x تبلیغات
وبلاگ سوگند

قیمت کامپوزیت دندان

 كامپوزيت دندان يكي از محبوب ترين و رايج ترين روش هاي دندانپزشكي زيبايي و ترميمي مي باشد كه خانم ها و آقايان براي درمان مشكلات دندان ها و يا زيباسازي لبخند خود اين روش را انتخاب كنند در اين مقاله قصد داريم به انجام كامپوزيت دندان در كرج بپردازيم، بنابراين ادامه مطلب را از دست ندهيد.

پركاربردترين و محبوب ترين مواد در دندانپزشكي زيبايي و ترميمي، كامپوزيت دندان به شمار مي رود كه براي پر كردن و ترميم دندان هاي جلو و عقب مورد استفاده قرار مي گيرد، ونير كامپوزيت مواد خميري شكلي هستند كه در رنگ هاي مختلف موجود بوده و خود بيمار مي تواند رنگ آنرا انتخاب كند، دكتر مريم محمدي يكي از دندانپزشكان متخصص در زمينه كامپوزيت دندان در كرج مي باشد.... با سايت ما همراه باشيد تا اطلاعات بيشتري در اين باره كسب كنيد.

ونير كامپوزيت دندان

اگر به دنبال زيبا كردن دندان هاي خود هستيد يا اگر دندان هايتان در اثر پوسيدگي به شدت آسيب ديده باشد، دندانپزشك شما روكش دندان را توصيه مي كند كه اين روكش از بافت باقي مانده دندان محافظت مي كند و لبخند زيباتري را براي شما به ارمغان مي آورد. اگر دندان‌هاي شما زرد، تيره شده يا شادابي خود را از دست داده‌اند، روكش‌هاي كامپوزيت يا پرسلن راه‌حلي عالي هستند.

در ليست زير به مواردي كه كامپوزيت دندان مورد استفاده قرار مي گيرد پرداخته ايم.

  1. اگر دندان شكسته باشد
  2. به دليل پوسيدگي ثانويه به شدت آسيب ديده باشد.
  3. پوسيدگي شديد دندان
  4. در صورت درمان ريشه دندان براي پوسيدگي دندان يا بيماري پريودنتال در ناحيه مولر

گذاشتن كامپوزيت ونير يك تكنيك دندانپزشكي است كه به عنوان يك راه حل زيبايي براي ترميم ترك هاي دندان، اصلاح فضاها يا انحرافات يا جايگزيني ميناي زرد دندان كاربردي مي باشد. البته در صورت وجود مشكلات جدي تري براي سلامت دهان و دندان، ابتدا بايد آن ها را درمان كرد تا هم زيبايي دندان و هم عملكرد لبخند بهبود يابد.

انجام معاينات قبلي دهان قبل از قرار دادن ونيرهاي كامپوزيت بسيار حائز اهميت است. لازم به ذكر است كه در صورت تشخيص آسيب شناسي قبلي دهان، درمان آن در وهله اول مهم و ضروري است. به همين دليل، درمان‌هاي مختلف براي اصلاح بيماري‌هاي دندان مانند پريودنتيت يا مشكلات همترازي و بايت از طريق ارتودنسي بايد قبل از قرار دادن روكش روي لبخند انجام شود. انجام دادن يك روكش دندان عالي و بدون عيب براي شما در مطب دندانپزشكي دكتر مريم محمدي يكي از اهداف خدمات كلينيك به شمار مي رود.

انجام كامپوزيت دندان در كرج

انجام كامپوزيت دندان در كرج

ونير كامپوزيت دندان ورقه هاي بسيار نازكي مي باشد و به صورت سفارشي ساخته مي شوند تا به قسمت بيروني دندان بچسبند. اين ماده بسيار با كيفيت است كه از رزين كامپوزيت ساخته شده اند و ظاهر دندان هاي فرسوده را بهبود مي بخشد و رنگ ميناي اصلي را بازيابي مي كند. ونيرهاي كامپوزيت براي اصلاح انواع مشكلات تراز دنداني كه نيازي به درمان ارتودنسي ندارند، كاربردي بوده و مورد استفاده قرار مي گيرد. 

كامپوزيت دندان به دندان متصل مي شود و سبب بالارفتن استحكام دندان مي شود هنگامي كه قسمت وسط دندان پوسيده يا از بين رفته باشد از طريق كامپوزيت مي توان دو قسمت دندان را يكديگر متصل كرد و يك مقدار از استحكام دندان كه از بين رفته است را به آن برگرداند. البته مي توان گفت كه كامپوزيت ها مقاومت كمتري نسبت به لمينت سراميكي دارند.

ونير كامپوزيت در چه مواقعي استفاده مي شود؟

براي تغيير شكل، رنگ يا موقعيت دندان ها با امكان برداشتن آن ها در صورت تمايل بيمار ار كامپوزيت استفاده مي شود. معمولاً روكش‌ها روي دندان‌هاي جلويي قرار مي‌گيرند، در حالي كه روكش‌ها يا كلاهك‌هاي دنداني براي مولرها و پرمولرها براي قوام بيشتر استخوان دندان انتخاب مي‌شوند و به اين دليل كه اجازه مي‌دهند سطح بيشتري از سطح دندان ترميم شود. از اين نوع روكش ها براي بستن شكاف ها يا اصلاح عيوب موقعيت هاي كوچك مانند شلوغي خفيف دندان مناسب است. البته لازم به ذكر است كه دندان هاي هر دو فك به روي يكديگر هستند به جاي كامپوزيت بايد از ارتودنسي استفاده شود.

مزاياي ونير كامپوزيت چيست؟

با توجه به توضيحات بالا كامپوزيت هم درمان زيبايي دارند و هم ترميمي، اين ورق ها با دست ساخته شده اند و ضخامتي بين 0.3 تا 0.9 ميلي متر دارند. با روكش هاي رزين نيازي به تراشيدن دندان نيست و مواد مستقيماً روي سطح دندان چسبانده مي شود و شكل آن با تكه هاي اطراف لثه تطبيق داده مي شود و جايگذاري آن نيز كاملا بدون درد مي باشد از مزاياي ونير كامپوزيت مي توان موارد زير را فهرست كرد:

  1. روش سريع دندانپزشكي
  2. بدون درد
  3. آنها نيازي به تراشيدن ندارد
  4. روكش هاي برگشت پذير
  5. ماندگاري بالا

ماندگاري ونير كامپوزيت چقدر است؟ 

ماندگاري كامپوزيت دندان بستگي به مراقبت بيمار و رعايت بهداشت دهان و دندان وي دارد و به طور متوسط آنها معمولا بين 8 تا 10 سال با نگهداري مناسب دوام مي آورند. براي اينكه طول عمر كامپوزيت دندان خود را بهينه كنيد، مهم است كه به طور دوره اي به كلينيك دندانپزشكي مراجعه كنيد.

قيمت كامپوزيت دندان در كرج

دكتر مريم محمدي دندانپزشك زيبايي

هزينه كامپوزيت دندان با توجه به كيفيت مواد مصرفي، ميزان ضخامت دندان و در نهايت تجربه و مهارت دندانپزشك متفاوت مي باشد . لازم ذكر است، قبل از معاينه و بررسي هاي لازم توسط دندانپزشك نمي توان به هزينه دقيقي را مشخص نمود، به منظور كسب اطلاعات بيشتر در خصوص قيمت كامپوزيت دندان در كرج مي توانيد به كلينيك هاي دندانپزشكي خوب در كرج مراجعه نمايد .

  •  تلفن ثابت 02632221003
  •  موبايل 09373495759

روش قرار دادن كامپوزيت دندان چگونه مي باشد؟

در ويزيت دندانپزشك زيبايي، دندان ها آماده مي شوند و مواد پركننده سفيد به طرز ماهرانه اي روي دندان ها اعمال مي شود تا لبخند به صورت جداگانه شكل بگيرد و با اثرات دلخواه هماهنگ شود. اين يك روش بدون درد است و نيازي به بيهوشي ندارد. زيبايي كامپوزيت ونيرها در اين است كه مي توانيد به دندانپزشك توضيح دهيد كه مي خواهيد دندان هايتان چگونه به نظر برسد. شايد بخواهيد دندان‌هايتان كمي كوتاه‌تر، يا شايد كمي نرم‌تر و گردتر باشد. در هر صورت، ما تمام تلاش خود را مي كنيم تا جلوه مورد نظر را ايجاد كنيم. اگر مي خواهيد فقط در يك دندان قرار دهيد و رنگ سفيد آن متفاوت از بقيه به نظر برسد، هميشه مي توانيد سفيد كردن دندان ها را انتخاب كنيد، دكتر مريم محمدي بهترين كامپوزيت دندان را با قيمت مناسب براي شما در شهر كرج انجام مي دهد.

نمونه كار كامپوزيت دندان در كرج

قيمت كامپوزيت دندان

عكس قبل و بعد كامپوزيت دندان

 طول عمر كامپوزيت دندان

نمونه كار ونير كامپوزيت در كرج

فيلم لمينت دندان فاصله دار

كامپوزيت دندان افتاده

فرق لمينت و كامپوزيت دندان

كامپوزيت دندان جلو

قيمت ترميم كامپوزيت دندان

كامپوزيت دندان فاصله دار

بهترين متخصص كامپوزيت دندان

كامپوزيت ونير دندان قدامي

عكس كامپوزيت دندان

عكس كامپوزيت دندان قبل و بعد

كامپوزيت دندان شكسته

انواع مدل هاي كامپوزيت دندان

 منبع: 

دكتر مريم محمدي دندانپزشك زيبايي و ترميمي در كرج

پانسمان زخم بستر در منزل

 پاسنمان زخم در منزل يكي از خدمات ارائه شده توسط موسسه پرستاري و پزشكي مهرگان نو مي باشد تا براي افرادي كه نمي توانند به مراكز درماني به دليل هاي مختلفي مراجعه كنند، خدمات مفيدي را به ارمغان بياورد، در اين مقاله به درمان انواع زخم ها پرداخته اين از اين روي ادامه مطلب را از دست ندهيد.

پانمسان (Pansement) چيست؟

از آنجايي كه بدن ما از پوست پوشيده است و اين پوست در برابر هر گونه تاثيري كه عوامل خارجي داد و همينطور ميكروارگانيسم ها محافظ است، هنگامي كه فردي پوست خود از دست بدهد و يا دچار آسيب شود، ميكروب هايي كه با بدن تماس پيدا مي كنند ممكن موجب التهاب در بدن شود لذا بافت هاي زير پوستي اكنون بدون محافظ هستند در چنين شرايطي با در نظر گرفتن ميكروارگانيسم‌ هاي  كه زمينه ساز ايجاد زخم مي شود و ميزان انتشار بيماري دربدن، اين التهاب ها در برخي موارد ممكن است باعث بروز بيماري هاي خطرناك شود. لازم است تا حتما فرد زخم تميز شود و همچنين ميكروارگانيسم پوشانده شود تا ديگر با عوامل خارجي برخورد نداشته باشد زيرا ممكن است عفونت رخ دهد، در واقع به فرآيند تميز كردن زخم و همينطور پوشاندن زخم به منظور بهبود زخم ها مي باشد. امروزه زخم ها به دليل هاي مختلفي از جمله افتادن، ضربه، تصادف و....  بروز مي دهد كه اين زخم هاي كوچك و بزرگ در خانه، محيط كار و خيابان خونريزي مي كند، در اين شرايط پانسمان در منزل يك روش كارآمد به شمار مي رود. البته لازم است بدانيد  انجام پانسمان صحيح زخم بسيار موضوع مهمي است. در وهله ي اول ضروري است تا فرد حتما بهداشت محيط را در نظر بگيرد و همينطور شخصي كه پانسمان را انجام مي دهد. از اين جهت بايد فردي كه پانسمان را انجام ميدهد ابتدا دست هاي را بشوييد و دستكش بدست كند و تمامي وسايلي كه پانسمان انجام مي شود استريل باشد، اكنون كه زخم باز است با محلول خيس مي شود و فرد مواد روي زخم را برميدارد، گاز و پنبه مورد استفاده با فورسپس نگه داشته مي شود، زخم با گاز تميز شده و سپس با استفاده از پماد مناسب زخم دوباره بسته مي شود. در اين مقاله به پانسمان زخم در منزل كرج پرداخته ايم با سايت پرستاري مهرگان نو همراه باشيد.

پانسمان زخم در منزل

مراحل انجام پانسمان در منزل

1. دستان خود را بشوييد:

قبل از دست زدن به محل مورد نظر، دست هاي خود را خيلي خوب بشوييد و خشك كنيد

2. زخم را تميز كنيد:

زخم را با آب بشوييد. از استفاده از ضد عفوني كننده هايي كه مي توانند به پوست آسيب برسانند و روند بهبودي را كندتر كنند، خودداري كنيد.

3. ناحيه را خشك كنيد:

از يك حوله تميز استفاده كنيد و زخم را خشك كنيد.

4. براي خونريزي:

با يك گاز تميز فشار ملايمي روي زخم وارد كنيد تا خونريزي متوقف شود.

5. خراش را بپوشانيد:

با استفاده از باند مناسب ناحيه زخم شده بسته شود.

پانسمان كردن (dressing)

از يك پانسمان چسب استريل استفاده كنيد. در صورت لزوم يا هر زمان كه خيس يا كثيف شد، آن را هر روز عوض كنيد. زخم را با استفاده از باندهاي ضد آب يا پانسمان هايي كه امكان تماس با آب را فراهم مي كند، خشك نگه داريد.

بسته به محل آسيب بايد مناسب ترين بانداژ را انتخاب كنيد. براي انگشتان، دست ها و پاها، 5 سانتي متر عرض و پنج متر طول ايده آل است. اگر ساعد، آرنج، بازو، ساق پا و زانو باشد از بانداژهاي 7.5 سانتي متري و 10 متري استفاده مي شود. هنگامي كه آسيب يا زخم در ران بود، بايد به دنبال موارد بزرگتر، 15 سانتي متري و 10 متري باشيد.

قبل از شروع انجام پانسان بايد مطمئن شويد كه دست ها تميز است. همچنين لازم است پوست بيمار به خوبي خشك شود. در صورت وجود زخم، استفاده از كرم ها به طور مستقيم روي آنها و سپس بانداژ راحت نيست. ايده آل اين است كه زخم را با يك گاز مرطوب شده با سرم يا با يك پانسمان آغشته به كرم مخصوص بپوشانيد. سپس بانداژ را قرار مي دهيد، زيرا رطوبت را حفظ مي كند و مي تواند باعث آسيب شود.

تعويض پانسمان بخيه در منزل

انجام و تعويض پانسمان در منزل كرج

بعد از نكات ذكر شده در متن بالاتر اكنون اندام آسيب ديده را با يك دست نگه مي داريم. بانداژ را محكم مي گذاريم اما بدون اينكه خيلي سفت شود. بانداژ بايد از چپ به راست و با فشار لازم قرار داده شود تا بتواند عضو را در وضعيت خوبي نگه دارد. اگر شل بمونه تاثيري نداره اگر خيلي سفت باشد، مي تواند منجر به مشكلات گردش خون شود كه چشم انداز را بدتر مي كند.

هنگامي كه آسيب در بازوها، پاها يا انگشتان ايجاد مي شود، مهم است كه از پايين به بالا بانداژ شود. اگر آسيب نبينند، بهتر است نوك انگشتان را باز بگذاريد.

پس از اتمام، بانداژ را با يك سنجاق يا چسب ثابت مي كنيم. بنابراين بيمار به صورت تميز و ايمن آماده انتقال به مركز مراقبت خواهد بود.

اين پنج نكته براي يك پانسمان خوب كمك هاي اوليه را آسان تر مي كند. آنها به شما كمك مي كنند تا از ثبات و ايمني مجروحان در راه رسيدن به بيمارستان اطمينان حاصل كنيد.

پانسمان زخم

پانسمان نوعي پوشش محافظتي است كه روي زخم قرار مي‌گيرد. از فوايد استفاده از پانسمان زخم مي توان موارد زير را فهرست كرد:

  1. حفظ دما و رطوبت محل آسيب ديده
  2. جذب تعريق در محل براي جلوگيري از عفونت و ورود آن به خون
  3. كنترل فرآيند خونريزي
  4. تسريع در بهبودي زخم
  5.  جلوگيري از ورود ميكروب به داخل زخم
  6. دور ماندن از عفونت هاي مقاوم به درمان بيمارستاني
  7. در امان بودن از آلاينده هاي هوا و استرس آلودگي صوتي
  8. عدم ابتلا به بيمارهاي واگيردار جمعي مثل آنفولانزا و كرونا
  9. خستگي جابه جايي و ترافيك سنگين را تجربه نميكنيد.
  10. روحيه بيمار به دليل عدم مواجه با بيماران بدحال حفظ ميشود.
  11. ترس كودكان هنگام تعويض پانسمان در منزل كرج در مقايسه با بيمارستان كمتر است.
  12. تمركز و زمان كارشناس براي تعويض پانسمان در خانه بيشتر خواهد بود.
  13. امكان دريافت ساير خدمات همزمان با پانسمان زخم در منزل كرج وجود دارد.
  14. زمانتان بجاي ماندن در صف مراكز درماني به استراحت صرف خواهد شد.

نحوه تعويض پانسمان زخم جراحي

انواع پانسمان چيست؟

پانسمان ها نيز انواع مختلفي دارند كه در ادامه به معرفي آن ميپردازيم.

  • باند و گاز:

يكي از شايع ترين روي هاي پوشش سطح زخم مي شود به گاز اشاره كرد كه از جنس نخ پنبه مي باشد و از خلل و خرج بسياري به دليل داشتن بافت شل خود برخورد دار مي باشدو موجب مي شود تا عفونت در محل زخم جمع نشود و همچنين ترشحات زخم به خوبي جذب شود، براي ثابت نگه داشتن آن بروي زخم از چسب يا باند استفاده مي شود. لازم است بدانيد كه براي بستن باند بايد به گونه اي انجام شود تا خيلي محكم نباشيد زيرا در اين صورت اندام هاي تحتاني كبود و رنگ پريد مي شود و اعصاب و عروق فرد دچار مشكل مي شود.

  • پانسمان فوم: 

اين از پانسمان داراي مزيت هاي فراواني است كه از انواع آن مي شود به نرم بودن و همينطور جذب كردن رطوبت آن اشاره كرد. اغلب براي زخم هاي ترشح زيادي دارند استفاده مي شوند از آنجايي كه مانع خشكي زياد محل زخم مي شود و همچنين از بروز عفونت جلوگيري مي كند از اين پاسنمان براي درمان زخم در كمترين زمان استفاده مي شود.

  • پانسمان شفاف:

اين پانسمان‌ها براي درمان زخم‌هاي بزرگ گزينه مناسبي مي باشد. لذا امكان بررسي وضعيت و روند بهبود آن را براي پزشك را مهيا مي سازد و اين پانسمان نوعي پوشش شفاف روي زخم است و روند بهبود را تسريع مي كند.

  • پانسمان كامفيل (هيدروكلوئيد): 

پانسمان هيدروكلوئيد از جنس پليساكاريد و پليمر ساخته و پوشيده شده است كه بعد از برخورد با رطوبت حالت ژل‌ اي به خود ميگيرد. از مزيت هاي اين پانسمان مي شود به بهبودي سريع و نچسبيدن به زخم اشاره كرد. از پانسمان كامفيل براي درمان زخم‌هاي تاولي، سوختگي و وريدي استفاده ميشود.

  • پانسمان هيدروژل:

 اين پانسمان‌ها با توجه به رطوبت موجود در بافت خود براي زخم‌هاي خشك و دردناك مورد استفاده قرار مي‌گيرند. زيرا رطوبت خود را به بافت‌هاي خشكيده و مرده اطراف زخم منتقل كرده و تجزيه و از بين رفتن آن‌ها را تسريع ميكنند. استفاده از ژل‌هاي خنك‌كننده در اين پانسمان‌ها موجب آسايش بيشتر بيمار مي‌شود. 

  • پانسمان آلرژينات: 

اين پانسمان‌ها از جلبك دريايي ساخته شده و به واسطه خاصيت جذب فوق‌العاده بالاي خود شناخته مي‌شوند. به همين دليل براي زخم‌هاي داراي ترشحات بالا مفيد هستند. مواد موجود در تركيبات اين نوع پانسمان روند بهبودي را نيز سرعت مي‌بخشد. 

  • پانسمان كلاژن:

 پانسمان كلاژن با تحريك سلول‌ها براي رشد دوباره، روند بهبودي را سريعتر مي‌كند. به همين دليل آن‌ها را به عنوان پوست دوم مي‌شناسند. زخم‌هاي مزمن و زخم‌هايي كه بهبودي كندي دارند را مي‌توان به سادگي با پانسمان كلاژن درمان كرد. 

انجان پانسمان زخم در منزل كرج

هزينه پانسمان در منزل كرج

در مواردي كه فرد نمي تواند براي درمان زخم هاي ايجاد شده به مراكز درماني مراجعه كند مي تواند از خدمات پرستاري و پزشكي مهرگان نو استفاده كند و مزيت هاي آن بهره مند شود. اين مجموعه با اعزام پرستار در منزل بهبودي زخم شما را تسريع مي بخشد لازم به ذكر است كه هزينه پانسمان زخم در منزل بستگي به ميزان، شدت، نوع زخم و همينطور روش درماني آن تعيين مي شود، براي كسب اطلاعات بيشتر و درخواست پرستار و پزشك در منزل با شماره هاي درج شده در سايت زير تماس حاصل فرماييد.

بهترین دکتر برای بلیچینگ دندان در کرج

 

بلیچینگ دندان یک روش زیبایی‌شناسی است که برای سفید کردن دندان‌ها استفاده می‌شود. در این روش، از مواد شیمیایی برای حذف لکه‌ها و رنگ‌های زیادی که به دندان‌ها چسبیده‌اند، استفاده می‌شود. این روش می‌تواند باعث بهبود رنگ دندان‌ها شود و دندان‌ها را برای مدتی سفید و درخشان کند.
بلیچینگ دندان می‌تواند به دو صورت صورت بگیرد. روش اول، بلیچینگ دندان در مطب دندانپزشکی است که توسط دندانپزشک با استفاده از محصولات شیمیایی و لیزر انجام می‌شود. روش دوم، بلیچینگ دندان خانگی است که برای آن از کیت‌های بلیچینگ خانگی و محصولات شیمیایی مانند ژل‌های بلیچینگ استفاده می‌شود. هر دو روش بلیچینگ دندان درست و اصولی انجام شود، می‌تواند به دندان‌های شما کمک کند تا سفیدتر و درخشان‌تر شوند.
انواع بلیچینگ دندان
انواع بلیچینگ دندان عموماً به دو دسته بزرگ تقسیم می‌شوند: بلیچینگ دندان در مطب دندانپزشکی و بلیچینگ دندان خانگی.
1- بلیچینگ دندان در مطب دندانپزشکی: در این روش، دندانپزشک با استفاده از محصولات شیمیایی و لیزر، دندان‌های شما را سفیدتر می‌کند. مزیت این روش این است که به طور معمول نیاز به چندین جلسه نیست و نتیجه ایجاد شده، بسیار سریع و موثر است.
2- بلیچینگ دندان خانگی: در این روش، شما از کیت‌های بلیچینگ خانگی و محصولات شیمیایی مانند ژل‌های بلیچینگ برای سفید کردن دندان‌های خود استفاده می‌کنید. این روش به طور کلی ارزانتر از بلیچینگ دندان در مطب دندانپزشکی است، اما ممکن است به مدت چندین هفته طول بیانجامد و نتیجه آن نسبت به بلیچینگ در مطب کمتر باشد.
در هر دو روش، ممکن است برای افزایش کارایی بلیچینگ، از لیزر نوری استفاده شود. همچنین، بلیچینگ دندان می‌تواند به دو صورت داخلی و خارجی انجام شود. بلیچینگ داخلی وقتی استفاده می‌شود که دندان دارای لکه‌های درونی و عمیق است، در حالی که بلیچینگ خارجی وقتی استفاده می‌شود که لکه‌ها بیشتر روی سطح دندان هستند.

بهترین دکتر برای بلیچینگ دندان در کرج


بهترین دکتر برای بلیچینگ دندان، دکتری است که تخصص زیبایی دندان‌ها (Cosmetic Dentistry) دارد و دارای تجربه کافی در این زمینه است. برای پیدا کردن بهترین دکتر برای بلیچینگ دندان، می‌توانید از راه‌های زیر استفاده کنید:
1- پرسش از دوستان و آشنایانی که قبلاً برای بلیچینگ دندان به دندانپزشک مراجعه کرده‌اند و تجربیاتشان را با شما در میان بگذارند.
2- مطالعه نظرات و بازخوردهای بیماران در سایت‌ها و اینترنت.
3- مراجعه به دندانپزشکان مختلف و دریافت نظرات و پیشنهادات آن‌ها.
در نهایت، برای انتخاب بهترین دکتر برای بلیچینگ دندان، بهتر است که به تجربه و تخصص آن‌ها توجه کنید و با اعتماد به دندانپزشکی که انتخاب می‌کنید، مراحل بلیچینگ دندان خود را آغاز کنید
مراحل بلیچینگ دندان به چه صورت است؟
سفید کردن دندان در مطب دندانپزشکی یک فرآیند سریع و آسان می باشد که به گونه ای که با مراجعه به کلینیک دکتر متخصص زیبایی و ترمیمی دندان طی 2 یا 4 جلسه بدون هیج درد و مشکلی دندان های شما را سفید می کند در ادامه به مراحلی که پزشک برای بلیچینگ انجام می دهد می پردازیم:

  • ابتدا دندان ها را دکتر مورد بررسی قرار می دهد که اگر دارای جرم هستند، آنها برداشته شوند در بک تعریف دیگر می توان گفت که در این مرحله دندان ها باید تمیز شوند.
     
  • سپس با استفاده از ابزاری در دندان پزشکی برا دسترسی دکتر به تمام دندان ها استفاده می شود
     
  • همانطور که بالاتر ذکر شد برای محافظت از لثه ها دکتر از ژل های مخصوص در این مرحله استفاده می کند که کوچک ترین آسیبی به لثه ها وارد نشود.
     
  • حال ژل سفید کننده حاوی پراکسید هیدروژن را به مدت نیم ساعت بر روی دندان ها قرار می دهد.
     
  • اکنون برای فعال سازی ژل سفید کننده از دستگاهی به نام لیزر و یا لایت کیور استفاده می کنند که به معنای تاباندن نور بر روی دندان ها می باشد که سبب فعال شدن هیدروژن پراکسید می شوند.
     
  • گاهی اوقات لازم می شود که دندان ها در چند نوبت ژل زده شوند و هر بار به مدت یک ربع تا نیم ساعت تایم ببرد که بعد از هر بار ژل زدن میزان و درجه سفیدی مورد بررسی قرار می گیرد تا مشخص شود به میزان سفید شدی دلخواه می رسد یا خیر!
     
  • بعضی دندان ها در یک جلسه سفید کردن به نتیجه ی مورد نظر نمی رسد که علت آن زردی و تیرگی دندان فرد می باشد که برای نتیجه ی بهتر یکی الی دو جلسه به مطب دکتر بروید.
     
  • در آخر پس از اتمام بلیچینگ پزشک برای بیشتر شدن و ماندگاری بلیچینگ دندان کیت بلیچینگ دندان در خانه تجویز می کند.

مراقبت های بعد از بلیچینگ دندان به چه صورت می باشد؟

 

  1. در ابتدا باید پس از بلیچینگ فرد لثه ها را با آب گرم شسته و ماساژ دهد و از غذاهایی که حاوی رنگدانه های غذایی پرهیز کنید و اگر این مواد غذایی با دندان ها برخورد داشت به فوریت شستشو دهید
     
  2. از خمیر دندان های ضد حساسیت استفاده کنید
     
  3. رعایت نکات بهداشتی دهان و دندان
     
  4. غذاهای سرد و اسیدی را محدود کنید
     
  5. از نوشیدن نوشابه های گاز دار، نوشابه و چایی ها پر رنگ بپرهیزید
     
  6. از استعمال دخانیات و الکل جلوگیری کنید.
     
  7. دندان هایتان را دوبار در روز مسواک بزنید
     
  8. بعد از یک هفته بلیچینگ دندان هایتان را به دکتر دندان پزشک نشان دهید

هزینه بلیچینگ دندان در کرج
قیمت بلیچینگ دندان 1402 ها وابسته به تعداد جلسات، نوع مواد مصرفی متفاوت می باشد که برای هر فک مبلغی حدود 500 هزار تومن می باشد البته لازم به ذکر است که از طریق
تماس باما از قیمت بروز و دقیق توسط خانم دکتر مریم محمدی دندان پزشک زیبایی و ترمیمی مطلع شوید.
سفید کردن دندان یا بلیچینگ دندان چقدر طول می کشد؟
سفیدی دندان ها بین 3 ماه تا 3 تا 4 سال ادامه خواهد داشت البته بسگی به عواملی که در افراد مختلف متفاوت است. در حالی که عمر بلیچینگ دندان در افرادی که از چای، قهوه و سیگار استفاده می کنند کوتاهتر است، طول عمر سفیدی در افراد دیگر می تواند بسیار طولانی تر باشد. کنترل های منظم هر 6 ماه قبل از اینکه دندان ها به رنگ قبلی خود برگردند انجام می شود و در صورت لزوم، تکرار فرآیند بلیچینگ هر 6 ماه یا یک بار در سال تضمین می کند که سفیدی ماندگاری بیشتری داشته باشد.
روش بلیچینگ دندان با لیزر چیست؟
می توان با روش های مختلف لکه های دندان را برطرف کرد. با روش سفید کردن دندان با لیزر می توانید به ظاهری سفید روی دندان ها دست پیدا کنید. برای اینکه دندان ها به خوبی مرتب شوند، باید لکه ها را تمیز کرد. علاوه بر این، سلامت لثه، البته، باید انجام شود. یکی از روش های سفید کردن، روش سفید کردن دندان با لیزر است. دلایل زیادی برای لکه دار شدن و زرد شدن دندان ها وجود دارد. برخی از اینها ممکن است مادرزادی و برخی ممکن است به دلیل غذاهای مختلف باشد. اما درمان ممکن است با مراجعه به مطب دکتر مریم محمدی می توانید بلیچینگ دندان را انجام دهید
 

دکتر مریم محمدی دندانپزشک زیبایی و ترمیمی

دکتر مریم محمدی در سال 1385 در رشته دندانپزشکی در دانشگاه علوم پزشکی تهران با رتبه 34 کنکور سراسری وارد شد. در سال 1391 فارغ التحصیل شد و عضو بنیاد نخبگان استان گردید.

 دکترمریم محمدی درسال 1391 بلافاصله در رشته تخصصی ترمیمی و زیبایی وارد دوره رزیدنتی در دانشگاه علوم پزشکی قزوین شد. در سال 1394 از رشته تخصصی فارغ التحصیل و موفق به کسب بورد تخصصی درسال 1394 شد.

دکتر مریم محمدی بعد از فارغ التحصیلی سال 1394 عضو هیات علمی  دانشکده دندانپزشکی گیلان شد و تا سال 1396 استادیار این دانشکده بود.

از سال 1396 تا کنون نیز استادیار بخش ترمیمی دانشکده دندانپزشکی البرز هستند.

دکتر مریم محمدی در کنار فعالیت های آموزشی دانشگاه، مقالاتی در مجله های معتبر خارجی و ایرانی به چاپ رسانده و در کنگره های مختلف نیز سخنرانی داشته اند.

https://drmaryam-mohammadi.ir/

همه چیز درباره لمینت دندان

 

لمینت دندان چیست؟

 لمینت دندان  یک روش زیبایی‌شناسی در دندانپزشکی است که برای تغییر شکل، رنگ و اندازه دندان‌ها به کار می‌رود. در این روش، یک لایه نازک از مصالح پلیمری، سرامیک یا کامپوزیت بر روی سطح دندان قرار داده می‌شود. این لایه، به شکل دقیقی از دندان اصلی ساخته شده و باعث ایجاد یک سطح صاف و براق بر روی دندان می‌شود.

لمینت دندان برای درمان مشکلات مختلفی از جمله ترک خوردگی، لکه‌های رنگی، فاصله بین دندان‌ها، بی‌تقارنی دندان‌ها و دندان‌های شکسته مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین، با استفاده از لمینت دندان می‌توان شکل دندان‌ها را نیز تغییر داد و آن‌ها را به شکل‌هایی بهتر و زیباتر تبدیل کرد.

لمینت دندان چه کاربردی دارد؟

لمینت دندان به دلیل داشتن طراحی زیبایی‌شناسی و خواص زیادی که دارد، می‌تواند برای موارد زیر استفاده شود:

۱. اصلاح شکل دندان‌ها: با استفاده از لمینت دندان، می‌توان شکل دندان‌ها را به شکلی زیباتر و متناسب با چهره اصلاح کرد.

۲. بهبود رنگ دندان‌ها: لمینت دندان برای بهبود رنگ دندان‌ها که به دلیل مواردی مانند ترک خوردگی، لکه‌های رنگی یا تیرگی به وجود آمده است، مفید است.

۳. پوشاندن ترک‌های دندان: در صورت وجود ترک در دندان، لمینت دندان می‌تواند آن را پوشش داده و باعث بهبود ظاهر دندان شود.

۴. بستن فاصله بین دندان‌ها: با استفاده از لمینت دندان، می‌توان فاصله بین دندان‌ها را کم کرد و ظاهر دندان را بهبود داد.

۵. بهبود بی‌تقارنی دندان‌ها: لمینت دندان برای بهبود بی‌تقارنی دندان‌ها که به دلیل عدم تناسب در اندازه یا شکل، یا از دست دادن یک دندان به وجود آمده است، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

۶. ترمیم دندان‌های شکسته: در صورتی که دندان شکسته باشد، لمینت دندان می‌تواند به عنوان یک روش غیر قابل انعطاف برای ترمیم آن استفاده شود.

لمینت دندان از طریق تغییر شکل، رنگ و اندازه دندان‌ها، می‌تواند بهبود ظاهر دندان‌ها و افزایش اعتماد به نفس فرد کمک کند

کامپوزیت بهتر است یا لمینت؟

استفاده از کامپوزیت یا لمینت بسته به نیاز های شخص و وضعیت دندان های او متفاوت است. هر دو روش به دنبال بهبود ظاهر دندان ها هستند اما تفاوت هایی نیز دارند.

کامپوزیت یک نوع رزین پلیمری است که برای ترمیم شکستگی دندان، پر کردن پوسته‌های دندان زده شده و یا اصلاح شکل دندان‌ها استفاده می‌شود. این ماده از نظر ظاهر به دندان های طبیعی شبیه است و می‌تواند به شکل دلخواه ساخته شود. از آنجایی که کامپوزیت در داخل دندان قرار می‌گیرد، در مقایسه با لمینت‌ها، مقاومت بیشتری دارد و در طولانی مدت بهتر می‌تواند عملکرد کند. همچنین، قابلیت تعمیر و بازسازی آن نیز بیشتر است.

لمینت دندان، به دلیل ساختار باریک و نازکش، برای تغییر شکل، رنگ و اندازه دندان‌ها به کار می‌رود. در مقایسه با کامپوزیت، لمینت‌ها نیاز به برش و حذف قسمتی از دندان ندارند و برای نصب آنها نیاز به از بین بردن قسمتی از دندان نیست. همچنین، لمینت دندان به دنبال بهبود ظاهر دندان‌هاست و به دلیل طراحی باریک و نازک، به سادگی می‌تواند به شکل دلخواه ساخته شود.

بنابراین، بسته به نیاز شخص، کامپوزیت یا لمینت می‌تواند بهترین گزینه باشد. در هر صورت، بهتر است با دندان‌پزشک خود در مورد نیازها و گزینه‌های موجود مشورت کنید.

میزان تراش دندان برای لمینت چقدر است؟

System.Data.Entity.DynamicProxies.AlbumImages_AB30A98B9DDFCAE2AB0E97730038DCC328F8BBFA3E41C792384ED10043C67081

میزان تراش دندان برای لمینت، بسته به شرایط و نیازهای هر فرد متفاوت است و تنها دندان پزشک می تواند به شما در این مورد مشورت دهد.

عموماً برای نصب لمینت، لازم است تا یک لایه بسیار نازکی از سطح دندان برداشته شود تا فضای کافی برای قرار دادن لمینت ایجاد شود. در بعضی موارد، به دلیل شکل دندان‌ها و میزان فضای مورد نیاز، تراش دندان بیشتری لازم است.

به هر حال، برای کاهش تراش دندان و حفظ سلامت آنها، ممکن است پزشک شما از تکنولوژی های پیشرفته مثل لمینت‌های بدون تراش (no-prep veneers) استفاده کند. این نوع لمینت دندان نیاز به تراش دندان را به حداقل می‌رساند و بدون ایجاد درد و تورم، بهبود ظاهر دندان‌ها را ایجاد می‌کند.

در هر صورت، تراش دندان همواره مورد توجه دندان پزشک قرار خواهد گرفت و قبل از هر اقدامی، پزشک شما به شما توضیح خواهد داد که چگونه بهترین نتیجه را برای شما به دست آورید.

لمینت دندان اسنپ اسمایل چیست؟

لمینت دندان اسنپ اسمایل (Snap-On Smile) یک روش غیر جراحی و غیر تهاجمی برای بهبود ظاهر دندان‌هاست.

این روش بر اساس یک پروتز دندانی قابل حمل ساخته شده است که به شکلی سفارشی برای شما ساخته می‌شود و بر روی دندان‌های خود قرار می‌گیرد. پروتز Snap-On Smile از یک ماده پلیمری بسیار نرم و قابل انعطاف ساخته شده است که به شکل دندان‌های شما می‌پیوندد و از روی دندان‌های اصلی قرار می‌گیرد.

این روش به شما امکان می‌دهد تا به طور فوری و در کوتاه‌ترین زمان ممکن، دندان‌هایی با ظاهر بهتر و خوش‌فرمی داشته باشید. همچنین، با استفاده از این روش می‌توانید نقص‌های ظاهری دندان‌های خود را پوشش دهید و از پرداخت هزینه‌های بالای درمان‌های پیچیده و زمان‌بر صرفه‌جویی کنید.

البته باید توجه داشت که Snap-On Smile یک روش موقت برای بهبود ظاهر دندان‌هاست و نیاز به تعویض و نگهداری دارد. همچنین، این روش به ندرت برای بیماران با نقص‌های جدی دندان‌ها، مانند لثه بیماری، توصیه می‌شود.

لمینت دندان بدون تراشیدن

لمینت دندان بدون تراشیدن (No-prep veneers) روشی است برای نصب لمینت دندان که در آن نیازی به تراشیدن دندان‌های اصلی برای نصب لمینت نیست. در این روش، لمینت‌های بسیار نازکی که از موادی مانند پلیمر یا سرامیک تهیه شده‌اند، بر روی سطح دندان‌ها قرار می‌گیرند.

یکی از مزایای این روش، عدم نیاز به تراشیدن دندان‌های اصلی است، که به معنی حفظ سلامت دندان‌های اصلی و کاهش خطر عفونت‌ها و سایر مشکلات دهان و دندان است. همچنین، نصب لمینت بدون تراشیدن دندان‌ها، فرآیندی سریع‌تر و کم هزینه‌تر نسبت به نصب لمینت دندان معمولی است.

اما باید توجه داشت که لمینت بدون تراشیدن، مناسب برخی افراد نیست، بنابراین بهتر است با دندان‌پزشک خود مشورت کنید تا ببینید آیا این روش مناسب برای شماست یا خیر.

لمینت دندان سرامیکی چیست؟

System.Data.Entity.DynamicProxies.AlbumImages_AB30A98B9DDFCAE2AB0E97730038DCC328F8BBFA3E41C792384ED10043C67081

لمینت دندان سرامیکی، نوعی از لمینت دندان است که از سرامیک ساخته شده است. این نوع لمینت دندان به دلیل شباهت زیاد با دندان طبیعی و ظاهر طبیعی و بدون هیچ گونه تفاوتی با دندان اصلی شناخته می‌شود.

لمینت دندان سرامیکی برای پوشش دادن به دندان‌های فرو رفته، شکسته یا تیره شده، اصلاح اندازه و شکل دندان‌ها، پوشش دادن به فضای خالی بین دندان‌ها و همچنین برای درمان بعضی از مشکلات بالینی مانند شکستگی‌های کوچک و حفره‌های سطحی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مزایای لمینت دندان سرامیکی شامل ظاهر طبیعی، بلکه شبیه به دندان‌های طبیعی است و توانایی تحمل بار، مقاومت در برابر رنگ‌گیری، دوام طولانی‌مدت و سهولت در نگهداری هستند. همچنین، این نوع لمینت دندان ممکن است برای افرادی که حساسیت دندان دارند مناسب‌تر باشد، زیرا نیاز به کمترین تراش دندان اصلی دارد و بنابراین احتمال ایجاد درد و حساسیت پس از درمان کمتر است.

لمینت دندان برای چه کسانی مناسب است؟

لمینت دندان برای افرادی که دندان‌هایشان فرو رفته، شکسته یا تیره شده، شکل و اندازه دندان‌هایشان نامناسب است، فضای خالی بین دندان‌هایشان وجود دارد یا حتی برای کسانی که به دنبال یک طرح لبخند جدید هستند، مناسب است.علاوه بر این، افرادی که دندان‌های جلویی آن‌ها تیره شده و روش‌های سفید کردن دندان در مورد آن‌ها جواب نمی‌دهد، می‌توانند با لمینت دندان ظاهری جدید و سفیدتر برای دندان‌های خود به دست آورند.

به طور کلی، هر فردی که به دنبال اصلاح ظاهر دندان‌های خود و به دست آوردن یک لبخند زیبا و جذاب است، می‌تواند به لمینت دندان روی آورد. اما لازم به ذکر است که برخی شرایط مانند بیماری‌های لثه، پوسیدگی شدید دندان و یا کمبود عظمی برخی از مواردی هستند که قبل از تصمیم‌گیری در مورد لمینت دندان، باید بررسی شوند.

قیمت لمینت دندان چقدر است؟

هزینه لمینت دندان بستگی به مواردی مانند مکان ،تخصص و تجهیزات دندانپزشکی مورد استفاده دارد. برای داشتن اطلاعات دقیق تر در مورد هزینه لمینت دندان، بهتر است با دندانپزشک خود صحبت کنید. او می‌تواند پس از ارزیابی وضعیت دندان‌های شما، تخمینی از هزینه‌های لمینت دندان برای شما بدهد.

 

قیمت لمینت دندان در کرج

هزینه لیمنت دندان یکی از موارد مهم در انجام لمینت دندان می باشد که برای افرادی که با کمبود بودجه مواجه هستند، حائز اهمیت است. همانطور که می دانید لمینت ها از جنس های متفاوتی ساخته می شوند و از همینروی قیمت های متنوعی با در نظر گرفتن جنس لمینت وجود دارد، اینگونه که لمینت سرامیکی قیمت گران تری نسبت به لمینت کامپوزیتی دارد، یکی دیگر از عواملی که در قیمت لمینت دندان موثر است، تخصص دندانپزشک می باشد و همینطور کیفیت و برند مواد لمینت دندان بر هزینه نهایی آن تاثیر دارد. در نهایت لازم است در نظر بگیرید انجام لمینت دندان با یک متخصص دندانپزشکی زیبایی و ترمیمی بسیار مهم و ضروری است تا کوچک ترین احتمالی در بروز مشکلات برای شما پیش نیاید. برای گرفتن مشاوره و وقت معاینه با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

  • تلفن ثابت 02632221003
  • موبایل 09373495759

لیست قیمت یخچال ایستاده فروشگاهی

 یخچال ایستاده فروشگاهی از انواع پر کاربرد و پر طرفدار در بین یخچال صنعتی می باشد، جنس بدنه ی این محصول بستگی به تعداد درب تعیین می شود که به دودسته استیل و گالوانیزه تقسیم می شود، هر یک از این جنس بدنه ها دارای ویژگی های خارق العاده ای است که می توان به ضد زنگ بودن و مقاوم بودن آن اشاره کرد. شیشه های بکار رفته در این یخچال ها دوجداره بوده که بین جداره ها از گاز آرگون استفاده شده است که یکی از بهترین گازهای خنک کننده بوده که علاوه بر ایجاد دمای مناسب برای نگهداری و سالم ماندن محصولات غذایی و خوراکی شما مفید است، از خارج شدن برودت دستگاه نیز جلوگیری می کند. طبقه های یخچال ویترینی ایستاده با توجه به ابعاد و تعداد درب های آن متغیر می باشد که از شیشه های مقاوم ساخته شده تا به راحتی بتوانید محصولات غذایی، خوراکی، لبنی و.. را قرار دهید. در ادامه به ویژگی ها و انواع یخچال های ایستاده می پردازیم با صنایع برودتی اورست همراه باشید.

قیمت یخچال ایستاده دست دوم

یخچال ایستاده در چه مکانهایی استفاده میشوند؟

 

یخچال ایستاده یکی از مهم ترین تجهیزات هر فروشگاه مواد غذایی می باشند؛ و با توجه به محصولی که قصد نگهداری آن را دارید در طرح ها و ابعاد مختلف تولید می شوند.

ما در صنایع برودتی اورست با توجه به نیاز های مختلف، طرح های مختلفی از یخچال ایستاده را برای هر صنف تولید می کنیم تا خریدار بتواند از میان تنوع محصولات، دستگاه مورد نظر خود را خریداری کند.

یخچال ایستاده فروشگاهی

ابعاد یخچال ایستاده کدام است؟

 

یخچال ایستاده  ویترینی در ابعاد: ۶۰، ۷۰، ۱۲۰، ۲۰۰ ساخته می شوند. این محصول در انواع: تک درب، دو درب، سه درب، چهار درب و شش درب تولید می شود و هر محصول ابعاد مخصوص به خود را دارد.

یخچال ایستاده لوکس

 

قیمت یخچال ویترینی ایستاده

 

یخچال ایستاده همانطور که ذکر شد در مدل ها و ابعاد های گوناگونی تولید شده و عرضه می شود که شما میتوانید از طریق تماس باما برای خرید یخچال ویترینی ایستاده اقدام کنید همچنین اگر دنبال یخچال ایستاده دست دوم هستید نیز می توانید با مشاورین ما در ارتباط باشید.

کارشناس فروش ۰۹۱۲۸۹۴۴۱۰۱

 کارشناس فروش ۰۹۱۲۸۳۳۵۴۹۱

یخچال ایستاده سوپرمارکتی

 

    مشخصات هر یخچال ایستاده ای با توجه به کاربردی که دارد متفاوت است. برای مثال یخچال قصابی ظاهر و کیفیت بسیار متفاوتی نسبت به سایر یخچال ها دارد. چرا که درون این دستگاه آویز لاشه نصب شده و همچنین استیل به کار برده شده در آن ۳۰۴ است و کاملا ضد زنگ بوده و قابل شست و شو می باشد.
    یخچال مغازه در مدل های قصابی، یخچال قنادی، یخچال لبنیاتی و یخچال سوپری، هایپری و یخچال پروتئینی با توجه به محصولات نگهداری شده و مشخصات فنی منحصر به خود را دارند.

  • یخچال ایستاده تک درب

  • یخچال ایستاده دو درب

  • یخجال ایستاده سه درب 

  • یخچال ایستاده چهار درب 

  • یخچال ایستاده شش درب

  • یخچال ایستاده هشت درب

بررسی مشخصات فنی یخچال صنعتی فروشگاهی

 

یخچال ایستاده سه درب

مشخصات  فنی یخچال ایستاده 
ابعاد بستگی به تعداد درب 
جنس بدنه بیرونی گالوانیزه
جنس بدنه داخلی گالوانیزه
جنس درب شیشه دوجداره
عایق  تزریق فوم
تاج دارد
روشنایی LED دارد
قدرت موتور بستگی به ابعاد 

خط تولید یخچال ایستاده

 

 قیمت یخچال مغازه و سوپر مارکت

شرایط گارانتی

 

    کابین یخچال از جمله: اپراتور، کندانسور، ترموستات، اورلودو.
    در صورت نقص فنی موارد ذکر شده بنا به تشخیص دایره سرویس صنایع برودتی اورست در مدت ۱۸ ماه پس از تاریخ تولید به طور رایگان تعمیر و یا تعویض خواهد شد.
    این تعهد در صورتی قابل اجرا است که نقص فنی در اثر عدم توجه به نکات فنی در موقع ساخت باشد و عوامل دیگری از قبیل نوسانات برق، ضعف ولتاژ نیروی برق، سهل انگار و عدم مراقبت در نگهداری، شکستی ناشی از سقوط و موارد مشابه را شامل نمی شود.
    شیشه شامل گارانتی نمی باشد.

نحوه سفارش و شرایط خرید و تحویل محصول به چه شکل است؟

 

    برای خرید محصولات صنایع برودتی اورست، لطفا با کارشناسان فروش ما در تماس باشید.
    شما می توانید از سراسر کشور سفارش خود را به صورت تکی و حتی عمده به صورت آنلاین و حتی حضوری ثبت کنید.
    ارسال به سراسر کشور از طریق باربری های معتبر صورت می گیرد.

یخچال ایستاده سه درب  ایلام

بار ارسالی یخچال ایستاده سه درب از ایلام

یخچال ایستاده شش درب فروشگاهی

یخچال شش درب فروشگاهی

یخچال ایستاده سبزی فروشی

یخچال سبزی فروشی

برای خرید یخچال ایستاده باید چه مسائلی را در نظر بگیریم؟

 

    از این رو شما هنگام خرید یخچال ایستاده باید تمامی شرایط از جمله: کاربرد، دمای یخچال، فضای فروشگاه و شرایط اقلیمی شهرتان را در نظر بگیرید، و در صورت نیاز با کارشناسان فروش ما در میان بگذارید، تا بتوانید با خرید محصول مناسب، کسب و کار خود را به بهترین نحو توسعه دهید.

نگهداری از سالمند شبانه روزی در منزل

 

قیمت پرستار سالمند در منزل کرج

پرستار سالمند در منزل کرج

یکی از خدمات بهداشتی- درمانی است که به سالمندان امکان می‌دهد که در خانه خودشان با توجه به نیازهایشان مراقبت شوند. این خدمت می‌تواند برای سالمندانی که به دلایلی نمی‌توانند به بیمارستان یا مراکز بهداشتی مراجعه کنند، مثل عدم توانایی در حرکت، ضعف جسمی و ذهنی، افسردگی، بیماری های مزمن و... بسیار مفید باشد.

خدمات پرستاری سالمند در منزل شامل مراقبت و نظارت بر روی سلامت فیزیکی و روانی، ارائه خدمات پرستاری و مراقبتی مثل تغذیه، انجام تمرینات فیزیکی و درمانی، تغییر لباس و پوشش، مراقبت از بهداشت دهان و دندان، تمیز کردن منزل و بستر، ارائه داروهای تجویز شده توسط پزشک و... می‌شود. همچنین پرستاران می‌توانند در صورت نیاز با خانواده سالمند و پزشک مربوطه هماهنگی داشته باشند.

استفاده از خدمات پرستار سالمند در منزل امکان می‌دهد که سالمندان بتوانند به راحتی در محیط خانگی خودشان زندگی کنند و در عین حال، از خدمات پزشکی و پرستاری لازم برخوردار باشند. همچنین این خدمت باعث افزایش کیفیت زندگی سالمندان می‌شود و باعث رفع نگرانی خانواده آن‌ها نیز می‌شود.

در نهایت، باید یادآوری کرد که قیمت پرستار سالمند در منزل کرج بستگی به عواملی مانند تجربه و مهارت پرستار، تعداد ساعات کاری، مکان و شهرستان و... دارد.

پرستار سالمند چه کسی است؟

پرستار سالمند، فردی است که با توجه به تخصص و تجربه‌ای که در زمینه پرستاری دارد، به مراقبت و مربیگری از سالمندان در محیط خانگی، مراکز بهداشتی، بیمارستان‌ها و مراکز دیگر پرداخته و در ارائه خدمات بهداشتی- درمانی به این گروه از افراد کمک می‌کند.

وظایف پرستار سالمند، شامل مراقبت از سلامت فیزیکی و روانی سالمندان، ارائه خدمات پرستاری و درمانی مثل تزریق دارو، تعویض بنداژ و کاتتر، تغییرات درمانی، انجام تمرینات و فعالیت‌های فیزیکی، تنظیم تغذیه، مراقبت از بهداشت دهان و دندان، تمیز کردن منزل و بستر و... می‌شود. همچنین پرستار سالمند می‌تواند نظارت بر داروهای تجویز شده توسط پزشک داشته باشد و در صورت لزوم با خانواده و پزشک مربوطه هماهنگی داشته باشد.

پرستار سالمند باید به دانش و تجربه کافی در زمینه مراقبت و پرستاری از سالمندان داشته باشد و باید به مشکلات و نیازهای این گروه از افراد توجه ویژه‌ای داشته باشد. همچنین باید دارای صبر، تحمل، مهارت ارتباطی، همراهی و حمایت خودرو باشد و بتواند با مسائلی مانند افسردگی، ضعف جسمی و ذهنی و بیماری‌های مزمن سالمندان مقابله کند.

قیمت پرستار سالمند در منزل، بستگی به عوامل مختلفی دارد که در زیر به آن‌ها اشاره می‌کنم:

1- تجربه و مهارت پرستار: پرستاران با تجربه و مهارت بالاتر معمولاً قیمت بیشتری دارند.

2- ساعات کاری: قیمت پرستار در منزل بستگی به تعداد ساعات کاری مورد نیاز است. ممکن است پرستار 24 ساعته یا به صورت روزانه استخدام شود.

3- مکان و شهرستان: در شهرها و مناطق شلوغ تر، قیمت پرستار در منزل بیشتر است. همچنین در بعضی از شهرستان‌ها قیمت پایین‌تری دارد.

4- نیاز به خدمات ویژه: در صورتی که سالمند نیاز به خدمات ویژه داشته باشد، مانند تغذیه ویژه، مراقبت ویژه پوست و مو، قیمت پرستار در منزل بیشتر می‌شود.

مراقبت از سالمندان در منزل، یکی از مواردی است که به دلایل مختلفی مورد توجه قرار می‌گیرد. پرستار سالمند در منزل، به عنوان یک فرد مسئول، به سالمندان کمک می‌کند تا زندگی بهتری داشته باشند. در ادامه به برخی از مزایای استفاده از پرستار سالمند در منزل اشاره می‌شود:

1- حفظ استقلال و ارزشمندی سالمند: با داشتن یک پرستار در منزل، سالمندان قادر خواهند بود استقلال و ارزشمندی خود را حفظ کنند. با کمک پرستار، سالمندان قادر خواهند بود به تنهایی برخی از فعالیت‌های روزانه خود را انجام دهند و به دور از هرگونه نیاز به کمک دیگران باشند.

2- حفظ سلامتی: با داشتن یک پرستار در منزل، سالمندان می‌توانند برای حفظ سلامتی خود نیازمندی‌هایشان را بهتر مدیریت کنند. پرستاران سالمند در منزل، به سالمندان کمک می‌کنند تا مراقبت‌های پزشکی و دارویی خود را به درستی انجام دهند.

3- رفاه حال و رفع افسردگی: برای سالمندان که به دلایل مختلفی از خانه خود خارج نمی‌توانند، احساس تنهایی و افسردگی بسیار معمول است. با داشتن یک پرستار سالمند در منزل، سالمندان با یک شخص برای گفتگو و ارتباط برخوردار خواهند شد که می‌تواند به رفاه حال و رفع افسردگی آن‌ها کمک کند.

4- توجه به نیازهای روزانه: با داشتن یک پرستار در منزل، سالمندان می‌توانند به راحتی نیازهای فرد را برطرف میسازد

منبع:

https://mehreganno.com/post/1/%D9%BE%D8%B1%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D8%B1-%D8%B3%D8%A7%D9%84%D9%85%D9%86%D8%AF

پزشک متخصص داخلی در منزل

 ویزیت متخصص داخلی

اغلب ما برای درمان بیماری های خود نمیدانیم باید به کدام پزشک مراجعه کنیم، از این روی در این مقاله از سایت موسسه پرستاری و پزشکی مهرگان نو قصد داریم به شما در این باره کمک کنیم و به سوال شما که متخصص داخلی کیست؟ این پزشک چه بیماری هایی را درمان می کند و آیا بیماری من در حوزه تخصص وی می باشد یا خیر، بپردازیم. دکتر متخصص داخلی شاخه ای از پزشکی است که به بزرگسالان و بیماری های داخلی می پردازد. این تخصص با درمان تعداد زیادی از بیماری ها سروکار دارد.

پزشک متخصص داخلی چیست؟

 

پزشک متخصص داخلی فردی است که مسئول مراقبت از بیماری است که نیازی به مداخله جراحی ندارد و طیف گسترده ای از بیماری ها و شرایط مختلف را بررسی و درمان می کند. یعنی باید حداقل سالی یک بار برای بررسی پیش او برویم. یک پزشک داخلی وظایف چندین متخصص را ترکیب می کند. به این ترتیب می توانیم از تداخل چند درمان و مضر بودن این درمان ها برای بیمار جلوگیری کنیم. اما اگر بیمار باید تحت عمل جراحی قرار گیرد، مهم است که هماهنگی خوبی بین پزشکان مختلف وجود داشته باشد تا بیمار دچار هیچ نوع مشکلی نشود.

طب داخلی می تواند طیف وسیعی از بیماری ها را تشخیص داده و درمان کند، به عنوان مثال می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • فشار خون
  • وجود چربی و قند در خون
  • بیماری های عفونی در بدن
  • عوارض کم خونی
  • ناهنجاری ها و بیماری های دستگاه تنفسی، از جمله تنگی نفس و برونشیت مزمن
  • مشکلات گوارشی از جمله درد معده، سوء هاضمه و غیره
  • غربالگری بیماری در نوجوانان و بزرگسالان
  • برنامه ریزی رژیم غذایی برای درمان چاقی و لاغر

به چه کسی متخصص داخلی می گویند؟

یکی از تخصص های بسیار کاربردی در رشته ی پزشکی، تخصص داخلی می باشد که این پزشک در تشخیص، پیشگیری و درمان بیماری ها کمک فراوانی می کند، همانطور که از نامش پیداست متخصص داخلی در زمینه بیماری های داخلی که در ادامه به آن می پردازیم، تخصص دارد، لازم به ذکر است که این دکتر فقط با بزرگسالان سروکار دارد و به درمان کودکان و نوجوانان نمیپردازد. می توان گفت متخصص داخلی، بسیاری از بیماری های بزرگسالان را درمان می کند.

هر گاه فردی نمی داند بیماری یا مشکل متعلق به کدام اندام است لازم است تا به پزشک متخصص داخلی مراجعه کند لذا این پزشکان برای بیمارانی که بیش از یک بیماری دارند گزینه ی مناسبی می باشد و در زمینه مدیریت و مراقبت از بیماران تخصص دارند، در یک تعریف دیگر می توان گفت برای مشاوره گرفتن و تشخیص بیماری می توان از این پزشکان بهره مند شد و در صورت نیاز به پزشک متخصص دیگر در زمینه های مختلف شما را یاری می کنند در متن زیر به سایر پزشکان متخصص می پردازیم.

ویزیت متخصص قلب در منزل کرج
ویزیت متخصص قلب در منزل کرج

این خدمات شامل خدمات تشخیص، درمان و پایش بیماری های قلبی در منزل توسط متخصصین قلب می باشد. با معاینه دقیق قلب، می توان از برنامه های خانگی ECO، EKG، هولتر ریتم و هولتر فشار خون استفاده کرد. بعد از تشخیص، برنامه ریزی درمان با مشورت با سایر پزشکان در صورت لزوم انجام می شود.

ویزیت متخصص مغز و اعصاب در منزل کرج
ویزیت متخصص مغز و اعصاب در منزل

هر بیماری که تمایل به دریافت خدمات بهداشتی در منزل دارد می تواند از خدمات پزشک متخصص مغز و اعصاب در منزل بهره مند شود. بیماران سالمند، مبتلایان به بیماری های مربوط به سیستم عضلانی و عصبی و افرادی که تحرک ندارند و بیماری های مزمن دارند و می خواهند درمان خود را در منزل ادامه دهند.

ویزیت متخصص ریه در منزل کرج
ویزیت متخصص ریه در منزل کرج

متخصص ریه یک پزشک متخصص در سیستم تنفسی است. از نای گرفته تا ریه ها، اگر مشکل شما شامل ریه ها یا هر بخشی از سیستم تنفسی می شود، پزشک متخصص ریه دکتری است که می خواهید مشکل را حل کند. متخصص ریه با بیمارانی که با مشکلات تنفسی جدی یا مزمن روبرو هستند کار می کند که شما می توانید از خدمات ما بهره مند شوید

ویزیت متخصص گوارش در منزل کرج
ویزیت متخصص گوارش در منزل کرج

متخصصین گوارش با تشخیص و درمان انواع بیماری های مربوط به دستگاه گوارش سروکار دارند. تشخیص بیماری ها در مراحل اولیه و درمان آنها قبل از پیشرفت بسیار مهم است. برای این منظور، موسسه پرستاری مهرگان نو متشکل از پزشکان متخصص است که به شکایات بیماران گوش می دهند و تجربه و دانش خود را با امکانات پزشکی و فناوری مدرن ترکیب می کنند.

انواع بیماری های داخلی

با توسعه روش های تشخیص و درمان به موقع بیماری ها با فناوری های جدید، بسیاری از بیماری ها قبل از پیشرفت قابل درمان هستند. به لطف بسیاری از روش های تکنولوژیکی مانند تست های آزمایشگاهی، تکنیک های تصویربرداری پیشرفته (MR، سونوگرافی، اشعه ایکس، توموگرافی کامپیوتری، اندازه گیری تراکم استخوان)، EKG، تشخیص بیماری ها بسیار آسان شده است. بخش بیماری های داخلی که به عنوان یک واحد مشترک در تشخیص و درمان بسیاری از بیماری ها عمل می کند. ما در مجموعه مهرگان نو تحقیقات جامع و دقیقی برای تشخیص و درمان بیماری ها انجام می دهیم و اطمینان حاصل می شود که بیماری ها در مراحل اولیه تشخیص داده شده و برای درمان به واحدهای مربوطه هدایت می شوند.

متخصص داخلی چه بیماری هایی را درمان می کند؟

متخصص داخلی چه بیماری هایی را درمان میکند

بیماری هایی که در حیطه تخصصی بخش داخلی و قابل درمان هستند به شرح زیر می باش

:

  • عفونت های دستگاه تنفسی:

به دو گروه بیماری های دستگاه تنفسی تحتانی و فوقانی تقسیم می شوند. در بیماری های دستگاه تنفسی تحتانی، اندام هایی مانند ریه ها، برونش ها و نایژه ها بیشتر درگیر می شوند. علاوه بر متخصصان داخلی، کلینیک های گوش و حلق و بینی و بیماری های قفسه سینه نیز در درمان بیماری های این منطقه نقش دارند که می تواند عواقب جدی تری نسبت به بیماری های دستگاه تنفسی فوقانی داشته باشد.

  • بیماری های عفونی:

به غیر از عفونت های دستگاه تنفسی فوقانی و تحتانی، خطر ابتلا به عفونت در بسیاری از مناطق مختلف وجود دارد. در این میان بیشترین شکایت از عفونت ها عبارتند از بیماری هایی مانند مجاری ادراری، پوستی، اسهال، انواع هپاتیت، بیماری های انگلی، بروسلوز، آنفولانزا و بیماری های مقاربتی، التهاب مفاصل و استخوان. از آنجایی که این نوع بیماری ها مسری هستند، جداسازی در طول فرآیند درمان بستری از اهمیت بالایی برخوردار است. با توجه به نوع و ویژگی های بیماری، تنها یک پروتکل درمانی مشترک با بیماری های داخلی یا سایر واحدهای مربوطه انجام می شود.

  • پرفشاری خون:

قلب خونی را که پمپ می کند از طریق سیاهرگ ها به تمام اندام های بدن می رساند. فشاری که توسط خون پمپاژ شده بر دیواره عروق وارد می شود، فشار خون نامیده می شود. فشار خون سیستولیک در بزرگسالان 120 میلی متر جیوه است. فشار خون دیستولیک باید کمتر از 80 میلی متر جیوه باشد. فشار خون بالاتر از این مقادیر باعث بیماری جدی به نام فشار خون می شود. فشار خون بالا بیماری است که باید جدی گرفته شود و در صورت عدم توجه به اقدامات درمانی و پیشگیرانه لازم می تواند به بسیاری از اندام های مهم مانند آسیب عروقی، نارسایی کلیه و آسیب مغزی آسیب برساند. در کلینیک های داخلی برای کنترل این بیماری از رژیم غذایی پزشکی و دارو درمانی استفاده می شود.

  • دیابت:

بیماران دیابتی به نام های نوع 1 و نوع 2 وجود دارد، دیابت زمانی رخ می دهد که هورمون انسولین به اندازه کافی ترشح نشود یا گلوکز نتواند توسط بافت ها استفاده شود. هدف آن حفظ سطح انسولین در سطح معینی با روش های درمانی موثر مانند انسولین درمانی و داروهای ضد دیابت است. علاوه بر دارودرمانی، رژیم غذایی پزشکی از نظر افزایش سیر بیماری و بهبود کیفیت زندگی از اهمیت بالایی برخوردار است.

  • بیماری های تیروئید:

اختلال در عملکرد تیروئید که یکی از اندام هایی است که میزان متابولیسم بدن را تعیین می کند. باعث برخی بیماری های تیروئید می شود. عملکرد ناکافی یا بیش از حد غده تیروئید، سرطان های تیروئید و برخی بیماری های خودایمنی بر تعادل هورمونی بدن تأثیر منفی می گذارد. درمان بیماری های تیروئید همراه با کلینیک های داخلی و غدد انجام می شود.

  • کلسترول:

بیماری های کلسترول زمانی ایجاد می شوند که سطح چربی خون مانند کلسترول و تری گلیسیرید به دلیل رژیم غذایی ناسالم یا دلایل ارثی بالاتر از حد طبیعی باشد. حفظ سطح کلسترول در تعادل برای عملکرد سالم بدن مهم است. در روند پیشگیری و درمان بیماری، توجه زیاد به تغذیه و پرهیز از چربی های مضر و تغذیه زیاد، روند درمان را آسان می کند. کبد چرب، کیست، انواع هپاتیت، سیروز، زخم معده، فتق معده، ورم معده و رفلاکس، تشکیل سنگ و شن در کیسه صفرا، التهاب ها از بیماری هایی هستند که توسط متخصصین داخلی درمان می شوند. درمان‌های دارویی، رژیم‌های غذایی پزشکی و تغییر سبک زندگی فواید زیادی در روند درمان این بیماری دارند. علاوه بر این درمان ها در صورت لزوم، هر از چند گاهی از روش های جراحی نیز استفاده می شود.

  • بیماری های ریوی:

تشخیص و درمان بیماری هایی مانند آسم، COPD و تجمع مایعات در پلورا از تخصص های داخلی است. مشکلات جزئی که در مرحله اولیه مشاهده می شوند توسط متخصصین داخلی تحت نظر هستند، اما بیماری هایی که نیاز به معاینه دقیق و درمان در مراحل پیشرفته تر دارند با ارجاع به بخش بیماری های قفسه سینه پیگیری می شوند. التهاب کلیه، تشکیل سنگ و شن، کیست، نارسایی حاد و مزمن کلیه بیماری هایی هستند که نیاز به درمان فوری دارند.

بیماری های کلیوی:

که می توانند باعث آسیب دائمی اندام های بدن شوند با مراجعه به بخش بیماری های داخلی و در صورت لزوم به کلینیک های نفرولوژی درمان می شوند. در خون، کم خونی مدیترانه ای، اختلالات انعقادی خون در شکل ها نشان داده شده است. کاهش سطح هموگلوبین، آهن و هماتوکریت خون به دلیل تغذیه و دریافت ناکافی عناصری مانند آهن، B12 و اسید فولیک به بدن باعث بروز بیماری های مختلف خونی می شود.

وظایف متخصصین داخلی چیست؟

وظایف اصلی متخصص داخلی که در بسیاری از زمینه‌ها از جمله سیستم‌های هورمونی، ریه، دستگاه گوارش، قلب، کلیه، بیماری‌های خونی، بیماری‌های عفونی، بیماری‌های فرآیند سرطان، واکنش‌های آلرژیک، تشخیص‌ها و تشخیص‌های مرتبط با سلامت بیماران را انجام می‌دهد. به شرح زیر است:

  1. برای گوش دادن به شکایات بیمارانی که به او مراجعه کرده اند و اطلاعات دقیقی از سابقه پزشکی آنها داشته باشند
  2. انجام معاینه فیزیکی با توجه به شکایت بیمار
  3. درخواست آزمایش هایی مانند خون کامل، ادرار، خون، اشعه ایکس، بیوشیمی، فیلم های دارویی، سونوگرافی و آندوسکوپی
  4. ارجاع بیمار به بخش دیگری در صورت مواجهه با تشخیص متفاوت مطابق نتایج
  5. کنترل بیمار از مراحل تشخیص تا پایان مراحل درمان با توجه به یافته های معاینه و نتایج آزمایشات درخواستی
  6. برای کنترل بیماران داخلی
  7. برای درمان بیماران شدید با خطر مرگ بالا در بخش مراقبت های ویژه
  8. برای کنترل کلیه اندام ها و سیستم های داخلی قبل و بعد از عمل
  9. اطلاع رسانی به بیماران و بستگان آنها در مورد بیماری و شرایط احتمالی

 

 

پارتیشن اداری تک جداره و دو جداره

 ایجاد یک فضای کاری مطلوب در محیط های اداری علاوه بر اینکه سبب افزایش راندمان کاری می گردد، حریم خصوصی را نیز ایجاد می نماید تا کارمندان بیشترین بازدهی را داشته باشند. پارتیشن های اداری با برآورده کردن این نیازها، جایگاه مهمی در زیباسازی دکوراسیون داخلی دفاتر ایفا می نمایند. پارتیشن های شیشه ای یکی از بهترین و جذاب ترین انواع پارتیشن های اداری است که برای تفکیک و جداسازی فضاها کاربرد بسیاری دارد.  در این مقاله از وب سایت تخصصی چوبافرم تصمیم گرفتیم شما را برای دریافت خدمات پارتیشن‌ اداری شیشه ای در کرج راهنمایی کنیم. با ما همراه باشید.

مزایای استفاده از خدمات پارتیشن های شیشه ای در کرج

  • اگر فضای شما کوچک است، اجرای پارتیشن شیشه‌ای اداری با ایجاد فضای باز و افزایش نور طبیعی در محیط فضای کوچک شما را بزرگ‌تر از حد واقعی نشان می‌دهد.

  • این نوع پارتیشن‌بندی بدون اینکه نرخ تعامل میان اعضای تیم را کاهش دهد به فضای کار تیمی شما نظم بخشیده و برای هر فرد یک حریم خصوصی ایجاد می‌کند.

  • پارتیشن‌بندی شیشه‌ای سکوت و آرامش را به فضای کاری شما برمی‌گرداند و سروصدای حاکم بر محیط را به حداقل می‌رساند.

  • و در آخر پارتیشن‌بندی این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا از تمام فضای موجود در دفتر کارتان استفاده کنید و به این واسطه کمبود فضای کاری را جبران می‌کند.

نصب پارتیشن شیشه ای در کرج

 پیش از تصمیم‌گیری در مورد خرید و نصب پارتیشن شیشه ای در کرج بهتر است میزان بودجه، نیازها، نوع پارتیشن‌بندی و فرصت تان برای اجرای پروژه را بررسی کنید. پس از اینکه نوع پارتیشن شیشه ای را برای زیباسازی و تفکیک فضا انتخاب نمودید، انتخاب یک تیم حرفه ای و ماهر برای نصب پارتیشن شیشه ای بسیار حائز اهمیت است. سوالی که ایجاد می شود این است که شما به چه تیمی برای نصب و اجرای پارتیشن شیشه ای در کرج نیازمندید. 

برای بررسی نیازها و نوع پارتیشن به اطلاعات تخصصی در این موارد نیاز دارید که کارشناسان چوبافرم با توجه به نوع نیاز و نوع فعالیت تان، انتخاب های بسیار متنوعی را برای شما در نظر خواهند گرفت. چون کیفیت نصب پارتیشن شیشه‌ای بر کارایی و عمر ماندگاری آن به صورت مستقیم تأثیر می گذارد، نصب این سیستم اهمیت بسیار بالایی دارد. این مجموعه آماده خدمات رسانی در کرج و تمامی شهرک های اطراف کرج اعم از گوهردشت، عظیمیه، جهانشهر، اندیشه، فردیس، مارلیک و ... می باشد.

قیمت پارتیشن شیشه ای در کرج

پارتیشن‌های شیشه ای شفاف و همه کاره هستند، بنابراین می‌توان آنها را تقریباً در هر مکانی نصب کرد. قیمت پارتیشن شیشه ای در کرج به پارامترهای مختلفی بستگی دارد که هر یک نقشی در تعیین قیمت اجرای پارتیشن ایفا می نمایند. 

کیفیت مواد اولیه از مهم ترین عوامل تولید پارتیشن های خوب می باشد. بنابراین در صورتی که دیگر تجهیزات و اتصالات نیز با کیفیت بالا انجام گیرد، بر میزان قیمت تمام شده تاثیر می گذارد.  شما می توانید پارتیشن شیشه ای با کیفیت در کرج را از وب سایت چوبافرم انتخاب و سپس خریداری نمایید. 

طراحی و اجرای انواع پارتیشن شیشه ای در کرج را به تیم حرفه ای چوبافرم بسپارید!

پارتیشن شیشه ای یک انتخاب مدرن و جذاب برای تفکیک و زیبا سازی فضا است. شرکت چوبافرم با سال‌ها فعالیت در حوزه دکوراسیون و پارتیشن ها، آماده ارائه خدمات به شما عزیزان در زمینه اجرای انواع پارتیشن شیشه ای در کرج و مناطقی همچون گوهردشت، عظیمیه، جهانشهر، فردیس، مارلیک، اندیشه و..  است. این مجموعه برای مشتریان ساکن کرج بهترین انتخاب است تا در کمترین زمان محصول مورد نظر خود را تهیه کنند.

پرستار بیمار کرونایی در منزل و بیمارستان

 برای جلوگیری از تردد در درمانگاه و معطل شدن می توانید از خدمات تزریقات در منزل کرج موسسه پزشکی و پرستاری مهرگان نو استفاده کنید. با ادامه مطلب همراه باشید تا اطلاعات مفیدی در مورد اهمیت تزریقات بیمار کرونایی در منزل کسب کنید.

کرونا (کووید 19) چیست؟

کرونا یک ویروس مسری است که باعث ایجاد عفونت مجاری تنفسی می شود و دارای علائمی نظیر: سرفه، تنگی نفس، تب و مشکل در تنفس. در موارد شدید، عفونت ها می توانند باعث ذات الریه، نارسایی کلیه، نارسایی حاد تنفسی و حتی مرگ شوند. مانند همه انواع ویروس ها، کروناویروس ها که در طول زمان تکامل می یابند، از سال 2002 علائمی شبیه آنفولانزا نشان داده اند و شروع به ایجاد مشکلات جدی برای سلامتی کرده اند. در این مقاله از سایت پرستاری و پزشکی مهرگان نو قصد داریم به تزریقات بیماران کرونا در منزل کرج بپردازیم. 

موسسه پزشکی مهرگان نو

پرستار بیمار کرونایی در منزل کرج

در طول زندگی همه افراد تجربه ی انجام تزریقات به دلیل بیماری های مختلف دارند اما با شیوع کرونا انجام تزریقات در بین همه ی مردم ترویج پیدا کرده است و به همین دلیل درمانگاه و مطب ها شلوغ شده است و از طرفی برای جلوگیری از گرفتن کرونا و یا انتقال آن بهتر است افراد در منزل خود تزریقات را انجام دهند. از همین جهت تزریقات بیمار کرونایی در منزل ترجیح مردم برای اطمینان خاطر از مبتلا شدن به کووید 19 و معطل شدن در درمانگاه ها می باشد. شما می توانید با استخدام پرستار بیمار کرونا تمامی امور بیماری را به پرستار بیمار بسپارید، از جمله خدمات وی انجام تزریقات بیماران کرونا است.

پرستار بیمار کرونایی در منزل کرج

قیمت تزریقات بیمار کرونایی در منزل کرج

پس از تشخیص و درمان بیماران، خدمات پرستاری و پزشکی در منزل به صورت 24 ساعته و یا به صورت موقت با نسخه به شما ارائه می شود. خدمات با خیال راحت توسط پرستاران و پزشکان متخصص حرفه ای ما ارائه می شود. این توسط تیم های محترم، قابل اعتماد و دوستانه ما محقق می شود. شما می توانید اطلاعات مربوط به خدمات بهداشتی را از مقاله ما دریافت کنید، می توانید برای خدماتی که می خواهید دریافت کنید و تمام سوالات خود با ما تماس بگیرید. برخی از مزایای دریافت خدمات پرستاری موسسه پرستاری مهرگان نو به شرح زیر است:

  • کم شدن رفت و آمد بیماران به درمانگاه ها و مراکز درمانی
  • دسترسی به پرستار در تمامی شبانه روز
  • افزایش وقت استراحت بیماران
  • انجام تزریقات با رعایت اصول بهداشتی در منزل
  • بیماران خدمات حرفه ای تر و با کیفیت تری دریافت می کنند

اگر نمی توانید خانه را ترک کنید، همیشه می توانید با دریافت خدمات پرستاری و پزشکی در منزل سالم بمانید. این امکان را برای دریافت خدمات بهداشتی به صورت روان و سریع فراهم می کند. می توانید از طریق تماس تلفنی قرار ملاقات بگذارید. در راستای درخواست های شما بهترین و مناسب ترین خدمات در مدت زمان کوتاهی ارائه خواهد شد. شما می توانید در مورد انواع مسائل مربوط به سلامتی خود با پزشکان متخصص ما صحبت کنید.

قیمت تزریقات بیماران کرونا در منزل کرج

تزریقات در منزل کرج

چنانچه شما یا یکی از اعصای خانوادتان دچار بیماری کرونا شدید، می توانید از خدمات آژانس پرستاری مهرگان نو بهره مند شوید، قیمت تزریقات بیماران کرونایی در منزل با توجه به میزان و شدت بیماری و همچنین تجهیزات مورد نیاز فرد تعیین می شود برای گرفتن اطلاعات بیشتر و گرفتن وقت معاینه و استخدام پرستار کرونایی در منزل با ما در ارتباط باشید.

خدمات تزریقات در منزل

از جمله خدمات ارائه شده توسط پرستار بیمار به شرح زیر است:

  • تزریق رمدسیویر در منزل
  • تزریق سرم در منزل
  • پرستار برای بیمار کرونا در منزل
  •  تزریق وریدی
  •  تزریق زیر جلدی
  •  تزریق داخل جلدی
  • تزریق عضلانی
  • داخل مفصلی
  • داخل صفاقی
  • تزریق بصورت پونکسیون مانند پونکسیون مایع نخاعی CSF
  • تزریقات در منزل کرج

وظایف پرستار بیمار کرونایی چیست؟

تزریقات بیماران کرونا

از انواع وظایف مهم پرستار بیماری کرونایی میتوان موارد زیر را فهرست کرد:

  1. چک کردن علائم بیماری فرد از جمله سر درد و تنگی نفس، تب و سرفه می باشد که اگر علائم افزایش یافت بیمار را به بیمارستان منتقل کند.
  2. انجام دادن تزریقات بیمار
  3. بررسی کردن علائم حیاتی بیمار از جمله ضربان قلب، قند خون و میزان اکسیژن خونپ
  4. پاکسازی کردن هوای داخل اتاق از طریق باز کردن پنجره ها و...
  5. سر وقت دادن داروهای بیمار که توسط پزشک تجویز شده است
  6. تهیه کردن غذاها و آبمیوه های سالم و مقوی برای تقویت و بهتر شدن بیمار
  7. دور انداختن ماسک ها و دستمال های آلوده بیمار

پک قاشق چنگال

 

پک قاشق و چنگال Vip

صنایع چاپ و بسته بندی پارس افق اخوان تولید کننده انواع مختلف قاشق و چنگال یکبار مصرف به صورت تکی و همچنین به صورت پک های قاشق و چنگال پلاستیکی را با طرح های متفاوت در بازار داخلی و صادراتی به عهده دارد. تولیدی قاشق وچنگال تکنفره در ایران نه تنها بازار داخل، بلکه بازار های خارجی را هم تامین می کند. پک قاشق چنگال یکبارمصرف  را در رستوران ها، هتل ها، مجالس و مهمانی ها و هم چنین غذای مخصوص هواپیماها و قطارها مورد استفاده قرار میگیرد.

پک vip شامل چه مواردی است؟

  • قاشق چنگال نگین
  • خلال کاوردار
  • دستمال یک لایه
  • نمک صدفی
  • جنس بسته بندی: سلفون و کرافتOPP قابلیت چاپ لوگوی اختصاصی

جنس بسته بندی پک قاشق چنگال vip  شرکت پارس افق

نوع جنس بسته بندی پک قاشق چنگال vip  پارس افق اخوان سلفون opp میباشد.

 

چاپ لوگوی اختصاصی شما به روی بسته بندی پک قاشق و چنگال یکبار مصرف

یکی از ویژگی های منحصر به فرد مجموعه پارس افق، چاپ لوگوی اختصاصی رستوران ها، فست فود ها و کترینگ ها به روی بسته بندی می باشد. شما عزیزان میتوانید در صورت نیاز و تمایل این مورد را داشته باشید.  هم میتوانید جنس لفاف بسته بندی خود را سلفون و هم کرافت انتخاب کنید.

تعداد پک قاشق وچنگال درهر کارتن بسته بندی

تعداد 500 عدد درهر کارتن پک قاشق و چنگال vip قرارمیگیرد. که تقدیم شما عزیزان میشود.

 

هزینه ارسال چگونه می باشد؟

مجموعه پارس افق اخوان پک های قاشق چنگال و محصئلات تکنفره خود را دراستان تهران و البرز به صورت رایگان در کمترین زمان ممکن ارسال میکند. و امکان ارسال به سایر نقاط کشور را نیز دارد.

شرکت پارس افق اخوان تولید کننده محصولات تکنفره رستورانی درطی سالهای اخیر توانسته است که علاوه برتامین بازار داخلی  صادرات به کشورهای حوزه خلیج فارس را گسترش دهد و سالیانه میزان قابل توجه ای از محصولات خودرا دربازار این کشورها عرضه نماید، در برنامه های آینده این شرکت افزایش بیشتر صادرات درخاورمیانه و حتی قاره اروپا در دستور کار می باشد.

نحوه خرید چگونه می باشد؟

شما مشتریان گرانقدر میتوانید بصورت آنلاین وحضوری خرید خود را ثبت کنید. شرکت پارس افق اخوان این امکان را برای شما فراهم کرده که از محصولات کارخانه بصورت حضوری بازدیدکنید و سپس خرید خود را ثبت کنید .

برای استعلام قیمت میتوانید با شماره های درج شده تماس بگیرید و با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

09195443510

02125917080
منبع
https://parsofogh.ir/product/%d9%be%da%a9-%d9%82%d8%a7%d8%b4%d9%82-%d9%88-%da%86%d9%86%da%af%d8%a7%d9%84-vip/

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد