x تبلیغات
وبلاگ سوگند

خرید پارتیشن استیل

 پارتیشن استیل یکی از اجزای بسیار مهم در دکوراسیون ادارات است و می‌تواند نقش بسیار مهمی را در ایجاد یک فضای دلنشین فراهم کند.

 

یکی از زیباترین سازه های استیل که تحت عنوان پارتیشن استیل و یا حفاظ استیل نیز از آن نام برده می شود، از جمله مدل هایی است که به منظور جدا سازی و تفکیک فضا می توان انتخاب نمود. این نوع از پارتیشن ها در محیط های اداری و دفاتر بسیار پر کاربرد است.
پارتیشن های اداری با توجه نوع نیاز مشتری ونوع متریال طراحی و تولید می شوند اما یکی از پر طرفدارترین نوع آن ها، پارتیشن استیل است که از زیبایی خاصی برخوردار است؛ شکیل بودن این نوع از پارتیشن ها سبب می شود تا افراد بتوانند دکوراسیون و محیط اطراف خود را به فضایی مدرن و فوق العاده تبدیل نمایند.
با توجه به این امر که این نوع از پارتیشن، دارای فریم استیل می باشد، از مقاومت و استحکام بالایی در برابر ضربه، رطوبت و.. برخوردار است. گروه مهندسی چوبافرم علاوه بر ساخت پارتیشن استیل، انواع دکور استیل داخلی را نیز طبق سفارش مشتری در ابعاد و رنگ بندی های مختلف با بالاترین کیفیت تولید و توزیع می کند.

پارتیشن استیل

به منظور جدا سازی فضای داخلی و قسمت های مختلف محیط های اداری و منازل، پارتیشن استیل یک انتخاب متفاوت و جذاب خواهد بود. پارتیشن استیل در انواع طرح ها، سایزها و رنگ های مختلف (طلایی، سیلور و بژ) طراحی و تولید می گردند. این نوع از پارتیشن علاوه بر اینکه فضای کمی را اشغال می کند، وزن کمی دارد و مانع از عبور نور نیز نمی گردد.
 پارتیشن های اداری با توجه به مقیاس های مختلفی دسته بندی می شود و از تنوع بسیاری نیز برخوردارند. شکل ظاهری پارتیشن ها از عوامل اصلی تعیین کننده نوع و دسته بندی پارتیشن است. در یک دسته بندی کلی پارتیشن ها به انواع ثابت و متحرک، دوجداره و تک جداره تقسیم بندی می شوند. با توجه به میزان ترکیب شیشه و یا ام دی اف با پارتیشن ها، نوع پارتیشن استیل شیشه ای و پارتیشن استیل ام دی اف را خواهیم داشت. 

پارتیشن استیل طلایی

پارتیشن طلایی استیل از زیباترین و لوکس ترین نوع از انواع پارتیشن استیل می باشد. باتوجه به براقیت این پارتیشن، فضای دکوراسیون از زیبایی و جلوه بسیاری برخوردار است امکان ست شدن با مبلمان های استیل را فراهم می نماید و هم چنین محیط را بزرگ تر از آنچه که هست نشان می دهد.

مزایای پارتیشن استیل

  1. امکان خصوصی نمودن فضاها

  2. زیبا، شکیل، لوکس و لاکچری

  3. استفاده از فضا به صورت چند منظوره

  4. امکان نصب سریع و آسان

  5. امکان تغییر فضا

  6. هزینه مقرون به صرفه و بسیار کم

  7. تنوع در طرح و رنگ

  8. ایمنی بسیار

 

قیمت پارتیشن استیل

قیمت پارتیشن استیل با توجه به موارد مختلفی همچون نوع پارتیشن (ترکیبی با شیشه و یا ساده، تک جداره، دو جداره)، عملیات نصب، ابعاد و متراژ پارتیشن، با توجه به متریال ها، یراق آلات استفاده شده و... متفاوت خواهد بود. شما می توانید برای اطلاع از قیمت به روز پارتشین های استیل با کارشناسان مجموعه چوبافرم در ارتباط باشید. 

نکات مهم خرید پارتیشن استیل

میزان کیفیت مواد اولیه پارتیشن استیل

به منظور ساخت پارتیشن در انواع مختلف، از متریال هایی استفاده می شود که در نوع انتخاب پارتیشن بسیار تاثیر گذار است. یکی از موارد بسیار مهم در انتخاب پارتیشن، استفاده از مواد اولیه با کیفیت است. در صورتی که برای ساخت پارتیشن از مواد اولیه خوب و با کیفیتی استفاده نشده باشد، از مقاومت پایینی برخوردار است و به راحتی خراب می شود. مواد اولیه مرغوب سبب درخشندگی و جلوه گر شدن پارتیشن می شود.

ثبات و استحکام پارتیشن استیل

ایستادگی و ثبات پارتیشن ها سبب می شود که هنگام برخورد به آسانی از حالت خود جدا نشود. در محیط کار و اداری ممکن است وسایل به پارتیشن ها برخورد داشته باشد؛ بنابراین لازم است که در زمان خرید، به این خصوصیت نیز توجه بیشتری شود.

ابعاد و اندازه پارتیشن استیل

 ابعاد، اندازه و ارتفاع پارتیشن استیل با توجه به فضای مورد نظر تعیین می گردد چرا که در صورتی پارتیشن های استیل کارایی و کاربرد دارند که دقیقا مطابق همان اندازه و ارتفاعی که مورد نیاز است باشد. در صورتی که پارتیشن ها کوچکتر و یا بزرگ تر از اندازه ایده ال و در حد نیاز باشد، از میزان زیبایی طرح نهایی کاسته می شود. 

منبع:

https://chubaform.com/post/9/%D9%BE%D8%A7%D8%B1%D8%AA%DB%8C%D8%B4%D9%86-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%DB%8C%D9%84

قیمت پارتیشن آلومینیومی

 

پارتیشن اداری آلومینیومی

پارتیشن آلومینیومی

انتخاب پارتیشن اداری آلومینیومی، یکی از هوشمندانه ترین راه حل ها برای جدا سازی فضا است و پارتیشن با چارچوب های آلومینیومی در رده پارتیشن های پیشرفته قرار دارد. علاوه بر اینکه سبک طراحی این نوع از پارتیشن ها که بسیار ویژه و متفاوت است و لازم است توسط افراد ماهر و حرفه ای طراحی شود، نصب و اجرای سریع و آسانی نیز دارد. 
پارتیشن‌ های آلومینیومی را معمولا با جداره ام دی اف یا شیشه طراحی می کنند و با توجه به این امر که از فلز آلومینیوم در پروسه ساخت آن استفاده می شود، در برابر ضربه، رطوبت و تغییر فضا بسیار مقاوم است. 

مشخصات پارتیشن های آلومینیومی

  • امکان نصب درب های شیشه‌ای، تمام چوب و ترکیبی وجود دارد بدون هیچگونه محدودیتی در ارتفاع.

  • امکان اجرای طرحها و آرمهای مختلف به طور سند بلاست وجود داشته و دلیل آن به کار بستن شیشه در پانلهای میانی می‌باشد.

  • پانلهای اصلی پارتیشن اداری به صورت فریم روکار می‌باشد.

  • یونیتهای این نوع از پارتیشنها در ارتفاع هایی تا زیر سقف قابل اجرا می‌باشند.

  • شیشه‌های پارتیشن آلومینیومی به سه صورت  ۱- شیشه معمولی ۲- شیشه سند بلاست ۳- شیشه سکوریت قابل اجرا هستند.

  • می‌توان پرده‌های کرکره‌ای ولوم دار را در جدار میانی این نوع از پارتیشن ها نصب نمود.

انواع پارتیشن آلومینیومی

پارتیشن اداری آلومینیومی  بر اساس جداره در دو مدل اصلی تک جداره و دوجداره و براساس فریم به دو نوع فریم دار و فریم لس تقسیم بندی می شوند.

پارتیشن تک جداره آلومینیومی 

نوع تک جداره پارتیشن آلومینیومی برای محیط هایی مناسب است که سر و صدا و آلودگی صوتی کمتری دارند. بنابراین برای محیط های پر رفت و آمد و شلوغ، پارتیشن تک جداره توصیه نمی شود. 
ساختار این نوع از پارتیشن بسیار محکم و مقاوم است بنابراین طرفداران بسیاری در فضاهایی همچون سازمان ها، ادارات، مراکز اداری و.. دارد. از لحاظ قیمت می توان گفت این نوع پارتیشن به پارتیشن ارزان هم شناخته می شود.

پارتیشن دوجداره آلومینیومی

پارتیشن آلومینیومی دوجداره- چوبافرم

در فرآیند ساخت پارتیشن های دوجداره آلومینیومی از نوار های پر کننده بی رنگ بین سازه های شیشه ای استفاده می شود که هم استحکام را بالا می برد و هم مانع نفوذ رطوبت و اتلاف انرژی می شود. ارتفاع پارتیشن اداری دو جداره به نوع سلیقه مشتری و میزان کاربرد آن تعیین می گردد. قابلیت نقل و انتقال آسان یکی از ویژگی های این نوع از پارتیشن می باشد. 

نوع پارتیشن آلومینیومی فریم دار و فریم لس 

در نوع پارتیشن آلومینیومی فریم دار از فلز استیل استفاده می شود که زیبایی بسیاری دارد و هم چنین از طول عمر بالایی نیز برخوردار است. در طراحی پارتیشن آلومینیومی فریم لس، چیزی بر روی شیشه‌ پارتیشن دیده نمی‌شود و این موضوع باعث ظرافت ویژه‌ای برای این سبک پارتیشن به‌حساب می‌آید.

قیمت پارتیشن آلومینیومی

قیمت پارتیشن آلومینیومی-چوبافرم

قیمت پارتیشن اداری آلومینیومی به پارامترهای بسیاری بستگی دارد. مواردی همچون کیفیت چوب، نوع، اندازه، ضخامت، نوع سفارش، جزئیات نصب و اجرا و.. در تعیین قیمت تاثیر گذار است. بسیار طبیعی است که پارتیشن های ام دی اف معمولی ارزان تر و پازتیشن های شیشه ای با کیفیت یا جداکننده های تزئینی گران ترین هستند.

مزایای استفاده از پارتیشن اداری آلومینیومی

  1. هزینه کم و مقرون به صرفه

  2. کاربرد پارتیشن اداری از نظر تقسیم فضا

  3. در صورت نیاز فضایی آرام و خلوت برای محیط اداری ایجاد میکند

  4. استفاده بهینه از محیط اداری

  5. امکان اعمال آنچه که کارفرما از نظر طراحی، چیدمان و تقسیم بندی فضا ترجیح می دهد

  6. افزایش ایمنی فضای اداری

  7. محیط از گرما عایق میشود

  8. با محصور کردن فضای هر یک از کارکنان از خطرات بیماری های عفونی جلوگیری میکند

  9. نصب و جابجایی آسان

  10. ایجاد ظاهری راحت و لذت بخش برای کارمندان و مشتریان در محیط اداری

 نکات مهم خرید پارتیشن اداری آلومینیومی

صاحبان کسب و کار برای تقسیم محیط کاری و مدیریت بهتر فضای کاری از پارتیشن ها استفاده می کنند. پارتیشن های آلومینیومی از انواع پارتیشن های اداری هستند که از مزایای بسیاری همچون زیبایی در طرح، رنگ و مدل برخوردارند. 
هنگام خرید پارتیشن لازم است به مواردی توجه داشته باشیم:

  • در نظر گرفتن نور

  • در نظر گرفتن بودجه

  • زیبایی شناسی

  • مقرون به صرفه و کاربردی بودن

  • بهره مندی از حریم خصوصی 

  • نورپردازی


سخن آخر

این روزها، بسیاری از اداره‌ها، شرکت‌ها، مراکز تفریحی و پزشکی، آموزشگاه‌ها و … برای تقسیم ‌بندی فضا از پارتیشن آلومینیومی استفاده می‌کنند. کیفیت پارتیشن اداری، زیبایی و دوام آن تاثیر زیادی در انتخاب شما خواهند داشت. بنابراین، سعی کنید که با دقت بیشتری اقدام به انتخاب پارتیشن‌های اداری نمایید.
منبع
https://chubaform.com/post/10/%D9%BE%D8%A7%D8%B1%D8%AA%DB%8C%D8%B4%D9%86-%D8%A2%D9%84%D9%88%D9%85%DB%8C%D9%86%DB%8C%D9%88%D9%85%DB%8C

بهترین متخصص کامپوزیت دندان در کرج

 

کامپوزیت دندان در کرج

امروزه کامپوزیت دندان رایج ترین ماده پرکننده برای ترمیم دندان های پوسیده و زیباسازی دندان می باشد که هم برای بزرگسالان و هم برای کودکان مورد استفاده قرار می گیرد. کامپوزیت موادی به رنگ دندان است و با نور خاصی روشن می شود تا سفت شود، یعنی سخت شود. روکش کامپوزیت یک پوسته نازک است که بر روی دندان طبیعی شما چسبانده می شود تا ترک، تغییر رنگ، پرکردگی، شکاف یا آسیب را پنهان کند. این یک روش موثر برای اصلاح عیوب زیبایی بدون دخالت عمده در دندان طبیعی شما می باشد که توسط متخصص زیبایی و ترمیمی دندان انجام می شود. وقتی دندانی پوسیده یا شکسته در جلوی خود داریم، عمل پر کردن دندان را انجام می دهیم. با سایت دکتر مریم محمدی همراه باشید تا با بهترین متخصص کامپوزیت دندان در کرج آشنا شوید.

دندانپزشک زیبایی در کرج

تا همین اواخر برای انجام این نوع عملیات از موادی مانند آمالگام نقره استفاده می شد. امروزه ما ماده ای از نظر زیبایی شناختی بهتر داریم، یعنی ماده کامپوزیت، که به ما امکان می دهد رنگی برابر با دندان های بیمار به دست آوریم تا متوجه وجود پرکردگی نشویم. مزیت این ماده تنوع رنگ های بسیار مناسب برای متنوع ترین نیازهای زیبایی است، از سوی دیگر آمالگام با وجود دوام عالی و مقاومت خوب، به دلیل رنگ متالیک از نظر زیبایی ظاهری چندان دلپذیر نیست، از همین روی کامپوزیت دندان بسیار مورد توجه عموم مردم قرار گرفت تا علاوه بر طرف کردن مشکلات دندانی زیبایی را نیز به دهان و دندان فرد هدیه دهد.

کامپوزیت دندان در کرج

مواد کامپوزیت از چه چیزی ساخته شده است؟

مواد کامپوزیت از یک رزین سیال مصنوعی برای مقداری که بین 15% تا 30% متغیر است و از ذرات پرکننده (شیشه، کوارتز، سیلیکون) برای 70% / 85% تشکیل شده‌اند.

چه زمانی باید از کامپوزیت دندان استفاده کنید؟

کامپوزیت برای پر کردن حفره‌های پوسیدگی پس از برداشتن بافت دندان بیمار، بازسازی دندان‌های شکسته یا پوسیده، جایگزین پرکننده‌های آمالگام قدیمی استفاده می‌شود. همچنین برای بستن مراحل کلاسیک که بین تاج و لثه ایجاد می شود، به دلیل مسواک زدن نادرست دندان استفاده می شود. استفاده از مواد کامپوزیت نیاز به زمان زیاد و مراحل مختلف برای اجرای صحیح دارد. پس از اینکه پوسیدگی از روی دندان برداشته شد، از چسب هایی برای ایجاد پیوند بین دندان و مواد کامپوزیت استفاده می شود.
در این مرحله مرحله پرکردن با وارد کردن کامپوزیت در فازهای مختلف انجام می شود که با لامپ های مخصوص سفت می شود.

انجام کامپوزیت دندان در کرج

ماندگاری کامپوزیت دندان چقدر است؟

می توان گفت که طول عمر کامپوزیت دندان مانند سایر روش های ترمیمی دندان دائمی می باشداما لازم است فرد هر دو سال یک بار به دندانپزشک مراجعه کرده و معاینه های لازم را انجام دهد، البته لازم است این نکته را در نظر بگیرید که طول عمر ونیر کامپوزیت کاملا به خود فرد وبهداشت و دهان وی بستگی داردتا با رعایت کردن برخی موارد به راحتی می تواند بر طول عمر ونیر کامپوزیت بی افزاید.

مزایای کامپوزیت دندان چیست؟

مراقبت های بعد از کامپوزیت دندان

کامپوزیت دندان عمدتاً برای رفع عیوب روی دندان ها استفاده می شود

  • ترمیم ترک در دندان

ترک می تواند به دلایل مختلف ایجاد شود. ترک ها می توانند در اثر پرکردگی های بزرگ، تصادف یا دندان قروچه ایجاد شوند.

  • جایگزین ارتودنسی

روکش ها گاهی اوقات برای مخفی کردن فضاها استفاده می شود که بیمار دیگر تمایلی به روش های درمانی مانند ارتودنسی ندارد. البته لازم به ذکر است که این روش فقط برای کسانی که مشکل کج بودن دندان های آنها خفیف است مناسب است.

  • پر کردن های زشت را پنهان کنید

گاهی اوقات پرکردن و ترمیم دندان آنطور که بیمار تصور می کرد نتیجه نمی گیرد.

  • رفع تغییر رنگ

سفید کردن دندان همیشه به تغییر رنگ دندان کمک نمی کند و روکش می تواند راه حل خوبی باشد.

  • اندازه های مختلف دندان ها

برخی از بیماران ردیف دندان های ناهمواری دارند که می توان آنها را با روکش اصلاح کرد.

معروف ترین برند های کامپوزیت چیست؟

  • DMP Dental
  • IPS
  • kerr
  • tokuyama dental america
  • coltene
  • SDI
  • DMG america

کامپوزیت دندان چگونه انجام می شود؟

در ابتدا روکش کامپوزیت با مشاوره شروع می شود که در آن دندانپزشک دهان و دندان های شما را معاینه می کند. دندانپزشک همچنین خواسته ها و انتظارات شما را بررسی می کند و به شما می گوید که چه شرایطی برای دندان های خاص شما وجود دارد. سپس دندانپزشک عکس و اشعه ایکس می گیرد.
یک قالب برای روکش‌های موقت ساخته می‌شود و دندانپزشک روکش‌های پوسته‌ای موقت روی دندان‌های شما ایجاد می‌کند. اکنون بیمار می تواند ببیند که دندان ها پس از درمان چگونه ظاهر می شوند. در اینجا می توانید بازخورد خود را بگذارید و در مورد هرگونه تغییر با دندانپزشک صحبت کنید.
سپس دندانپزشک برای ایجاد فضایی برای روکش ها باید سطح دندان ها را به حداقل برساند. پس از تکمیل، این دندان ها دوباره اسکن می شوند و به تکنسین دندانپزشکی فرستاده می شوند.
به همراه تکنسین دندانپزشکی، بیمار رنگ و جنس روکش ها را تعیین می کند.
نماهای پوسته ای شما ساخته شده است. در این بین بیمار روکش های موقت دریافت می کند.
پس از اتمام، نماهای موقت باید برداشته شوند. سپس روکش های پوسته دائمی روی دندان ها آزمایش می شوند. در صورت رضایت بیمار از رنگ و شکل، روکش ها روی دندان ها چسبانده می شوند.

بهترین متخصص کامپوزیت دندان در کرج

دندانپزشک درمان را با معاینه کامل دهان و دندانی که قرار است ثابت شود آغاز می کند. قبل از پر کردن، هرگونه پوسیدگی برداشته می شود و لبه های سوراخ صاف می شود تا پرکننده بهتر بچسبد. پر کردن در لایه های نازک اعمال می شود که با نور UV آماده می شود. در نهایت، لبه های تیز با سنباده کنار زده می شود و مواد پر شده صیقلی می شوند.

هزینه کامپوزیت دندان در کرج چقدر است؟

بهترین متخصص کامپوزیت دندان در کرج

قیمت کامپوزیت دندان در کرج بسته به عوامل مختلفی از بیمار به بیمار دیگر متفاوت است.
بهتر است قبل از ارائه پیشنهاد هزینه، بیمار را معاینه شود. بسته به پیچیدگی درمان، نوع مواد بکار برده و... قیمت ها ممکن است از بیمار به بیمار دیگر متفاوت باشد. برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید. اطلاعات بیشتر در مورد قیمت های ما را اینجا بخوانید.

مراقبت های بعد از روکش دندان

  • تمیز کردن دهان بعد از هر وعده غذایی ضروری است. مانند دندان‌های طبیعی، در صورت امکان، تمیز کردن بین دندان‌ها را با کمک نخ دندان و برس‌های بین‌دندان انجام می‌دهیم. همچنین استفاده از یک برس موی نرم راحت خواهد بود.
  • در صورت استفاده از روکش های رزینی، تا حد امکان غذاها و نوشیدنی هایی را که می توانند باعث ایجاد لک شوند مانند قهوه یا چای کاهش دهید.
  • از خوردن غذاهای سفت و چسبناک خودداری کنید. همچنین گاز گرفتن اشیایی که می توانند باعث شکستگی شوند، توصیه نمی شود.
  • هر زمان که از دندان قروچه رنج می برید از اسپلینت تخلیه استفاده کنید، زیرا دندان قروچه مانند قطعات طبیعی می تواند باعث شکستگی و ساییدگی روکش ها شود.

کامپوزیت دندان برای چه کسانی مناسب است؟

روکش دندان می توانند عیوب دندانی را بپوشانند و لبخندی یکنواخت و درخشان به شما ببخشند. عیوب ممکن است شامل دندان هایی باشد که کج یا بد شکل، بریده شده، لکه دار یا تغییر رنگ داده اند، یا ممکن است مینای دندان شما فرسوده شده باشد. روکش‌ها برخی از دندان‌های شما را می‌پوشانند، اما با روکش‌ها که در واقع ضخیم‌تر هستند و کل دندان عقب و جلو را می‌پوشانند، تفاوت دارند. روکش‌ها همچنین نیاز به برش بیشتر دندان دارند که ممکن است در روکش‌ها به آن نیاز نداشته باشید. اگر دندان های شما در وضعیت نسبتا خوبی قرار دارند و فقط می خواهید ظاهر آن ها از جمله شکل یا رنگ را تغییر دهید، روکش کامپوزیت دندان می توانند انتخاب خوبی باشند. روکش ها معمولا فقط برای دندان های آسیب دیده بیشتر استفاده می شوند.

بهترین جنس کامپوزیت دندان

بهترین برند های کامپوزیت، برند های ژاپنی به نام های Gradia DIrect ، Geanial و kuraray و برند های آمریکایی به نام های Bisco ، 3M و Cosmedent، همچنین برند های سوئیسی مثل سارمکو از برند های خوب جهت کامپوزیت دندان می باشند.

منبع

https://drmaryam-mohammadi.ir/post/84/%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D9%85%D8%AA%D8%AE%D8%B5%D8%B5-%DA%A9%D8%A7%D9%85%D9%BE%D9%88%D8%B2%DB%8C%D8%AA-%D8%AF%D9%86%D8%AF%D8%A7%D9%86-%D8%AF%D8%B1-%DA%A9%D8%B1%D8%AC

 

هزینه کامپوزیت دندان در کرج چقدر است؟

 یکی از بهترین روش های دندانپزشکی زیبایی و ترمیمی که بسیار مورد توجه مردم قرار گرفته است، کامپوزیت دندان می باشد که لازم است برای بدست آوردن نتیجه ی دلخواه و ایده آل توسط یک دندانپزشک متخصص کامپوزیت دندان در کرج انجام شود از همین روی ادامه مطلب را از دست ندهید.

کامپوزیت دندان در کرج

امروزه کامپوزیت دندان رایج ترین ماده پرکننده برای ترمیم دندان های پوسیده و زیباسازی دندان می باشد که هم برای بزرگسالان و هم برای کودکان مورد استفاده قرار می گیرد. کامپوزیت موادی به رنگ دندان است و با نور خاصی روشن می شود تا سفت شود، یعنی سخت شود. روکش کامپوزیت یک پوسته نازک است که بر روی دندان طبیعی شما چسبانده می شود تا ترک، تغییر رنگ، پرکردگی، شکاف یا آسیب را پنهان کند. این یک روش موثر برای اصلاح عیوب زیبایی بدون دخالت عمده در دندان طبیعی شما می باشد که توسط متخصص زیبایی و ترمیمی دندان انجام می شود. وقتی دندانی پوسیده یا شکسته در جلوی خود داریم، عمل پر کردن دندان را انجام می دهیم. با سایت دکتر مریم محمدی همراه باشید تا با بهترین متخصص کامپوزیت دندان در کرج آشنا شوید.

دندانپزشک زیبایی در کرج

تا همین اواخر برای انجام این نوع عملیات از موادی مانند آمالگام نقره استفاده می شد. امروزه ما ماده ای از نظر زیبایی شناختی بهتر داریم، یعنی ماده کامپوزیت، که به ما امکان می دهد رنگی برابر با دندان های بیمار به دست آوریم تا متوجه وجود پرکردگی نشویم. مزیت این ماده تنوع رنگ های بسیار مناسب برای متنوع ترین نیازهای زیبایی است، از سوی دیگر آمالگام با وجود دوام عالی و مقاومت خوب، به دلیل رنگ متالیک از نظر زیبایی ظاهری چندان دلپذیر نیست، از همین روی کامپوزیت دندان بسیار مورد توجه عموم مردم قرار گرفت تا علاوه بر طرف کردن مشکلات دندانی زیبایی را نیز به دهان و دندان فرد هدیه دهد.

کامپوزیت دندان در کرج

مواد کامپوزیت از چه چیزی ساخته شده است؟

مواد کامپوزیت از یک رزین سیال مصنوعی برای مقداری که بین 15% تا 30% متغیر است و از ذرات پرکننده (شیشه، کوارتز، سیلیکون) برای 70% / 85% تشکیل شده‌اند.

چه زمانی باید از کامپوزیت دندان استفاده کنید؟

کامپوزیت برای پر کردن حفره‌های پوسیدگی پس از برداشتن بافت دندان بیمار، بازسازی دندان‌های شکسته یا پوسیده، جایگزین پرکننده‌های آمالگام قدیمی استفاده می‌شود. همچنین برای بستن مراحل کلاسیک که بین تاج و لثه ایجاد می شود، به دلیل مسواک زدن نادرست دندان استفاده می شود. استفاده از مواد کامپوزیت نیاز به زمان زیاد و مراحل مختلف برای اجرای صحیح دارد. پس از اینکه پوسیدگی از روی دندان برداشته شد، از چسب هایی برای ایجاد پیوند بین دندان و مواد کامپوزیت استفاده می شود.
در این مرحله مرحله پرکردن با وارد کردن کامپوزیت در فازهای مختلف انجام می شود که با لامپ های مخصوص سفت می شود.

ماندگاری کامپوزیت دندان چقدر است؟

می توان گفت که طول عمر کامپوزیت دندان مانند سایر روش های ترمیمی دندان دائمی می باشداما لازم است فرد هر دو سال یک بار به دندانپزشک مراجعه کرده و معاینه های لازم را انجام دهد، البته لازم است این نکته را در نظر بگیرید که طول عمر ونیر کامپوزیت کاملا به خود فرد وبهداشت و دهان وی بستگی داردتا با رعایت کردن برخی موارد به راحتی می تواند بر طول عمر ونیر کامپوزیت بی افزاید.

مزایای کامپوزیت دندان چیست؟

مراقبت های بعد از کامپوزیت دندان

کامپوزیت دندان عمدتاً برای رفع عیوب روی دندان ها استفاده می شود

  • ترمیم ترک در دندان

ترک می تواند به دلایل مختلف ایجاد شود. ترک ها می توانند در اثر پرکردگی های بزرگ، تصادف یا دندان قروچه ایجاد شوند.

  • جایگزین ارتودنسی

روکش ها گاهی اوقات برای مخفی کردن فضاها استفاده می شود که بیمار دیگر تمایلی به روش های درمانی مانند ارتودنسی ندارد. البته لازم به ذکر است که این روش فقط برای کسانی که مشکل کج بودن دندان های آنها خفیف است مناسب است.

  • پر کردن های زشت را پنهان کنید

گاهی اوقات پرکردن و ترمیم دندان آنطور که بیمار تصور می کرد نتیجه نمی گیرد.

  • رفع تغییر رنگ

سفید کردن دندان همیشه به تغییر رنگ دندان کمک نمی کند و روکش می تواند راه حل خوبی باشد.

  • اندازه های مختلف دندان ها

برخی از بیماران ردیف دندان های ناهمواری دارند که می توان آنها را با روکش اصلاح کرد.

 معروف ترین برند های کامپوزیت چیست؟

  • DMP Dental
  • IPS
  • kerr
  • tokuyama dental america
  • coltene
  • SDI
  • DMG america

کامپوزیت دندان چگونه انجام می شود؟

در ابتدا روکش کامپوزیت با مشاوره شروع می شود که در آن دندانپزشک دهان و دندان های شما را معاینه می کند. دندانپزشک همچنین خواسته ها و انتظارات شما را بررسی می کند و به شما می گوید که چه شرایطی برای دندان های خاص شما وجود دارد. سپس دندانپزشک عکس و اشعه ایکس می گیرد.
یک قالب برای روکش‌های موقت ساخته می‌شود و دندانپزشک روکش‌های پوسته‌ای موقت روی دندان‌های شما ایجاد می‌کند. اکنون بیمار می تواند ببیند که دندان ها پس از درمان چگونه ظاهر می شوند. در اینجا می توانید بازخورد خود را بگذارید و در مورد هرگونه تغییر با دندانپزشک صحبت کنید.
سپس دندانپزشک برای ایجاد فضایی برای روکش ها باید سطح دندان ها را به حداقل برساند. پس از تکمیل، این دندان ها دوباره اسکن می شوند و به تکنسین دندانپزشکی فرستاده می شوند.
به همراه تکنسین دندانپزشکی، بیمار رنگ و جنس روکش ها را تعیین می کند.
نماهای پوسته ای شما ساخته شده است. در این بین بیمار روکش های موقت دریافت می کند.
پس از اتمام، نماهای موقت باید برداشته شوند. سپس روکش های پوسته دائمی روی دندان ها آزمایش می شوند. در صورت رضایت بیمار از رنگ و شکل، روکش ها روی دندان ها چسبانده می شوند.

بهترین متخصص کامپوزیت دندان در کرج

دندانپزشک درمان را با معاینه کامل دهان و دندانی که قرار است ثابت شود آغاز می کند. قبل از پر کردن، هرگونه پوسیدگی برداشته می شود و لبه های سوراخ صاف می شود تا پرکننده بهتر بچسبد. پر کردن در لایه های نازک اعمال می شود که با نور UV آماده می شود. در نهایت، لبه های تیز با سنباده کنار زده می شود و مواد پر شده صیقلی می شوند.

هزینه کامپوزیت دندان در کرج چقدر است؟

بهترین متخصص کامپوزیت دندان در کرج

قیمت کامپوزیت دندان در کرج بسته به عوامل مختلفی از بیمار به بیمار دیگر متفاوت است.
بهتر است قبل از ارائه پیشنهاد هزینه، بیمار را معاینه شود. بسته به پیچیدگی درمان، نوع مواد بکار برده و... قیمت ها ممکن است از بیمار به بیمار دیگر متفاوت باشد. برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید. اطلاعات بیشتر در مورد قیمت های ما را اینجا بخوانید. 

مراقبت های بعد از روکش دندان

  •  تمیز کردن دهان بعد از هر وعده غذایی ضروری است. مانند دندان‌های طبیعی، در صورت امکان، تمیز کردن بین دندان‌ها را با کمک نخ دندان و برس‌های بین‌دندان انجام می‌دهیم. همچنین استفاده از یک برس موی نرم راحت خواهد بود.
  • در صورت استفاده از روکش های رزینی، تا حد امکان غذاها و نوشیدنی هایی را که می توانند باعث ایجاد لک شوند مانند قهوه یا چای کاهش دهید.
  • از خوردن غذاهای سفت و چسبناک خودداری کنید. همچنین گاز گرفتن اشیایی که می توانند باعث شکستگی شوند، توصیه نمی شود.
  •  هر زمان که از دندان قروچه رنج می برید از اسپلینت تخلیه استفاده کنید، زیرا دندان قروچه مانند قطعات طبیعی می تواند باعث شکستگی و ساییدگی روکش ها شود.

کامپوزیت دندان برای چه کسانی مناسب است؟

روکش دندان می توانند عیوب دندانی را بپوشانند و لبخندی یکنواخت و درخشان به شما ببخشند. عیوب ممکن است شامل دندان هایی باشد که کج یا بد شکل، بریده شده، لکه دار یا تغییر رنگ داده اند، یا ممکن است مینای دندان شما فرسوده شده باشد. روکش‌ها برخی از دندان‌های شما را می‌پوشانند، اما با روکش‌ها که در واقع ضخیم‌تر هستند و کل دندان عقب و جلو را می‌پوشانند، تفاوت دارند. روکش‌ها همچنین نیاز به برش بیشتر دندان دارند که ممکن است در روکش‌ها به آن نیاز نداشته باشید. اگر دندان های شما در وضعیت نسبتا خوبی قرار دارند و فقط می خواهید ظاهر آن ها از جمله شکل یا رنگ را تغییر دهید، روکش کامپوزیت دندان می توانند انتخاب خوبی باشند. روکش ها معمولا فقط برای دندان های آسیب دیده بیشتر استفاده می شوند.

بهترین جنس کامپوزیت دندان

بهترین برند های کامپوزیت، برند های ژاپنی به نام های Gradia DIrect ،  Geanial و  kuraray و برند های آمریکایی به نام های Bisco ، 3M و Cosmedent، همچنین برند های سوئیسی مثل سارمکو از برند های خوب جهت کامپوزیت دندان می باشند.

قیمت نوار مغز EEG در منزل

 

الکتروانسفالوگرافی (EEG) چیست؟

الکتروانسفالوگرام (EEG) آزمایشی است که فعالیت الکتریکی مغز را با استفاده از دیسک های فلزی کوچک (الکترود) که روی پوست سر قرار می گیرد اندازه گیری می کند. نورون‌های مغز از طریق تکانه‌های الکتریکی ارتباط برقرار می‌کنند و همیشه فعال هستند، حتی در هنگام خواب. این فعالیت به صورت خطوط موجی در ضبط EEG ظاهر می شود. الکتروانسفالوگرام یکی از مطالعات اصلی برای تشخیص صرع است. EEG همچنین ممکن است در تشخیص سایر اختلالات مغزی نقش داشته باشد.

الکتروانسفالوگرافی (EEG) با قرار دادن 23 الکترود کوچک روی پوست سر به کمک نوعی ژل و ثبت فعالیت الکتریکی مغز با کمک کامپیوتر انجام می شود. این یک آزمایش مفید در تشخیص صرع و تعیین نوع آن و در بسیاری از مشکلات عصبی است. در هر ثبت روتین بیدار EEG، روش های فعال سازی مانند باز و بسته شدن چشم، هایپرونتیلاسیون (HV) به صورت تنفس عمیق به مدت 3 دقیقه و تحریک نوری به صورت تحریک متناوب نوری اعمال می شود. هدف فعال کردن کانون صرع یا فعالیت غیر طبیعی است.

نوار مغز در منزل کرج

 

در چند سال اخیر یکی از بزرگ ترین تعییراتی که رخ داده است انجام نوار مغز در منزل می باشد که از این روش می توان برای افرادی که به دلایل مختلف قادر به رفتن و مراجعه به کلینیک های درمانی را ندارد مناسب است. با استفاده از EEG در منزل فرد می تواند تمامی فعالیت های مغز خود را مورد بررسی قرار دهد تا در صورت وجود مشکل در اسرع وقت اقدام به درمان کند لذا تشخیص و درمان به موقع بیماری و اختلالات مغزی می تواند جلوی مشکلات جدی تر و خطرناک تر را بگیرید.

موسسه پرستاری و پزشکی مهرگان نو خدمات نوار مغز در منزل شهر کرج را توسط پزشکان متخصص برای شما به ارمغان می آورد لازم است برای گرفتن قیمت نوار مغز در منزل کرج با شماره درج شده در سایت تماس بگیرید.

چرا نوار مغز انجام می شود؟

  1. تشخیص و پیگیری بیماری صرع
  2. تشخیص بیماری های التهابی مغز
  3. تعیین علت سردردهای مزمن
  4. در تشخیص بیماری های اختلال خواب
  5. ناتوانی ذهنی، ناتوانی یادگیری، عقب ماندگی ذهنی
  6. در تشخیص افتراقی بیماری های روانپزشکی با گیجی یا از دست دادن هوشیاری

آزمایش نوار مغز EEG چگونه انجام می شود؟

مراحلی که باید قبل از امتحان انجام شود به شرح زیر است:

  • بیمار باید سر خود را بدون هیچ نوع نرم کننده یا ماده شیمیایی که از قرار دادن الکترودها جلوگیری می کند بشوید
  • برای اینکه فرد در طول مطالعه خواب آلود باشد، باید ساعات کمتری از حد معمول بخوابید
  • یک روز قبل از امتحان غذا یا نوشیدنی هایی که می توانند باعث تحریک مغز شوند مصرف نکنید

پس از رعایت موارد فوق، اقدام به انجام EEG می کنیم که شامل مراحل زیر می باشد:

  • پزشک الکترودها را روی پوست سر قرار می دهد و ممکن است از موادی برای دستیابی به هدایت بهتر امواج مغزی استفاده شود.
  • پس از آن، به بیمار دستور داده می شود که خود را روی برانکارد قرار دهد و سعی کند استراحت کند.
  • هنگامی که فرد علائم خواب را نشان می دهد، فعالیت مغز توسط دستگاه مخصوص ثبت می شود.
  • زمانی که زمان گذشت و تصاویری از فعالیت الکتریکی به دست آمد، با بیدار کردن فرد و برداشتن تجهیزات به نتیجه می رسد.

در تستEEG، الکترودهایی با رسانایی بالا (کابل ها و سیم های نازک) به کمک خمیر یا ژلی به نام خمیر به پوست سر می چسبند. تست استاندارد EEG حدود 20 دقیقه طول می کشد.

گاهی مدت این آزمایش برای تشخیص بیماری طولانی می شود. به خصوص در تشخیص تشنج هایی که در هنگام خواب رخ می دهد، ثبت نوار مغزی طولانی می شود و بیمار به خواب می رود.

در برخی بیماران، نوار مغزی چند روز طول می کشد و با فیلمبرداری از بیمار همراه است. این فرآیند ویدئو-EEG نامیده می شود و به ویژه در تشخیص افتراقی صرع یا قبل از جراحی صرع استفاده می شود.

در طول ضبط معمول EEG، چندین فرآیند متوالی اعمال و ثبت می شود تا تشنج ها را بهتر ثبت کنند و پاسخ های الکتریکی مغز را اندازه گیری کنند. این موارد عبارتند از باز و بسته شدن چشم ها در هنگام ضبط نوار مغزی، تنفس عمیق و محرک های نوری به چشم ها در طول عکسبرداری.

این عمل‌ها توسط تکنسین انجام می‌شود که ضبط نوار مغزی را با دستور دادن به بیمار انجام می‌دهد. بدین ترتیب پاسخ های مغز به صورت امواج در محیط دیجیتال ثبت شده و پاسخ های آنها اندازه گیری می شود.

چه موقع خدمات نوار مغز در منزل نیاز است؟

برخی مواردی که پزشک متخصص مغز و اعصاب به نوار مغز نیاز دارند عبارتند از:

  • سرگیجه
  • آلزایمر و زوال عقل
  • عفونت های مغزی
  • سردرد (مخصوصا سردردهای مرتبط با میگرن
  • اختلالات منجر به تشنج
  • اختلال در خواب
  • تومور مغزی
  • سکته مغزی
  • آنسفالوپاتی
  • آنسفالیت

چه زمانی الکتروانسفالوگرام انجام می شود؟

EEG در افرادی انجام می شود که پزشک به بیماری ها و اختلالات خاصی مانند صرع، تومورهای مغزی، تغییر در الگوی خواب بدون دلیل مشخص، سکته مغزی، فلج مغزی، ضربه به سر (TCE) مشکوک است. EEG برای تشخیص بیماری هایی مانند صرع، سکته مغزی و تومورها استفاده می شود.

چه زمانی دکتر نوار مغز را تجویز می‌کند؟

نوار مغز برای تشخیص مشکلات مختلفی توسط پزشک متخصص تجویز می‌شود که مهم‌ترین آنها سردرد و غش می باشد به این صورت که اگر فردی به طور منظم دارای سردرد باشد پزشک متخصص مغز و اعصاب نوار مغز را تجویز می کند تا مشکل را بررسی و شناسایی کند و همچنین برای تشخیص علت غش و بیماری صرع نیز مورد استفاده قرار می دهد از دیگر موارد تجویز نوار مغز می شود به موارد زیر اشاره کرد:

  • حواس‌پرتی یا فراموشی مداوم
  • اختلالات شدید خواب
  • شنیدن دائم صدا در گوش یا مغز
  • واکنش‌های عصبی غیرقابل‌کنترل
  • واردشدن ضربه به سر
  • سرگیجه‌های مداوم
  • و …

انواع خدمات نوار مغز در منزل

نوار مغز انواع مختلفی دارد که در متن زیر به انواع آن میپردازیم.

  • نوار مغز معمولی یا روتین

انجام خدمات نوار مغز معمولی یا روتین به مدت 20 الی 40 دقیقه انجام می شود. برای انجام این تست لازم است که بیمار به آرامی بنشیند و چشمانش را هر چند لحظه یکبار باز و بسته کند و همچنین تکنسین از برخی بیماران درخواست دارند تا چند نفس عمیق بکشند و در آخر  یک نور چشمک‌ زن و درخشان کنار بیمار می‌گذارند تا اثر آن نور را بر روی فعالیت‌های مغز بسنجند.

  • نوار مغز طولانی

یکی دیگر از انواع نوار مغزی، نوار مغز طولانی یا پایشی در منزل می باشد که مدت زمانی که لازم است تا این تست انجام شود یک ساعت و پانزده دقیقه می باشد البته در برخی موارد ممکن است که یک روز یا چند روز طول بکشد. این تست برای مدیریت و تشخیص اختلالات تشنج و هوشیاری مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از مزیت هایی که این روش نسبت به نوار مغز روتین دارد این است که پزشک اطلاعات بیشتری را کسب می کند.

  • نوار مغز در حالت خواب آلودگی

در این نوار مغز همانگونه از نامش پیداست تکنسین هنگامی که بیمار خوابیده است خدمات نوار مغز در منزل را انجام می دهد و شروع به ثبت سیگنال‌ها می‌کند. قبل از انجام این آزمایش پزشک از بیمار درخواست می‌کند که شب قبل به هیچ وجه نخوابد تا در حین انجام تست به خوبی به خواب عمیق برود. اغلب از این تست در زمانی استفاده می شود کهپزشک نتواند اطلاعات لازم را از تست روتین دریافت کند برای ی تشخیص علت ناهنجاری‌ها و مشکلات خواب از این نوع تست بهره مند می شوند.

  • نوار مغز ویدئویی یا تله متری

در حین انجام تست نوار مغز تله متری یا ویدئویی در منزل، تکنسین از بیمار فیلم میگیرد و از این جهت پزشک  اطلاعات جامع‌تر و کامل‌تری از مغز بیمار دریافت می‌ کند لازم است برای ضبط سیگنال‌های مغز آن را به شکل وایرلس به یک دستگاه کامپیوتر متصل کنند. ضبط فیلم به وسیله کامپیوتر به عهده کارمندانی است که برای تهیه و آماده‌سازی فیلم مغز آموزش دیده‌اند.

تنقیه چیست؟

 تنقیه (enema) روشی است که برای حل مشکل جمع شدن مدفوع در قسمت انتهایی روده از آن استفاده می‌شود. این روش درمانی بیش‌تر مواقع برای درمان یبوست شدید استفاده می‌شود.

اماله، تنقیه یا حقنه یک روش درمانی است که در بسیاری از اختلالات و بیماری های روده استفاده می شود. درمان تنقیه در قدیم با کمک گیاهان، گیاهان و ادویه‌های مختلف درمان می‌شد. انما در مواقعی کاربرد دارد که فرد قادر به دفع مدفوع نمی باشد و از این طریق می تواند ضایعات را از روده خارج کند، عموما از این روش درمانی برای یبوست شدید استفاده می شود که با خرید کیت های تنقیه از داروخانه با مشاورت پزشک متخصص از آن استفاده کنید، در مواقعی که بیمار دچار یبوست های طولانی مدت است، پزشک انما را تجویز می کند زیرا عمل دفع پس از یک یبوست طولانی مدت موجب بروز شقاق و هموروئید می شود، در این مقالع قصد داریم به انما و تنقیه بپردازیم، با سایت مرکز پرستاری مهرگان نو همراه باشید.

 

موسسه پرستاری و پزشکی مهرگان نو

تنقیه و انما در منزل کرج

با استفاده از تنقیه، مشکل یبوست برطرف می شود تنقیه فقط در یک بیمارستان انجام نمی شود، اما تا زمانی که شرایط بهداشتی رعایت شود، می‌توان در خانه تنقیه کرد. برنامه آسان و بسیار ایمن است تا زمانی که قوانین رعایت شود. با استخدام پرستار بیمار در منزل می توانید انما در منزل را برای رفع مشکل خود داشته باشید

آماده سازی برای برنامه تنقیه در منزل

  1. اول از همه، شما باید مواد لازم را جمع آوری کنید. اینها؛ یک حوله بزرگ و قدیمی، یک لیتر آب نزدیک به دمای بدن، یک قاشق چایخوری روغن بادام یا روغن زیتون، یک دستگاه تنقیه تمیز و در نهایت یک کتاب یا مجله.
  2. باید مراقب باشید که محیطی که در هنگام تنقیه در آن خواهید بود گرم و راحت باشد. در عین حال مطمئن شوید که محلی که تنقیه می کنید نزدیک به توالت باشد. زیرا در عرض چند دقیقه پس از انجام تنقیه باید به توالت بروید.
  3. طبق دستور باید دستگاه تنقیه خود را آماده کنید.
  4. برای روان کردن مقعد باید از روغن استفاده کنید. این بدان معناست که در حین اجرای برنامه درد کمتری را تجربه خواهید کرد.
  5. حتماً باید تنقیه را با شکم پر انجام دهید. بنابراین، اثر تنقیه به معده و روده کوچک نمی رسد.

انواع انما و تنقیه

  • تنقیه احتباسی

کمی چالش برانگیزتر از تنقیه پاک کننده است. مواد گرفته شده در داخل باید به مدت  15 دقیقه در داخل نگه داشته شوند این مواد دارای روغن است و برای دفع مدفوع آن را نرم می کند و به منظور تخلیه ی روده ی بزرگ به صورت کامل انجام می شود.

  • تنقیه پاک کننده

در برخی موارد ممکن است قبل از انجام کولونوسکوپی و سایر معاینات پزشکی تتوسط پزشک توصیه شود و هدف اصلی استفاده از آن تخلیه روده ی بزرگ است برای انجام این نوع تنقیه ممکن است مشکلاتی از جمله یبوست، خستگی، سردرد و کمردرد نیز بهبود می یابد.

مراحل استفاده از انما و تنقیه چیست؟

در حالی که دستورالعمل هر کیت تنقیه کمی متفاوت است، مراحل کلی که باید دنبال کنید به شرح زیر است:

  • اول از همه، نوشیدن 1-2 لیوان آب برای جبران هدررفت آب پس از استفاده برای شما مفید خواهد بود.
  • مکانی را در نزدیکی توالت برای انجام تنقیه تعیین کنید. اگر در حمام خود توالت دارید، مکان ایده آل حمام است.
  • یک حوله یا مشابه آن را روی زمین قرار دهید تا راحت باشید.
  • تمام لباس ها از جمله شلوارک را از پایین تنه بیرون بیاورید.
  • کلاهک را از انتهای سر تنقیه بردارید.
  • بخشی از کیت های تنقیه که وارد مقعد می شود بیشتر روان کننده است، اما اگر فکر می کنید این کافی نیست، مقدار کمی وازلین را به نوک کیت و ناحیه رکتوم خود بمالید.
  • اگر خودتان تنقیه را انجام می دهید و از دست راست خود استفاده می کنید، به پهلوی چپ دراز بکشید. اگر چپ دست هستید به پهلوی راست دراز بکشید.
  • پای بالایی خود را خم کنید و به سمت شکم خود بکشید.
  • نوک کیت را به آرامی وارد مقعد کنید و حدود 10 سانتی متر فشار دهید. در این فاصله یک نفس عمیق بکشید و بگذارید بیرون بیاید. علاوه بر این، در صورت ابتلا به هموروئید (بواسیر) بیشتر مراقب باشید.
  • فنجان تنقیه را به آرامی فشار دهید تا مایع به رکتوم تخلیه شود و مطمئن شوید که از تمام محلول استفاده می کنید.
  • در نهایت سر تنقیه را از مقعد خارج کنید.
  • باید کمی صبر کنید تا تنقیه اثر کند. این زمان برای هر تنقیه متفاوت است (از 2 دقیقه تا 1 ساعت)، اما بیشتر تنقیه ها در عرض 5 تا 15 دقیقه شروع به کار می کنند. برای اطلاع از مدت زمان دقیق، بروشور بسته تنقیه را بخوانید.
  • زمانی که زمان مشخص شده سپری شد، به توالت بروید. ممکن است بخواهید چند بار بعد از آن به دستشویی بروید. پس نزدیک توالت منتظر بمانید.

نکته مهم : استفاده مداوم از تنقیه برای یبوست می تواند باعث برخی مشکلات سلامتی شود. بدن می تواند برای خارج کردن مدفوع به تنقیه وابسته شود و ماهیچه های روده به مرور زمان ضعیف می شوند. بنابراین، به جای اینکه تنقیه را به عادت تبدیل کنید، روی از بین بردن عوامل ایجاد کننده یبوست تمرکز کنید.

خرید تنقیه روده

کیت های تنقیه که در داروخانه ها فروخته می شوند به راحتی در خانه استفاده می شوند و به مهارت زیادی نیاز ندارند. با عمل در زمان کوتاه، به ویژه در افرادی که مشکل یبوست دارند، تسکین می یابد، اما نباید آن را به عنوان یک درمان یا راه حل برای یبوست در نظر گرفت. اگر از یبوست رنج می برید، یک رژیم غذایی مناسب ممکن است برای شما مفید باشد. اگر علیرغم همه تلاش‌ها هیچ بهبودی در شکایت یبوست خود مشاهده نکردید، از مراجعه به پزشک غافل نشوید. علاوه بر این، آب فراوان بنوشید و غذاهای مایع مصرف کنید. اگر سابقه جراحی روده بزرگ دارید یا بیماری ای دارید که سیستم ایمنی شما را ضعیف می کند، هرگز بدون تایید پزشک از تنقیه استفاده نکنید. تنقیه آب و صابون، تنقیه آبلیمو و غیره به دستور العمل های تنقیه خانگی که گفته می شود طبیعی هستند در صورت تایید پزشک می توانید استفاده کنید.

موارد کاربرد تنقیه در منزل برای درمان یبوست چیست؟

  • یبوست: یبوست شدید اصلی ترین دلیل استفاده از انما و تنقیه می باشد
  • غربالگری سرطان: برای تشخیص سرطان می توان از باریوم انما اشاره کرد بدین صورت می باشد از دو سرنگ استفاده می شود که یکی از آن ها برای تخلیه روده ها و دیگری انما حاوی باریم است تا روده ها در طول تصویربرداری با اشعه ایکس به وضوح قابل مشاهده باشند.
  • کولونوسکوپی: هنگام انجام کولونوسکوپی روده باید خالی باشد.
  • آماده شدن جراحی: یکی از کاربردهای تنقیه می توان به تخلیه ی روده قبل از جراحی اشاره کرد.

هزینه تنقیه و انما در منزل در شهر کرج

چنانچه شما یا هریک از عزیزانتان بنا به دلایلی متاسفانه نیاز به انما در منزل شدید، می توانید از طریق تماس باما درخواست استخدام پرستار در منزل را داشته باشید، اگر فرد بیمار سالمند است، با  داشتن یک پرستار سالمند و اگر شخص بیمار کودک است با داشتن پرستار کودک در منزل می توانید از خدمات پرستاری و پزشکی موسسه مهرگان نو برخور دار شوید تا هر چه سریع تر بهبودی فرد دلبندتان را بدست آورید. این مجموعه با اعزام پرستارخانم و آقا طبق درخواست شما در تمامی نقاط کرج اعم از مهرشهر، گلشهر، گوهردشت، عظیمیه، فردیس و... در کمک شایانی برای درمان بیمار انجام میدهد.

عوارض تنقیه در منزل چیست؟

  • باکتری های مضری که ممکن است در حین استفاده منتقل شوند ممکن است با برهم زدن تعادل ظریف روده باعث عفونت شوند.
  • در صورت استفاده مکرر می تواند باعث کم آبی (از دست دادن آب) و مشکلات جدی سلامتی شود. استفاده منظم ممکن است باعث هیپوناترمی (کم سدیم) در خون شود. در نتیجه اسپاسم عضلانی، حالت تهوع، استفراغ، ضعف، سرگیجه و گیجی را می توان تجربه کرد.
  • استفاده بیش از حد از تنقیه برای یبوست می تواند باعث افزایش سطح فسفات خون و ایجاد هیپرفسفاتمی شود.
  • استفاده مداوم از آن در برخی موارد می تواند منجر به بی اختیاری مدفوع شود. ماهیچه های روده ممکن است به تدریج ضعیف تر شوند زیرا بدن برای دفع مدفوع به تنقیه تکیه می کند.
  • اگر فرد مبتلا به بواسیر است، هنگام استفاده از تنقیه باید مراقبت بیشتری داشته باشد.

فواید انما و تنقیه در منزل چیست؟

  • کاهش وزن
  • بالارفتن سطح انرژی بدن
  • افزایش سیستم ایمنی بدن
  • خارج کردن سموم از بدن
  • بهتر شدن پوست بدن
  • بهبود یافتن فشار خون

پارتیشن دوجداره عایق صوتی

 

قیمت پارتیشن دوجداره

در حوزه دکوراسیون داخلی، اجرای بخش بندی و پارتیشن از پرکاربرد ترین انتخاب ها برای استفاده بهینه از فضا است. پارتیشن در انواع و اقسام متفاوتی طراحی و تولید می شود و هم چنین از تنوع بالایی نیز برخوردار است. بنابراین افراد با هر سلیقه ای می توانند انتخاب مناسب خود را داشته باشند. 
 یکی از بهترین انواع پارتیشن های اداری به منظور جداسازی فضاهای کاری، پارتیشن دوجداره است که طرفداران بسیاری نیز دارد. این پارتیشن ها به شما کمک می کند که علاوه بر تفکیک فضا، محیط کاری مجزایی را برای کارمندان خود فراهم نمایید. 
پارتیشن اداری دوجداره در مراکز اداری، تجاری و سازمان ها بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از دلایل استقبال بالای این نوع از پارتیشن این است که در برابر حرارت و آلودگی های صوتی مقاومت بسیار بالایی دارد بنابراین از هدررفت انرژی ممانعت به عمل می آورد. هم چنین این پارتیشن ها موجب استفاده موثرتر از فضا می شود. 
لازم به ذکر است که از جمله ویژگی های منحصر به فرد پارتیشن های دوجداره، این است که محصولی را به مشتری ارائه می دهد که در عین حفظ زیبایی، کاربردی نیز باشد. در صورتی که می خواهید راجع به پارتیشن دوجداره، انواع آن، مزایا و ویژگی هایش بیشتر بدانید، مطالعه این مطلب از وب سایت چوبافرم را از دست ندهید.

پارتیشن دوجداره

از پارتیشن دوجداره به منظور تبدیل یک فضای بزرگ به فضاهای کوچکتر و استفاده بهینه از فضا و افزایش راندمان استفاده می شود. پارتیشن دوجداره علاوه بر محیط های اداری و سازمان ها در منازل نیز کاررد دارد. در مراحل ساخت این پارتیشن با توجه به درخواست و سلیقه مشتری از ام دی اف، شیشه و یا آلومینیوم استفاده می شود.
از دیگر ویژگی های پارتیشن دوجداره، استحکام و مقاومت این نوع از پارتیشن به دلیل دوجداره بودن آن است. با توجه به این امر که پارتیشن دوجداره از استحکام بالایی برخوردار است، ستون های زیادی ندارد و بدون ستون نیز بر روی زمین نصب می شود.
پارتیشن دو جداره نوعی از پارتیشن است که به منظور جلوگيري از انتقال صدا و استفاده بهينه از حرارت در فصل زمستان، مورد استفاده قرار می گیرد. بنابراین دارای عایق بندی رطوبتی و حرارتی نیز می باشد.
پارتیشن دوجداره می تواند به دو صورت فریم دار و فریم لس طراحی و اجرا شود البته باید به این نکته توجه فرمایید که در صورت اجرای پارتیشن کرکره ای نمی توان از نوع فریم لس استفاده کرد و حتما پارتیشن باید از نوع فریم دار باشد .

ویژگی های پارتیشن های دوجداره

  • پارتيشن‌هاي دو جداره بدون ستون هستند، روي زمين قرار مي‌گيرند، داراي مقاومت بالا هستند و مي‌توانند در ابعاد كوتاه، نيمه بلند، بلند يا كاملاً پوشيده تا سقف ساخته شوند.
  • پارتيشن دو جداره محيط را كاملاً در مقابل صدا و مزاحمت‌هاي صوتي اطراف عايق ‌بندي مي‌كند و موجب مصرف بهينه سوخت و جلوگيري از اتلاف انرژی مي‌شود.
  • موجب زيبايی فضاهاي كاري مي‌شود و براي پرسنل حريم خصوصي ايجاد مي‌كند. در چنين شرايطي كارمند با فراغت خاطر به فعاليت روزانه خود مشغول مي‌شود و راندمان كاري‌ اش افزايش مي‌يابد.

مزایای پارتیشن دوجداره

  1. تقسیم کنندگی محیط
  2. مقرون به صرفه بودن نسبت به روش های دائمی
  3. نورپردازی مناسب و طبیعی
  4. نصب سریع
  5. عایق در برابر حرارت و صوت
  6. شیشه سکوریت مقاوم در برابر ضربه

انواع پارتیشن دوجداره

 

پارتیشن دوجداره فریم دار

در این نوع از پارتیشن دوجداره، قسمت هایی از شیشه با فریم آلومینیومی پوشانده شده است. پارتیشن دوجداره فریم دار نسبت به نوع فریم لس از مقاومت بالایی برخوردار است. لازم به ذکر است پارتیشن های دوجداره به دلیل داشتن فریم آلومینیومی از طرح ها و تنوع بالایی نیز برخوردار است.

پارتیشن دوجداره فریم لس

پارتیشن دوجداره فریم لس به نحوی است که در قسمت های شیشه ای آن هیچ نوع قاب آلومینیومی به کار نمی رود. ایجاد فضای باز و برخورداری از نور طبیعی از جمله مزیت های این نوع از پارتیشن است. با استفاده پارتیشن فریم لس می توان فضای کاری را به محیطی مدرن تبدیل نمود.

پارتيشن دو جداره شيشه‌اي

یکی از انواع پارتیشن های دو جداره ، نوع شیشه‌ای است که از آلیاژ آلومینیوم و استیل پروفیل اختصاصی توليد مي‌شود و از مرغوبیت بسیار بالایی بهره‌مند است.

پارتيشن ام دي اف

از با کیفیت ترین انواع پارتیشن های دو جداره است که با توجه به نوع نیاز کاربر در طرح ها و رنگ های مختلفی تعیین می گردد.

پارتیشن دوجداره تلفیق شیشه و ام دی اف

اين نوع پارتيشن، از به روزترين و پرکاربردترین نوع پارتيشن‌ها محسوب مي‌شود که دارای پنل ام دی اف و قاب شیشه ای است.  روكش استفاده شده براي آن از نوع ملامينه و ضد خش است.

پارتيشن فريم آلومینيومي

پارتیشن دوجداره آلومینیومی مناسب برای فضاهای خصوصی است و بسیار کاربردی و کارآمد برای انواع مکان های اداری و تجاری می‌باشد.

پارتيشن فلزي

پارتیشن فلزی یکی از اجزاي طراحی مدرن داخلی است كه برای تقسیم فضا استفاده می‌شود و قابليت برش  و طراحي با cnc  را دارد.

قیمت نصب پارتیشن دوجداره

تعیین هزینه نصب پارتیشن دوجداره به عواملی همچون متریال، ابعاد و سایز آن بستگی دارد. هم چنین انتخاب نوع پارتیشن از لحاظ فریم دار و یا فریم لس نیز در میزان هزینه تاثیرگذار است. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.
شرکت چوبافرم از جمله شرکت هایی است که با چند دهه تجربه در زمینه نصب و اجرای انواع پارتیشن ها من جمله دوجداره خدمات و تولیدات کم نظیری را به سازمان ها، ادارات، منازل و دیگر مراکز ارائه داده است.

مراحل نصب پارتیشن دوجداره

 

ساخت، نصب و اجرای پارتیشن دارای مراحلی به شرح زیر است:

  1. پس از بازدید و اندازه‌ گیری از محل توسط متخصص تولید پارتیشن، مشتری نوع و متریال پارتیشن را انتخاب و سپس متخصص پلان پارتیشن را طراحی و ترسیم می‌کند.
  2. پس از طراحی و ترسیم نقشه، مشتری می‌تواند با توجه به محیط و دکوراسیون سایر قسمت‌ها، رنگ و طرح مورد نیاز خود را انتخاب کند که لازم است به تأیید طراح برسد.
  3. اقدام به ساخت و تولید و در نهایت اجرای پارتیشن در محل مناسب که آخرین مرحله فرآیند کار است.

منبع:

https://chubaform.com/post/5/%D9%BE%D8%A7%D8%B1%D8%AA%DB%8C%D8%B4%D9%86-%D8%AF%D9%88%D8%AC%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D9%87

قیمت سماق تکنفره

 

سماق تکنفره

سماق پرکاربردترین چاشنی محبوب ما ایرانیان میباشد. سماق تکنفره را همانطور که میدانید کنار کباب یکی از مهمترین موارد می باشد به علت مزه ترشی که دارد خیلی محبوب است.

 

 

 

 

 

 

وزن هربسته سماق تکنفره چقدراست ؟

وزن سماق های تکنفره شرکت پارس افق سه و نیم گرم می باشد. در صورتی که مجموعه شما نیاز داشته باشد که حجم سماق در هر بسته افزایش پیدا کند این مورد امکان پذیر است و وزن سماق به صورت اختصاصی بر اساس نیاز شما اضافه میگردد.

 

جنس بسته بندی سماق تک نفره شرکت پارس افق

نوع جنس بسته بندی سماق تکنفره شرکت پارس افق اخوان سلفونی می باشد. که باعث میشود شما مشتریان گرانقدر برکیفیت سماق نظاره گر باشید.

 

چاپ لوگوی اختصاصی شما به روی بسته بندی سماق

یکی از ویژگی های منحصر به فرد مجموعه پارس افق، چاپ لوگوی اختصاصی رستوران ها، فست فود ها و کترینگ ها به روی بسته بندی می باشد. شما عزیزان میتوانید در صورت نیاز و تمایل این مورد را داشته باشید.

 

تعداد سماق های تک نفره در هر کارتن بسته بندی

تعداد 500 عدد سماق در هر کارتن وجود دارد.

 

هزینه ارسال چگونه می باشد؟

مجموعه پارس افق اخوان محصولات خود را دراستان تهران و البرز به صورت رایگان در کمترین زمان ممکن ارسال میکند. و امکان ارسال به سایر نقاط کشور را نیزدارد.

 

شرکت پارس افق اخوان درطی سالهای اخیر توانسته است که علاوه برتامین بازار داخلی صادرات به کشورهای حوزه خلیج فارس را گسترش دهد و سالیانه میزان قابل توجه ای از محصولات خودرا دربازار این کشورها عرضه نماید، در برنامه های آینده این شرکت افزایش بیشتر صادرات درخاورمیانه و حتی قاره اروپا در دستور کار می باشد.
09195443510

سماق ادویه ای است که در خاورمیانه طرفداران زیادی دارد. مربوط به درختچه سمی به همین نام است، اما استفاده از آن در آشپزی آن برای استفاده بی خطر است. سماق یک چاشنی همه کاره است که رنگ قرمز روشن و ترشی مانند آب لیمو را به غذا اضافه می کند. یکی از رایج ترین کاربردهای سماق، استفاده در کنار کباب های خوشمزه در رستوران و کافه هاست.

 

سماق تک نفره یکی از محصولات تک نفره صنایع پارس افق می باشد که در بهترین بسته بندی با کیفیت بالا برای شما آماده شده است.

 

برای بدست آوردن قیمت سماق سیاه تک نفره با شماره درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید و خرید خود را به صورت آنلاین و حضوری ثبت کنید.

کامپوزیت دندان در کرج

 پرکاربردترین و محبوب ترین مواد در دندانپزشکی زیبایی و ترمیمی، کامپوزیت دندان به شمار می رود که برای پر کردن و ترمیم دندان های جلو و عقب مورد استفاده قرار می گیرد، ونیر کامپوزیت مواد خمیری شکلی هستند که در رنگ های مختلف موجود بوده و خود بیمار می تواند رنگ آنرا انتخاب کند، دکتر مریم محمدی یکی از دندانپزشکان متخصص در زمینه کامپوزیت دندان در کرج می باشد.... با سایت ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در این باره کسب کنید.

دندانپزشکی زیبایی در کرج

ونیر کامپوزیت دندان

اگر به دنبال زیبا کردن دندان های خود هستید یا اگر دندان هایتان در اثر پوسیدگی به شدت آسیب دیده باشد، دندانپزشک شما روکش دندان را توصیه می کند که این روکش از بافت باقی مانده دندان محافظت می کند و لبخند زیباتری را برای شما به ارمغان می آورد. اگر دندان‌های شما زرد، تیره شده یا شادابی خود را از دست داده‌اند، روکش‌های کامپوزیت یا پرسلن راه‌حلی عالی هستند.

در لیست زیر به مواردی که کامپوزیت دندان مورد استفاده قرار می گیرد پرداخته ایم.

  1. اگر دندان شکسته باشد
  2. به دلیل پوسیدگی ثانویه به شدت آسیب دیده باشد.
  3. پوسیدگی شدید دندان
  4. در صورت درمان ریشه دندان برای پوسیدگی دندان یا بیماری پریودنتال در ناحیه مولر

گذاشتن کامپوزیت ونیر یک تکنیک دندانپزشکی است که به عنوان یک راه حل زیبایی برای ترمیم ترک های دندان، اصلاح فضاها یا انحرافات یا جایگزینی مینای زرد دندان کاربردی می باشد. البته در صورت وجود مشکلات جدی تری برای سلامت دهان و دندان، ابتدا باید آن ها را درمان کرد تا هم زیبایی دندان و هم عملکرد لبخند بهبود یابد.

انجام معاینات قبلی دهان قبل از قرار دادن ونیرهای کامپوزیت بسیار حائز اهمیت است. لازم به ذکر است که در صورت تشخیص آسیب شناسی قبلی دهان، درمان آن در وهله اول مهم و ضروری است. به همین دلیل، درمان‌های مختلف برای اصلاح بیماری‌های دندان مانند پریودنتیت یا مشکلات همترازی و بایت از طریق ارتودنسی باید قبل از قرار دادن روکش روی لبخند انجام شود. انجام دادن یک روکش دندان عالی و بدون عیب برای شما در مطب دندانپزشکی دکتر مریم محمدی یکی از اهداف خدمات کلینیک به شمار می رود.

انجام کامپوزیت دندان در کرج

انجام کامپوزیت دندان در کرج

ونیر کامپوزیت دندان ورقه های بسیار نازکی می باشد و به صورت سفارشی ساخته می شوند تا به قسمت بیرونی دندان بچسبند. این ماده بسیار با کیفیت است که از رزین کامپوزیت ساخته شده اند و ظاهر دندان های فرسوده را بهبود می بخشد و رنگ مینای اصلی را بازیابی می کند. ونیرهای کامپوزیت برای اصلاح انواع مشکلات تراز دندانی که نیازی به درمان ارتودنسی ندارند، کاربردی بوده و مورد استفاده قرار می گیرد. 

کامپوزیت دندان به دندان متصل می شود و سبب بالارفتن استحکام دندان می شود هنگامی که قسمت وسط دندان پوسیده یا از بین رفته باشد از طریق کامپوزیت می توان دو قسمت دندان را یکدیگر متصل کرد و یک مقدار از استحکام دندان که از بین رفته است را به آن برگرداند. البته می توان گفت که کامپوزیت ها مقاومت کمتری نسبت به لمینت سرامیکی دارند.

ونیر کامپوزیت در چه مواقعی استفاده می شود؟

برای تغییر شکل، رنگ یا موقعیت دندان ها با امکان برداشتن آن ها در صورت تمایل بیمار ار کامپوزیت استفاده می شود. معمولاً روکش‌ها روی دندان‌های جلویی قرار می‌گیرند، در حالی که روکش‌ها یا کلاهک‌های دندانی برای مولرها و پرمولرها برای قوام بیشتر استخوان دندان انتخاب می‌شوند و به این دلیل که اجازه می‌دهند سطح بیشتری از سطح دندان ترمیم شود. از این نوع روکش ها برای بستن شکاف ها یا اصلاح عیوب موقعیت های کوچک مانند شلوغی خفیف دندان مناسب است. البته لازم به ذکر است که دندان های هر دو فک به روی یکدیگر هستند به جای کامپوزیت باید از ارتودنسی استفاده شود.

مزایای ونیر کامپوزیت چیست؟

با توجه به توضیحات بالا کامپوزیت هم درمان زیبایی دارند و هم ترمیمی، این ورق ها با دست ساخته شده اند و ضخامتی بین 0.3 تا 0.9 میلی متر دارند. با روکش های رزین نیازی به تراشیدن دندان نیست و مواد مستقیماً روی سطح دندان چسبانده می شود و شکل آن با تکه های اطراف لثه تطبیق داده می شود و جایگذاری آن نیز کاملا بدون درد می باشد از مزایای ونیر کامپوزیت می توان موارد زیر را فهرست کرد:

  1. روش سریع دندانپزشکی
  2. بدون درد
  3. آنها نیازی به تراشیدن ندارد
  4. روکش های برگشت پذیر
  5. ماندگاری بالا

ماندگاری ونیر کامپوزیت چقدر است؟ 

ماندگاری کامپوزیت دندان بستگی به مراقبت بیمار و رعایت بهداشت دهان و دندان وی دارد و به طور متوسط ​​آنها معمولا بین 8 تا 10 سال با نگهداری مناسب دوام می آورند. برای اینکه طول عمر کامپوزیت دندان خود را بهینه کنید، مهم است که به طور دوره ای به کلینیک دندانپزشکی مراجعه کنید.

قیمت کامپوزیت دندان در کرج

هزینه کامپوزیت دندان با توجه به کیفیت مواد مصرفی، میزان ضخامت دندان و در نهایت تجربه و مهارت دندانپزشک متفاوت می باشد . لازم ذکر است، قبل از معاینه و بررسی های لازم توسط دندانپزشک نمی توان به هزینه دقیقی را مشخص نمود، به منظور کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت کامپوزیت دندان در کرج می توانید به کلینیک های دندانپزشکی خوب در کرج مراجعه نماید .

روش قرار دادن کامپوزیت دندان چگونه می باشد؟

در ویزیت دندانپزشک زیبایی، دندان ها آماده می شوند و مواد پرکننده سفید به طرز ماهرانه ای روی دندان ها اعمال می شود تا لبخند به صورت جداگانه شکل بگیرد و با اثرات دلخواه هماهنگ شود. این یک روش بدون درد است و نیازی به بیهوشی ندارد. زیبایی کامپوزیت ونیرها در این است که می توانید به دندانپزشک توضیح دهید که می خواهید دندان هایتان چگونه به نظر برسد. شاید بخواهید دندان‌هایتان کمی کوتاه‌تر، یا شاید کمی نرم‌تر و گردتر باشد. در هر صورت، ما تمام تلاش خود را می کنیم تا جلوه مورد نظر را ایجاد کنیم. اگر می خواهید فقط در یک دندان قرار دهید و رنگ سفید آن متفاوت از بقیه به نظر برسد، همیشه می توانید سفید کردن دندان ها را انتخاب کنید، دکتر مریم محمدی بهترین کامپوزیت دندان را با قیمت مناسب برای شما در شهر کرج انجام می دهد.

 

قند حبه تک نفره

قند تکنفره

 

چایی نوشیدنی محبوب ما ایرانیان است که با قند میل میشود. قندتکنفره کاربردی در کافی شاپ، هتل و شرکت ها میباشد. قند تکنفره به علت بسته بندی که دارد کاملابهداشتی بوده و مانع از عبورگرد،گبار و آلودگی به قند میشود این موضوع باعث شده که  از توجه ویژه ای برخوردار باشد. این نوع قند بسیار بصرفه می باشد. همانطور که میدانید ما ایرانیان با نوشیدنی ها قند،شکر میل میکنیم شکرتکنفره، قند تکنفره بهترین گزینه است چون به راحتی میتوانیم مقدار مصرف را کنترل کنیم. شرکت پارس افق اخوان با بهترین مواد اولیه قند تک نفره را تقدیم شما مشتریان گرانقدر میکند.

وزن هربسته قند تکنفره چقدراست ؟

وزن هربسته قند تکنفره دوحبه 4گرم می باشد. قند تک نفره شامل دو حبه قند است.

نوع جنس بسته بندی قند تکنفره پارس افق اخوان

نوع جنس بسته بندی قند تکنفره  پارس افق اخوان لفاف صدفی  می باشد که اگر شما عزیزان تمایل داشته باشید لفاف کاغذی هم بسته بندی میشود. این امکان را دارد که به راحتی نوشته روی آن چاپ شود.

چاپ لوگوی اختصاصی شما به روی بسته بندی قند تکنفره

یکی دیگر از ویژگی های منحصربفرد شرکت پارس افق اخوان چاپ لوگوی اختصاصی برروی محصولات تکنفره میباشد که شما عزیزان میتوانید در صورت تمایل لوگوی اختصاصی خودتان را سفارش دهید.

تعداد قند تکنفره تک نفره در هر کارتن بسته بندی

تعداد 1000 عدد قند تک نفره در هر کارتن وجود دارد. با توجه به وزن 4 گرمی قند تکنفره در مجموع در هر کارتن 4کیلو گرم قند تک نفره تقدیم شما عزیزان می شود.

هزینه ارسال چگونه می باشد؟

مجموعه پارس افق اخوان محصولات خود را در استان تهران و البرز به صورت رایگان در کمترین زمان ممکن ارسال میکند. و امکان ارسال به سایر نقاط کشور را نیز دارد.

شرکت پارس افق اخوان درطی سالهای اخیر توانسته است که علاوه برتامین بازار داخلی  صادرات به کشورهای حوزه خلیج فارس را گسترش دهد و سالیانه میزان قابل توجه ای از محصولات خود را در بازار این کشورها عرضه نماید، در برنامه های آینده این شرکت افزایش بیشتر صادرات در خاورمیانه و حتی قاره اروپا در دستور کار می باشد.

جهت استعلام قیمت با کارشناسان ما درارتباط باشید.

09195443510

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد