شیشه‌های پیرکس شدنی نیست.

برای ساخت آثار دمیدنی، کارهای چند تیکه و بزرگ، شیشه پیرکس انتخاب بسیار مناسبی است.

برای ساخت حیوانات و آثار فیگوراتیو شیشه سودالایم انتخاب مناسبی است.

در تکنیک توری از هر دو شیشه می‌توان استفاده کرد با این تفاوت که اگر با شیشه سودالایم کار می‌کنیم فاصله جوش ها و اتصالات از هم باید خیلی زیاد باشد. اما در شیشه پیرکس فاصله جوش‌ها و اتصال‌ها ۲،۳ میل هم می‌تواند باشد.

امروزه، می‌توان گفت که شیشه در این سه دهه اخیر اعتبار و جایگاه خود را پیدا کرده است. مخصوصأ در بخش زیور،چه با شیشه‌های پیرکس،چه با شیشه های سودالایم، هر ۲ سال یک بار در کشور‌های همسایه بینال برگزار میشود.

برای مجسمه نیز وبینال ها و فستیوال برگزار می‌شود و جز متریال‌هایی است که خیلی به آن پرداخته میشود.

باتوجه به این که در ساخت آثار شیشه‌ای، یک قسمت از مسیر ساخت را خود متریال تعیین میکند، به جرأت می‌توان گفت که ۲ کار از یک طرح کاملأ ساختار متفاوتی خواهند داشت و احتمال ۱۰٪ شباهت در ساخت آن وجود دارد.(بسته به نوع و تجربه هنرمند)

خود متریال به شیشه‌گر این اجازه و خلاقیت را میدهد که فرم مد نظر متفاوت تر از فرم‌های قبلی باشد.

شماره تماس دفتر پرستاری در کرج

شماره تلفن های شرکت پرستاری

موسسه پرستاری و پزشکی مهرگان نو با داشتن مجوز رستمی از وزارت بهداشت انواع خدمات پزشکی و پرستاری در برای سالمند و کودک و بیماران ارائه می دهند که می توانید از تمامی این خدمات در منز استفاده کنید البته لازم به ذکر است که علاوه بر خدمات پرستاری این مجموعه خدمات پزشکی و انواع تزریقات در منزل را نیز ارائه می دهند.

لیست شماره تلفن های شرکت پرستاری در کرج

دفتر پرستاری مهرگان نو با توجه به وضعیت سلامت و نیاز بیمار انواع خدمات پرستاری در منزل و نوع زمان نگهداری تعیین می شود. با توجه به درخواست مراقبت در منزل، می توان آن را به صورت روزانه، 12یا 24 ساعته روزانه و ماهانه مشخص می شود. به عنوان خدمات مراقبتی و بهداشتی در خانه ما خدمات پرستاری را برای بیمارانی که نمی توانند به بیمارستان بروند یا در رسیدن به بیمارستان مشکل دارند، به خانه یا محل کار شما ارائه می دهیم.

کافی است با مرکز پرستاری مهرگان نو تماس بگیرید تا خدماتی مانند پرستاری، ویزیت پزشک از سالمندان، کودک و بیمار، مراقبت از زخم، تجویز داروها و تزریق سرم های تجویز شده را با پرستاران حرفه ای و آموزش دیده مرکز مراقبت در منزل دارای مجوز وزارت بهداشت در منزل یا محل کار خود دریافت کنید.علاوه بر این، بسته های خدمات پرستاری ساعتی، روزانه، هفتگی و ماهانه را در طول بستری و پس از ترخیص ارائه می دهیم.

برای کسب اطلاعات دقیق می توانید با موسسه پرستاری و پزشکی تماس بگیرید و از خدمات مشاوره رایگان ما بهره مند شوید.

برای دریافت خدمات پرستاری در منزل باید پروتکل کتبی بین موسسه و بستگان خانواده تنظیم شود، جزئیات خدمات پرستاری خصوصی که خانواده ها می توانند با آسودگی خاطر به بستگان خود واگذار کنند به صراحت بیان شود و توافق دوجانبه صورت گیرد. به این ترتیب پرستار در منزل و شرکتی که خدمات پرستاری و پزشکی را ارائه خواهد داد، پرستار خصوصی تمامی مسئولیت ها را بر عهده می گیرد و کیفیت خدمات را بر عهده می گیرد.

شما می توانید با تماس با شمارهای درج شده در متن زیر تماس بگیرید و درخواست اعزام پرستار در منزل را داشته باشید. این مجموعه در تمامی نقاط کرج اعم از مهرشهر، گلشهر، گوهردشت، عظیمیه، فردیس و... پرستاران و پزشکان حرفه ای و متخصص را برای شما اعزام می کنند.

منبع:

https://mehreganno.com/post/1097/%D8%B4%D9%85%D8%A7%D8%B1%D9%87-%D8%AA%D9%84%D9%81%D9%86-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B4%D8%B1%DA%A9%D8%AA-%D9%BE%D8%B1%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D8%B1%DB%8C

شماره های تماس:

 خط ثابت 02634250797

 همراه 09199782122

آموزش گوهرشناسی

 در عرصه بزرگ دنیای طلا و جواهرات، گوهرهای قیمتی رنگی، علاوه بر نقش انکار ناپذیرشان زیبایی منحصر به فردی نیز دارند. همگام با پیشرفت علم و تکنولوژی در صنعت طلا و جواهر ، یادگیری و آموزش علم گوهرشناسی به یک ضرورت تبدیل گردیده است.


علم گوهرشناسی از جمله دستاوردهای جدید بشری است که در جهت شناسایی و درجه بندی انواع گوهرها کاربرد دارد. در واقع گوهرشناسی دانشی است که در راستای شناخت سنگ های قیمتی و مصنوعی پایه ریزی شده است. اولین مرکز آموزش گوهرشناسی در جهان، موسسه آمریکایی GIA می باشد که استانداردها و قواعد آموزشی آن در دنیا اعمال می گردد.

بواسطه آموزش و فراگیری مهارت گوهر شناسی می توان گوهرهای مصنوعی بسیار با کیفیت ساخت و یا اینکه شکل ظاهری گوهرهای رنگی طبیعی را تغییر و بهبود داد. دوره گوهرشناسی سنگ های قیمتی یکی از دوره های آموزش طلا سازی آموزشگاه طلافنون می باشد .

در علم گوهرشناسی ، مهم ترین اصل و هدف شناسایی گوهرها ، درجه و رتبه بندی و ارزش گذاری آن هاست که این مهم بواسطه گذراندن دوره های گوهرشناسی در آکادمی های معتبر امکان پذیر است.
 

گوهرشناسی



گوهر شناسی در واقع شاخه ای از کانی شناسی است که مرتبط با سنگ های قیمتی مصنوعی و طبیعی است . گوهر شناسی یکی از فعالیت ها و تخصص های جواهرشناسان می باشد و جواهر فروشان با داشتن این مهارت می توانند سنگ های قیمتی را شناسایی و ارزیابی کنند . تاریخچه ی گوهرشناسی به قرن نوزدهم باز می گردد . این رشته اکنون در سراسر دنیا و همچنین ایران تدریس می شود .

فراگیری گوهرشناسی به ما می آموزد که شناخت و تعیین و تشخیص هویت سنگ ها دیگر با چشم غیر مسلح و انجام آزمایشات تخریبی ممکن نیست بلکه بواسطه ابزارها و بررسی و کاوش در زمینه شناسایی آن ، می توان کیفیت گوهر سنگ رنگی را تشخیص دهد و درجه آن را تعیین نمود.

فاکتورهای جهانی ارزش بندی گوهرها به عواملی چون کمیابی، رنگ، پاکی و برش خوب آن ها بستگی دارد. در صورتی که گوهری تمامی ویژگی های ذکر شده را داشته باشد، باارزش و قیمتی است و هر فردی از عهده خرید آن برنمی آید اما در اکثر موارد گوهرها و سنگ های رنگی دارای تمام این مشخصات نیستند و یک یا دو مورد را شامل می شوند که به آن ها سنگ های نیمه قیمتی گفته می شود که قیمت ارزان تری دارد.

در نتیجه این موارد است که زمینه ای فراهم شده تا گوهرهای مصنوعی ساخته شوند و یا برخی گوهرها بهسازی گردند. شناسایی این نوع از گوهرها و سنگ های قیمتی تنها بوسیله فرد گوهرشناس و به کمک دستگاه های گوهرشناسی امکان پذیر می باشد.

در دوره آموزش شناسایی گوهرهای سنگی رنگی ، شناسایی گوهرها بر اساس ویژگی های فیزیکی، ترکیبات شیمیایی و خواص نوری سنگ انجام می گیرد. در طی مسیر این دوره هنرجویان موارد بسیاری را می آموزند از قبیل :
 

  1. توانایی شناسایی و تفکیک گوهرها
  2. تشخیص گوهرهای مصنوعی و طبیعی
  3. ارزیابی کیفیت هر نمونه سنگ رنگی

آموزش گوهرشناسی


هدف از گوهرشناسی شناسایی سنگ های قیمتی، تایید صحت، ارزیابی کیفیت و تشخیص فواید و مزایای درمانی انواع سنگ های جواهر می باشد. علم گوهر شناسی بر اساس و پایه ی مشاهده است و نیازی به وسایل و لوازم گران قیمت برای این کار نیست و تنها با داشتن آگاهی و دانش لازم می توان به تجزیه و تحلیل سنگ های قیمتی پرداخت . یکی از اهداف گوهر شناسی تعیین ارزش و قیمت سنگ هاست .

انواع سنگ ها از لحاظ ساختار

  • سنگ های طبیعی
  • سنگ های مصنوعی
  • سنگ های مشابه سازی
  • سنگ هایی که نمونه طبیعی ندارند

سنگ های طبیعی در طبیعت یافت شده‌ و در مرور زمان به وجود آمده‌ اند .
سنگ های مصنوعی توسط انسان در آزمایشگاه ها ساخته می شوند ولی کاملا از نظر تمامی خواص مشابه نمونه ‌های طبیعی خود هستند .
سنگ های مشابه ‌سازی ، سنگ هایی هستند یا مصنوعی و یا طبیعی کم ارزش ، که به جای سنگ طبیعی فروخته می شوند .
سنگ های بدون نمونه طبیعی ، در آزمایشگاه تولید میشوند و در طبیعت نمونه ای مثل آن وجود ندارد مانند سنگ زیر‌کنیا.
 

کلاس گوهرشناسی


 

  1. Crystal بلور
  2. Amorphous مواد بی نظم

الماس ها
الماس ها یکی از سخت ترین مواد شناخته شده می باشند . اغلب افرادی که الماس خرید و فروش می کنند به کمک یک متخصص سنگ های قیمتی معروف به گوهرشناس نیاز دارند.

آموزش در دوره گوهر شناسی الماس توسط گوهرشناسان به آنها مهارت شناسایی، ارزیابی و درجه بندی سنگ های قیمتی را می دهد.



چه نکاتی را در دوره آموزش گوهرشناسی فرا می گیرید؟
در کلاس های آموزش گوهر شناسی شما ویژگی‌ها و خواص انواع مختلف سنگ‌های قیمتی را یاد می‌گیرید که شامل مبانی گوهر شناسی، آشنایی با سنگ‌های رنگی، جداسازی سنگ‌های طبیعی از نمونه‌های مصنوعی، آشنایی با ابزار و وسایل گوهر شناسی و چگونگی کار با آن‌ها می‌باشد.

شما پس از گذراندن دوره‌های آموزشی می‌توانید وارد بازار کار شوید و کسب درآمد نمایید. از لحاظ آینده کاری رشته‌ی گوهر شناسی با توجه به متقاضیانی که برای زیورآلات ساخته شده با سنگ‌های طبیعی وجود دارد، تضمین شده است، پس می توانید با شرکت در دوره‌های آموزش گوهرشناسی و آموزش نکات و تکنیک‌ها از صفر تا صد و به دست آوردن مهارت‌های لازم، به درآمد برسید.

لزوم شناسایی سنگ های رنگی
یکی از مهمترین عوامل موفقیت در تجارت جواهرات و سنگ های قیمتی، داشتن دانش گوهرشناسی است. شناسایی سنگ های رنگی با رنگ های منحصر به فردی که دارند ، وظیفه گوهرشناس است که به کمک ابزارهای مختلف کیفیت سنگ ها را تشخیص می دهد و ارزش گذاری و تعیین قیمت می نماید.

شناسایی ارزش سنگ های رنگی امری کاملا علمی است که گوهرشناس به دلیل داشتن علم کافی و گذراندن دوره های لازم ، به راحتی می تواند انجام دهد.

این امر از طریق خواص نوری و فیزیکی سنگ ها انجام می گیرد ، همچنین می توان با استفاده از تکنیک های کانی شناسی در علم گوهر شناسی به شناسایی سنگ های قیمتی پرداخت و برای این کار می توانیم از آزمون خراش استفاده کنیم که با استفاده از آن می توان مقدار سختی سنگ جواهر را تشخیص داد .
امروزه تجهیزات و وسایل آزمایشگاهی مدرن و پیشرفته ای وجود دارد که می توانیم از آنها برای تشخیص و شناسایی سنگهای قیمتی و با ارزش استفاده کنیم .

ابزارهای شناسایی گوهر و سنگ های رنگی
مهم‌ترین ابزارهای گوهرشناسی شامل موارد ذیل می باشد:
 

  • ذره بین
  • رفرکتومتر
  • میکروسکوپ گوهرشناسی دو چشمی
  • پلاریسکوپ
  • دایکروسکوپ
  • چلسی فیلتر
  • ترازو مخصوص گوهر‌شناسی
  • اسپکتروسکوپ

کاربردی ترین ابزار برای کارشناس گوهرشناس، ذره بین (Loup) 10X است. این وسیله به شما کمک می‌کند تا شفافیت، کیفیت و قیمتی بودن سنگ را تشخیص دهید.

دستگاه رفرکتومتر برای شناسایی ضریب شکست سنگ ، کاربرد دارد.

از دستگاه میکروسکوپ گوهرشناسی دو چشمی برای کسب اطلاعات دقیق راجع به هویت و کیفیت سنگ و هم چنین کشف ناخالصی ها می توان بهره برد و جز موارد خاص استفاده از آن توصیه نمی گردد .

ابزار دایکروسکوپ به منظور تشخیص چند رنگی بودن سنگ ها و تفکیک سنگ های قیمتی از مصنوعی می باشد.

برای تهیه ابزار طلاسازی با تلفن های آموزشگاه تماس بگیرید .

ارزش‌ گذاری گوهر
چهار عامل مهم در قیمت و ارزش سنگ تاثیرگذار هستند که به اختصار به آنها 4CS گفته می شود و عبارتند از :
 

  1. Color (رنگ)
  2. Clarity (پاکی)
  3. Cut (برش)
  4. Carat Weight (وزن)

از این چهار مورد مهم ترین عامل قیمت ‌گذاری عامل رنگ می باشد ، زیرا با چشم غیر مسلح قابل رویت است . در صورتی که سنگی دارای ناخالصی بیرونی یا درونی باشد بر اساس نوع ناخالصی آن سنگ افت قیمت پیدا می کند.

برای مثال اگر ناخالصی موجود در داخل سنگ از جمله حباب ، شکستگی و یا وجود یک شئ خارجی در داخل سنگ باعث جلوگیری از عبور نور شود سنگ از ارزش پایین‌تری برخوردار خواهد بود.

ولی وجود ناخالصی در سنگ‌ها اجتناب ‌ناپذیر بوده و به‌ همین دلیل برای پاکی سنگ ها درجات مختلفی در نظر گرفته شده است . در بعضی سنگ ها نیز وجود ناخالصی پدیده ای را ایجاد کرده که باعث افزایش زیبایی و قیمت گوهر شده است . برای مثال دو پدیده ستاره ای (Asterism) و پدیده چشم گربه ای (Cat Eye)

وزن سنگ نیز یکی از مهم ترین عوامل قیمت ‌گذاری می باشد و در سنگ‌ های گران بها نظیر الماس ، وزن باعث رشد تصاعدی قیمت می شود .

در دنیای پیشرفته امروز همراه با پیشرفت تکنولوژی ، صنعت تولید و پرورش سنگ های مصنوعی نیز بسیار پیشرفت داشته است . بنابراین همواره موضوع طبیعی و یا ساختگی بودن سنگ ها مورد بحث بوده و قیمت گذاری سنگ ها نیز بر این اساس صورت می گیرد .

تمام تلاش آزمایشگاه‌ های تولید سنگ برای طبیعی تر کردن سنگ های ساختگی و فروختن آن به قیمت بالاتر بوده و این موضوع به اهمیت بالا بردن اطلاعات در رابطه با سنگ ها می ‌افزاید .

روش های مختلفی برای تولید سنگ ها در لابراتوار وجود دارد . برای مثال یکی از این روش ها که روش ذوب نام دارد در شروع از یک سنگ طبیعی و یک کریستال استفاده می کنند و با قرار دادن آن‌ها در فشار و حرارت مشخص باعث ذوب شدنشان می شوند و سنگ طبیعی در اطراف کریستال مادر ، تشکیل کریستال می دهد .

از این فرایند یک تکه سنگ استوانه ‌ای شکل به حداکثر ارتفاع ۱۰ سانتی متر و قطر ۴ سانتی متر تشکیل شده که Boule نامیده می شود . انواع دیگر تولید سنگ نیز وجود دارد .

همانطور که در بالا اشاره شد وجود ناخالصی در سنگ ها باعث افت ارزش سنگ می شود ، بنابراین روش‌هایی برای از بین بردن این ناخالصی ها ابداع شده که به آن ها بهسازی گفته می شود .

بهسازی برای دو منظور افزایش زیبایی و استحکام بر روی سنگ ‌های طبیعی انجام می گیرد . معمولا در تمامی روش های بهسازی از عناصر طبیعی و حرارت استفاده می شود . از جمله این روش ها نیز می توان به روش پرتو افکنی (Irradiation) اشاره کرد .

در این روش ابتدا سنگ حرارت دیده و سپس با امواج کوتاه مانند رادیاکتیو مورد تهاجم قرار می گیرد . این کار باعث تغییر رنگ در سنگ می شود که البته ممکن است این رنگ همیشگی نبوده و در مجاورت نور کمرنگ شود و یا رنگ از بین برود .

دوره گوهر شناسی سنگ های رنگی
این دوره برای اولین بار در آموزشگاه طلاسازی طلافنون در شعبه شهرک غرب برگزار می شود .

استاد مدرس دوره جناب آقای حمیدرضا فلزی هستند .

کارشناس عالی گوهرشناسی از GIA آمریکا وHRD Antwerp بلژیک

کارشناس ارزش گذاری گوهرها ، جواهرات و آنتیک از رویال آکادمی انگلستان

کارشناس فروشندگی حرفه ای و آداب رفتاری تجارت طلا و جواهر از رویال آکادمی انگلستان

این دوره در ۱۰ جلسه ۴ ساعته برگزار می شود .

زمان دوره ۳شنبه ها از ساعت ۹ صبح الی ۱ بعد از ظهر می باشد .



افزایش کیفیت سنگ های قیمتی
استفاده از سنگ های قیمتی در جواهرسازی ، نیاز به زیبایی های طبیعی دارد . آرایش دادن و زیبایی بخشیدن به ظاهر سنگ ها یکی از وظایف گوهرشناسان است . گوهرشناس با استفاده از شیوه های علمی به بهبود کیفیت ، بهبود رنگ و افزایش شفافیت و همچنین از بین بردن ترک و شکستگی های موجود در سنگ های گران قیمت و ارزشمند می پردازد.

برای خرید ابزار طلا و جواهر سازی با تلفن های ما تماس بگیرید .



کلاس های گوهر شناسی
بررسی سنگ های قیمتی در دو مرحله انجام می شد . در مرحله ی اول باید تشخیص دهیم که سنگ مورد بررسی اصل است یا تقلبی و در مرحله ی بعد در صورت اصل بودن آن به بررسی ویژگی ها و خواص آن می پردازیم .

برای اطلاع از نحوه ی برگزاری و ثبت نام کلاس های گوهر شناسی آموزشگاه طلا سازی طلا فنون با شماره تلفن مندرج در سایت تماس حاصل فرمایید .


تشخیص سنگ های قیمتی
تولید سنگ های قیمتی در آزمایشگاه ، باعث شده استفاده از علم گوهرشناسی بعنوان یکی از مهم ترین شاخه ها در زمینه جواهر سازی به حساب بیاید و بسیاری از جواهر سازان با بهره مندی از علم گوهرشناسی می توانند با آسودگی خاطر به فعالیت در زمینه سنگ های قیمتی و جواهرات ساخته شده توسط این سنگ ها بپردازند ، زیرا توسط علم گوهر شناسی می توان سنگ های تقلبی را از سنگ های قیمتی اصلی و قیمتی تشخیص داد و با اطمینان خاطر در این زمینه سرمایه گذاری کرد .

جمع بندی
امیدواریم که با ذکر مطالب بالا علاوه بر جواب سوالات مطرح شده ، اطلاعات مفیدی را نیز به شما عزیزان ارائه داده باشیم. با فراگیری علم گوهرشناسی می توانید انواع سنگ های رنگی را از لحاظ کیفیت، قیمت و.. ارزش گذاری نمایید در نتیجه بازار کار بهتر و به دنبال آن کسب درآمد بیشتری را خواهید داشت.

منبع

https://talafonoun.com/StaticPage/117

متخصص زیبایی دندان در کرج

متخصص ترمیمی دندان در کرج

اصلاح طرح لبخند به مجموعه ای از درمان های زیبایی می گویند که در نهایت سبب ایجاد لبخندی زیباتر می گردد. درمان هایی که شکل، فرم و رنگ دندان ها را تغییر و اصلاح می نماید. از قبیل لمینت دندان، بلیچینگ دندان، کامپوزیت ونیر، روکش دندان و... این روش تنها برای افرادی که نقصی در دندان هایشان دارند نمی باشد بلکه عموم مردم می توانند در لبخندشان تغییر ایجاد کنند و جذابیت را احساس کنند همانطور که میدانید، داشتن لبخند زیبا علاوه بر افزایش اعتماد به نفس، سبب زیباتر شدن چهره فرد می شود و تاثیر مثبتی در دیدگاه دیگران دارد. زیبایی در لبخند حاصل هماهنگی در شکل دندان هاست که توسط دندان پزشک زیبایی این تغییرات اعمال می شود

دکتر مریم محمدی دندانپزشک زیبایی و ترمیمی

اصلاح طرح لبخند چیست؟

طراحی لبخند به انجام انواع درمان هایی زیبایی و ترمیمی که موجب زیبایی لبخند فرد می شود گفته می شود که در طراحی لبخند تمامی مشکلات دندان ها که شامل نامرتبی، لک و یا پوسیدگی هستند  و لثه ها که فرم خوبی در دهان ندارد توسط دندان پزشک زیبایی در کرج برطرف می شود، این کار علاوه بر زیبا کردن لبخند و دندان های شما باتوجه به معاینه ای که روی دندان ها انجام می شود التهاب، خرابی و... دندان و لثه از بین می رود.

بهترین دکتر برای اصلاح طرح لبخند در کرج

از آنجایی داشتن لبخند زیبا بسیار برای زن و مرد حائز اهمیت است، می توانید با انجام دادن تمامی کارهای زیبایی برای داشتن یک صورت و لبخند جذاب و زیبا در مطب دکتر مریم محمدی که در این زمینه تخصص و تجربه ی لازم را دارند با قیمت مقرون به صرفه، حس خوب داشتن دندان و لبخند فوق العاده زیبا را تجربه کنید

روکش دندان در کرج

روکش دندانی کلاهکی هستند که در بالای دندان های آسیب دیده قرار می گیرند. روکش ها برای محافظت، پوشاندن و بازگرداندن شکل دندان های شما زمانی که پرکردن مشکل را حل نمی کند استفاده می شود. روکش های دندانی را می توان از فلزات، چینی، رزین و سرامیک ساخت. آنها معمولاً در طول زمان به مراقبت خاصی به جز بهداشت منظم دهان و دندان نیاز ندارند، روکش دندان ( crown ) نوعی ترمیم دندانپزشکی است که به طور کامل روی دندان یا ایمپلنت دندانی را می پوشاند. اغلب بر روی دندان هایی استفاده می شود که به صورت گسترده ای تخریب شده اند و معمولا با موادی به نام سمان به دندان چسبانده می شوند که روکش دندان یکی از انواع روش زیباسازی دندان در کرج می باشد که توسط دکتر مریم محمدی انجام می شود.

روکش دندان چیست؟

با مرور زمان، دندان های شما ممکن است به دلایل مختلفی مانند پوسیدگی دندان، آسیب دیدگی آسیب ببینند. دندان هاممکن است شکل یا اندازه خود را از دست بدهند.  این روکش ها تاج شکل، اندازه، استحکام و ظاهر دندان را بازیابی می کند دکتر شما ابتدا قالب گیری را از دندان ها انجام داده سپس به لابراتوار دندانسازی ارسال کرده تا روکش دندان مناسب شما ساخته شود. از این روکش ها به عنوان پروتز ثابت دندان نیز یاد می شود.

ترمیم دندان در کرج

هنگامی که دندانی دچار پوسیدگی می شود فرد علاوه بر از دست دادن زیبایی دندان خود احساس درد شدیدی نیز می شود برای بازسازی دندان لازم است به دندانپزشک زیبایی و ترمیمی مراجعه کرده و برای درمان دندان پوسیده اقدام های لازم را انجام دهد. دندانپزشک زیبایی فردی است که علم و هنر را با هم ترکیب می کند تا لبخندی زیبا و طبیعی به شما هدیه دهد. لبخند زیبا و جذاب چهره انسان را متحول می کند و سلامت روان و زیبایی را نیز به همراه دارد. امروزه روش های مختلفی برای زیباسازی و ترمیم دندان ها وجود دارد، از طریق عصب کشی که نام دیگر آن درمان ریشه است، دکتر دندانپزشک دندان را به صورت دائمی ترمیم و تقویت می کند و سپس دندان را پر می کند و یا اینکه از روکش انجام می دهد. دکتر مریم محمدی بهترین ترمیم دندان عصب کشی شده در کرج را انجام میدهد.

قیمت ترمیم دندان عصب کشی شده

پس از انجام عصب کشی دندان، نوبت به پر کردن دندان با کمک موادی هم چون آمالگام و یا کامپوزیت می باشد. برای دندان های عقبی از آمالگام استفاده می گردد که ماده با دوام و نقره ای رنگ است و برای دندان های جلویی از کامپوزیت به دلیل هم رنگ بودن با دند ان های طبیعی استفاده می شود.

هزینه ترمیم دندان با توجه به عوامل مختلفی از قبیل اینکه تعداد سطح و لایه ترمیمی چند تاست و هم چنین پر کردن دندان بوسیله آمالگام یا کامپوزیت نیز موثر می باشد. 

جهت کسب اطلاعات راجع به هزینه ها و مشاوره با مطب دکتر مریم محمدی تماس بگیرید. هم چنین می توانید از طریق تماس با ما در ارتباط باشید.

ترمیم های همرنگ دندان | ترمیم دندان

ترمیم دندان یا به عبارت دیگر پر کردن دندان یکی از درمان های دندانپزشکی است، که برای رفع پوسیدگی، شکستگی، آسیب های سطحی و خوردگی های جزیی دندان و بطور کل بازگرداندن کارایی دندان و زیبایی آن استفاده می شود.
پوسیدگی دندان یکی‌از بیماری های‌ رایج دهان و دندان می باشد که‌ بایستی درمان شود چرا‌که عدم درمان پوسیدگی دندان منجربه‌ گسترش پوسیدگی دندان وحتی ازدست دادن دندان خواهد شد. تا سالهای اخیر برای درمان پوسیدگی دندان از آمالگام بعنوان ماده مستحکم اما تیره رنگ استفاده میشد. امروزه با پیشرفت تکنولوژی، بیشتر از مواد کامپوزیتی یا فیشور سیلانت ها و لیزر دندان استفاده میشود و بیشتر افراد ترجیح می دهند دندان هایی یکدست ( همرنگی مواد و دندان ) داشته باشند، بنابراین استفاده بیشتر از مواد همرنگ دندان رایج شده‌است.پ

ترمیم همرنگ دندان با فیشورسیلانت

فیشورسیلانت مواد همرنگ دندان است‌که‌برای پرکردن دندان و محدود کردن سطحی پوسیدگی دندان کاربرد دارد.فیشورسیلانت سبب جلوگیری‌از رشد پوسیدگی دندان می شود. عموماً از فیشورسیلانت هابرای دندان 6 و بعضاً دندان های eو dاستفاده میشوند. فیشورسیلانت ها‌با پرکردن سطح جونده و شیارهای دندان های‌مذکور(که منبع تجمع مواد غذایی و فعالیت میکروبی‌هستند)، از ادامه و گسترش پوسیدگی جلوگیری میکنند .با توجه‌به ماندگاری 3-4 ساله فیشورسیلانت ها ، بهترین‌زمان استفاده‌از فیشورسیلانت قبل‌از پوسیده‌شدن دندان است‌ که‌ در کودکان و نوجوانان نیز می توان‌از این مواد همرنگ دندان استفاده‌ نمود .

 بهترین متخصص ترمیم دندان در کرج

دندانپزشکی زیبایی مجموعه ای از خدماتی است که به طور خاص برای بهبود ظاهر گاهی اوقات عملکرد لبخند شما انجام می شود تا لبخند و دندان شما از نظر ظاهر، رنگ، مرتب بودن وشکل ظاهری زیبا و جذاب داشته باشد، در واقع دندانپزشک زیبایی به طور ویژه به مجموعه ای از درمان ها اختصاص داده شده است تا زیبایی را دهان و دندان شما هدیه بدهد، از آنجایی که می دانید امروزه بسیاری ار افرا هستند که برای آراسته شدن دندان های خود به کلینک های دندانپزشکی مراجعه می کنند، همانطور که می دانید، لبخند جذاب یا فقدان آن بر سلامت دهان و دندان شما تأثیر می گذارد، روش های زیبایی شامل روکش های دندانی و سفید کردن دندان ها می باشد. از سوی دیگر، روکش های دندانی، بریج های دندانی، باندینگ دندان، ایمپلنت های دندانی، اینله ها و آنله ها و دندان های مصنوعی همگی از درمان های خدمات دندانپزشک زیبایی دندان هستند که می توانید توسط دکتر مریم محمدی در کرج انجام دهید. در ادامه به تعریف انواع روش زیباسازی دندان در کرج به همراه هزینه آن می پردازیم.

چرا دندانپزشکی زیبایی در کرج را انتخاب کنیم؟

انواع روش‌های دندانپزشکی زیبایی می‌توانند دندان‌های بدشکل، شکسته، تغییر رنگ و از دست رفته را درمان کرده و شکلی زیبا به آن ببخشدو این روش ها بر اساس دلخواه بیمار، راه حل های فراوانی دارند شایع ترین علل مشکلات دندانی تغییر رنگ دندان، شلوغی دندان ها و شکاف دندان است. روکش های دندانی بیشترین درخواست را برای درمان دارند زیرا می توانند تمام مشکلات زیبایی ذکر شده در بالا را اصلاح کنند و از طرفی دندان های سفید و یکدست برای شما به ارمغان بیاورند.

متخصص ترمیمی دندان در کرج

دندانپزشکی ترمیمی در یک تعریف ساده به معنای جایگزین دندان های از دست رفته و آسیب دیده برای بیمار می باشد. پر کردن، روکش دندان، بریج و ایمپلنت گزینه های رایج ترمیمی دندان هستند و می توان گفت هدف انجام این روش ها این است که لبخند طبیعی را به شما بازگرداند و از مشکلات سلامت دهان و دندان پیشگیری کند در واقع دندانپزشکی ترمیمی شامل انواع روش دندانپزشکی است که برای بازیابی ساختار و عملکرد دندان ها کاربردی بوده و مورد استفاده قرار می گیرد

انواع خدمات دندانپزشک زیبایی و ترمیمی در کرج چیست؟

در متن بالا به انواع روش ها و خدمات زیبایی دندان که می تواند به زیبایی و سلامت دهان و دندان شما کمک شایانی کند ذکر شد و شما می توانید براساس نیاز خود روش درمانی و زیبایی را انتخاب کنید و می توانید از طریق تماس باما مشاوره رایگان بگیرید و برای درمان و زیبایی دندان هایتان قدم بردارید.

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد