x تبلیغات
وبلاگ سوگند

دستگاه هولتر فشار خون چگونه متصل می شود؟

 فشار خون شریانی در طول روز تغییر می کند. معمولاً در هنگام خواب کمترین میزان است. وقتی صبح از خواب بیدار می شویم، اولین مقادیر فشار خون را به عنوان مقدار پایه در نظر می گیریم. تغییرات را در طول روز نشان می دهد. با هیجان، استرس، فعالیت ها بالا می رود و با استراحت پایین می آید. این تغییرات در محدوده فیزیولوژیکی خاصی در افراد سالم متفاوت است. با کمک دستگاه فشار خون سیار متصل به بیمار که به آن هولتر فشار خون می گوییم، فشار خون در زمان ها و فرکانسی که قبلاً برنامه ریزی کرده ایم اندازه گیری و در حافظه دستگاه ثبت می شود. در حالی که دستگاه متصل است، به بیمار دستور داده می شود که به فعالیت های عادی روزانه و سبک زندگی معمول خود ادامه دهد. ضمناً در صورتی که بیمار شکایت خاصی داشته باشد قید می شود که زمان را در دفترچه یادداشت روزانه ارائه شده می نویسد. سپس اندازه گیری فشار خون بیمار در دستگاه در رایانه خوانده می شود و فشار خون و تغییرات روزانه بیمار مشخص می شود.

قیمت هولتر مانیتورینگ فشار خون

هولتر فشار خون برای چه کسانی اعمال می شود؟

هولتر فشار خون آزمایشی است که ممکن است در پایش فشار خون مورد نیاز باشد. فشار خون بالا (فشار خون) یا بسیار پایین (هیپوتانسیون) که دارای حد پایین و بالایی مشخصی است، با اندازه گیری آن با دستگاه های فشار خون قابل درک است. در برخی موارد علاوه بر اندازه گیری هایی که در بیمارستان انجام می شود، لازم است از اندازه گیری های فرد در محیط خود در زندگی روزمره و حتی هنگام خواب نیز اطلاع داشته باشیم.

چرا از هولتر فشار خون استفاده می شود؟

 

  • در تأیید تشخیص فشار خون بالا (فشار خون)
  • در صورت مشکوک بودن به فشار خون کت سفید
  • برای ارزیابی اثر و موفقیت درمان در بیماران تحت درمان فشار خون بالا
  • در افرادی که مشکوک به فشار خون بالا در شب ساعات خواب هستند
  • هنگامی که در مقادیر فشار خون در اندازه‌گیری‌های مختلف تغییرات شدید وجود دارد
  • در ارزیابی بیمارانی که به درمان مقاوم هستند و فشار خون آنها در بیمارستان اندازه گیری می شود
  • استفاده از هولتر فشار خون در ارزیابی تأثیر اختلالات سیستم عصبی همراه با برخی بیماری های سیستمیک (مانند دیابت) بر فشار خون ضروری است

دستگاه هولتر فشار خون چگونه متصل می شود؟

هولتر فشار خون از دو قسمت تشکیل شده است، یک کاف (غلافی که دور بازو می پیچد) و یک دستگاه کنترلی که مقادیر اندازه گیری شده را در حافظه نگه می دارد.
مانند سایر دستگاه‌هایی که فشار خون را اندازه‌گیری می‌کنند، مانند کاف، دور بازوی راست یا چپ بیمار پیچیده می‌شود. دستگاه در یک جیب لباس یا کمربند شلوار آویزان است.
این دستگاه برای اندازه گیری فشار خون به میزان و فرکانس مورد نیاز برنامه ریزی شده است (اندازه گیری در هنگام خواب هر 60 دقیقه در شب و هر 30 دقیقه در طول روز بیدار برنامه ریزی شده است).
در طول یک روز، دستگاه به طور خودکار کاف را در فواصل زمانی مشخص باد کرده، فشار خون را اندازه گیری کرده و آن را در حافظه خود ذخیره می کند.
از آنجایی که در فواصل معینی به بازو فشار وارد می کند، قرمزی و کبودی در پوست حساس و بیمارانی که از رقیق کننده های خون استفاده می کنند، دیده می شود.

هزینه هولتر 24 ساعته فشار خون

هنگام نصب دستگاه هولتر فشار خون چه نکاتی را باید در نظر گرفت؟

ادامه زندگی روزمره فردی که دستگاه هولتر فشار خون را به تن دارد طبق معمول
به منظور جلوگیری از نادرست بودن اندازه‌گیری در حین اندازه‌گیری، هنگامی که کاف شروع به متورم شدن کرد، در صورتی که کار / حرکتی مربوط به بازو باشد که کاف دور آن پیچیده شده است، باید قطع شود و بازو نگه داشته شود. کاملا باز (از آرنج تا نشده).
استفاده از وسایل الکتریکی یا الکترونیکی، رانندگی با وسیله نقلیه یا استفاده از تلفن همراه برای فردی که دستگاه هولتر فشار خون دارد، هیچ ضرری ندارد.
در حالی که دستگاه متصل است، بیمار دوش یا حمام نمی گیرد.
کاف نباید شل یا برداشته شود.

 اگر در حین ثبت هولتر کاف بازو جدا شود چه باید کرد؟

اندازه گیری سالم را نمی توان با کاف شل انجام داد. به همین دلیل باید کاف را دوباره در همان محل بپیچید، طوری که بازو را کاملاً بگیرد.
شیلنگ کاف باید در جهت باز شدن آرنج باشد.
اگر در پیچیدن مجدد کاف تردید وجود داشته باشد، اگر کاف در فواصل مشخص شده اندازه نگیرد، حتی اگر بسته شده باشد. برای اطلاع رسانی می توانید با شماره تلفن های زیر تماس بگیرید.

خرید و اجاره هولتر مانیتورینگ فشار خون در تهران و کرج

موسسه پرستاری و پزشکی مهرگان علاوه بر ارائه خدمات پرستاری و خدمات پزشکی امکان خرید و اجاره ی انواع کالاهای پزشکی را برای شما فراهم آورده است در تمام مناطق تهران و کرج به شما اجاره می دهد لازم به ذکر است که بدانید امکان اجاره دستگاه به صورت روزانه و ساعتی نیز برای شما فراهم شده است و همینطور شما می توانید برای رفع نیاز خود هولتر مانیتورینگ فشار خون را از موسسه مهرگان نو خریداری کنید. برای ثبت سفارش می توانید با شماره های درج شده در متن زیر تماس بگیرید.

شماره تلفن های شرکت پرستاری

 خط ثابت 02634250797

 همراه 09199782122

منبع

https://mehreganno.com/post/1123/هولتر-مانیتورینگ-فشار-خون

خرید آویشن تکنفره

 

آویشن تکنفره

اویشن تک نفره ادویه خوشمزه در مکان های مختلفی نظیر رستوان، فست فودی و کافی شاپ، یکی از پر طرفدار ترین محصولات تک نفره است. مصرف آن به دلیل طبع گرم آن در کنار بعضی از مواد اولیه مصرفی با طبع سرد و ایجاد تعادل طبع بسیار مفید است ضمن آنکه عطر آن نیز فوق العاده لذت بخش بوده و در اکثرا غذاها مورد استفاده قرار می گیرد.

آویش تک نفره یکی از پرطرفدار ترین محصولات تک نفره می باشد که صنایع پارس افق در این راستا بهترین آویشن را برای شما با بهترین بسته بندی فراهم آورده است.

وزن هر آویشن تکنفره پارس افق چقدر است؟

درهربسته آویشن تکنفره  پارس افق اخوان یک گرم وجود دارد. باتوجه به درخواست شما دوستان و همراهان همیشگی  پارس افق اخوان میزان گرم آویشن تکنفره متغیر می باشد،  وزن این محصول باتوجه به سفارش شما قابل تغییر نیز است.

نوع جنس بسته بندی آویشن پارس افق

نوع جنس بسته بندی آویشن تکنفره پارس افق اخوان لفاف کاغذی است. این امکان را نیز دارد که به راحتی نوشته روی آن چاپ شود.

 چاپ لوگوی اختصاصی شما به روی بسته بندی آویشن

یکی دیگر از ویژگی های منحصربفرد شرکت پارس افق اخوان چاپ لوگوی اختصاصی برروی محصولات تکنفره میباشد که شما عزیزان میتوانید درصورت تمایل لوگوی اختصاصی خودتان را سفارش دهید.

تعداد آویشن تکنفره در هر کارتن بسته بندی

تعداد 5000 عدد آویشن تک نفره در هر کارتن موجود می باشد که با توجه به وزن یک گرمی هر آویشن در مجموع در هر کارتن 5 کیلوگرم آویشن تک نفره تقدیم شما عزیزان می شود.

هزینه ارسال چگونه می باشد؟

مجموعه پارس افق اخوان محصولات خود را دراستان تهران و البرز به صورت رایگان در کمترین زمان ممکن ارسال میکند. و امکان ارسال به سایر نقاط کشور را نیزدارد.

شرکت پارس افق اخوان درطی سالهای اخیر توانسته است که علاوه برتامین بازار داخلی  صادرات به کشورهای حوزه خلیج فارس را گسترش دهد و سالیانه میزان قابل توجه ای از محصولات خودرا دربازار این کشورها عرضه نماید، در برنامه های آینده این شرکت افزایش بیشتر صادرات درخاورمیانه و حتی قاره اروپا در دستور کار می باشد

مشخصات آویشن تک نفره
تولیدکننده پارس افق
وزن 1 گرم
قابلیت چاپ لوگو اختصاصی  دارد
تعداد 5000 عدد در کارتن
بسته بندی دارد
نوع لفاف کاغذی
 
برای ثبت سفارش با کارشناسان فروش صنایع پارس افق تماس بگیرید.

09195443510

قیمت نمک تکنفره چقدر است؟

 

نمک تکنفره

نمک یکی از ضروری ترین چاشنی ها است که همیشه در کنار غذا مورد استفاده قرار می گیرد.

 نمک تکنفره پارس افق اخوان دارای پوشش لمینت است که در برابر نفوذ رطوبت بسیار مقاوم است. نمک تکنفره در رستوران ها هتل ها و فست فودی ها مورد استفاده قرار می گیرد.

وزن هر نمک تکنفره پارس افق چقدر است؟

در هر بسته نمک تکنفره  پارس افق اخوان یک گرم وجود دارد. باتوجه به درخواست شما دوستان و همراهان همیشگی  پارس افق اخوان میزان گرم نمک تکنفره متغیر می باشد، وزن این محصول باتوجه به سفارش شما قابل تغییر نیز است.

نوع جنس بسته بندی نمک تکنفره پارس افق

نوع جنس بسته بندی نمک تکنفره پارس افق اخوان لفاف کاغذی می باشد. این امکان را دارد که به راحتی نوشته روی آن چاپ شود.

 چاپ لوگوی اختصاصی شما به روی بسته بندی نمک تکنفره

یکی دیگر از ویژگی های منحصر بفرد شرکت پارس افق اخوان چاپ لوگوی اختصاصی بر روی محصولات تکنفره می باشد که شما عزیزان میتوانید درصورت تمایل لوگوی اختصاصی خودتان  را سفارش دهید.

تعداد نمک  تک نفره در هر کارتن بسته بندی

تعداد 5000 عدد نمک تک نفره در هر کارتن وجود دارد. با توجه به وزن یک گرمی  نمک تکنفره در مجموع در هر کارتن  5کیلوگرم نمک تک نفره تقدیم شما عزیزان می شود.

هزینه ارسال چگونه می باشد؟

مجموعه پارس افق اخوان محصولات خود را در استان تهران و البرز به صورت رایگان در کمترین زمان ممکن ارسال میکند. و امکان ارسال به سایر نقاط کشور را نیز دارد.

شرکت پارس افق اخوان درطی سالهای اخیر توانسته است که علاوه برتامین بازار داخلی  صادرات به کشورهای حوزه خلیج فارس را گسترش دهد و سالیانه میزان قابل توجه ای از محصولات خودرا دربازار این کشورها عرضه نماید، در برنامه های آینده این شرکت افزایش بیشتر صادرات درخاورمیانه و حتی قاره اروپا در دستور کار می باشد.

قیمت نمک تکنفره

برای بدست آوردن قیمت بروز نمک تک نفره با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید و اقدام به خرید حضوری و آنلاین محصول کنید.

علت لق شدن کامپوزیت دندان چیست؟

 امروزه روش های مختلفی برای زیبایی دندان ها به همراه لبخند جذاب وجود دارد که شما می توانید از دندانپزشکی زیبایی بهره مند شوید و دندان هایی سالم و زیبا داشته باشید. یکی از روش های ترمیم دندان و زیبایی که طرفداران زیادی دارد، کامپوزیت دندان است. کامپوزیت دندان ماده ای که برای ترمیم دندان استفاده می شود و برای اصلاح رنگ، اندازه و شکل دندان ها استفاده می شود. می توان گفت که روکش ونیر کامپوزیت دندان یکی از روش های زیبایی برای ترمیم و پرکردن دندان ها هستند. با این روش می توانید دندان های خود را درست کنید و لبخند زیباتری داشته باشید و به صورتی روی دندان اعمال می شود که شکل و رنگ دندان ها را اصلاح می کند. با سایت دکتر مریم محمدی همراه باشید تا اطلاعات مفیدی در این باره کسب کنید.

دندانپزشکی زیبایی در کرج

مراحل نصب کامپوزیت دندان چگونه است؟

در وهله اول برای کامپوزیت دندان، انتخاب کامپوزیت مناسب برای دندان های شما حائز اهمیت است. در واقع دندان ها در رنگ های متنوعی ساخته می شوند و برای ترمیم دندان ها هر فرد باید با توجه به نیاز خود رنگ را انتخاب کند در مرحله بعد اگر سطح دندان ها تمیز و بدون توده نباشد. ، دندانپزشک دندان های شما را صیقل می دهد تا هرگونه توده دندان را از بین ببرد.
در نتیجه دندان ها برای جاگذاری کامپوزیت آماده می شوند و سپس به مرحله آغشته شدن سطوح دندان به ماده اسیدی مخصوص می رسیم. این ماده به مدت 15 ثانیه روی سطح دندان ژل می شود و سپس به طور کلی از روی دندان شسته می شود. در نهایت دندانپزشک مواد کامپوزیت را با استفاده از یک برس روی سطح دندان قرار می دهد. پس از قرار دادن مواد کامپوزیت روی دندان، دندانپزشک پرتوی از نور با طول موج مشخص را به آن می تابد.

لق شدن کلمپوزیت ونیر

عمر کامپوزیت دندان

طول عمر کامپوزیت دندان یکی از دغدغه های اصلی افرادی است که قصد انجام کامپوزیت را دارند. خوشبختانه کامپوزیت ونیرهای امروزی نسبت به گذشته عمر بیشتری دارند و می توان گفت طول عمر آنها بین 5 تا 7 سال است. البته لازم به ذکر است که با دقت می توان طول عمر آن را افزایش داد. عمر کامپوزیت دندان به دلایل زیادی وابسته است.

لق شدن کامپوزیت دندان چیست؟

عوامل و دلیل های زیادی وجود دارد که موجب لق شدن کامپوزیت دندان می شود که در ادامه قصد داریم به انواع آن ها بپردازیم.

  • پوسیدگی دندان زیر کامپوزیت

یکی از عواملی که موجب لق شدن کامپوزیت است، پوسیده شدن دندان است که موجب می شود پیوندی که بین کامپوزیت و مینای دندان وجود دارد ضعیف شود و در نهایت منجر به لق شدن و افتادن کامپوزیت دندان شود. در چنین شرایطی دندانپزشک ابتدا میزان پوسیدگی دندان را بررسی می کند و سپس اقدام به درمان می کند که اگر میزان پوسیدگی زیاد باشد لازم است که به جای کامپوزیت از تاج دندان استفاده کند.

  • کیفیت نامناسب مواد ونیر کامپوزیت

ممکن است بعد از نصب ونیر در مدت زمان کوتاهی شاهد لق شدن و افتادن کامپوزیت ونیر باشید که البته لازم است که به ندرت رخ می دهد و دلیل آن نامرغوب بودن مواد کامپوزیت می باشد که برای جلوگیری از این حادثه برای انجام روکش از یک پزشک ماهر و متخصص استفاده کنید.

  • وارد آمدن فشار زیاد روی کامپوزیت

خوردن و جوییدن غذاهای سفت، تصادف رانندگی، دندان قروچه و وارد شدن فشارهای زیاد در اثر فعالیت های ورزشی شایع ترین دلیل های لق شدن کامپوریت هستند، در این موقعیت پزشک دندانپزشک ونیر کامپوزیت را ترمیم می کند و از طریق محافظ دندان شما می توانید از بروز مجدد این اتفاقات پیشگیری کنید.

  • تجربه پزشک در کاشت کامپوزیت

مهم ترین دلیل لق شدن کامپوزیت دندان میزان تجریه و حرفه ای بودن دندانپزشک می باشد، نصب کامپوزیت کار سختی نیست اما فرم دهی و ایجاد پیوند بین کامپوزیت و دندان ها بسیار مهم و حائز اهمیت است که نیاز به تجربه و ماهر بودن دندانپزشک دارد. اگر کامپوزیت ها به درستی نصب نشود و موجب وارد شدن آسیب به دندان ها شود در نهایت در یک فاصله ی زمانی کوتاه سبب ترک خوردگی، شکستگی و حتی لق شدن و افتادن کامپوزیت دندان می شود.

انجام ونیر کامپوزیت دندان در کرج

کامپوزیت دندان در کرج

همانطور که ذکر شد برای داشتن یک دندان های زیبا و جذاب از طریق روکش کامپوزیت باید از طریق یک دندانپزشک حرفه ای اقدام به این روش کنید، برای بهره مندی از خدمات بهداشت و زیبایی دندان در مطب دندانپزشکی دکتر مریم محمدی با شماره های درج شده در سایت با ما تماس بگیرید.

قیمت فیزیوتراپی در منزل کرج 1401

 فیزیوتراپی یا درمان فیزیکی از شاخه های علوم پزشکی است که امروزه نیاز به آن با توجه به شیوع انواع اختلالات ، کم تحرکی و افزایش وزن رو به افزایش می باشد. معمولا افراد بعد از آسیب های جدی برای توان بخشی اعضای بدن به درمان از طریق فیزیوتراپی روی می آورند و هدف از این درمان، بازپروری، حفظ و به حداکثر رساندن عملکرد، حرکت و قدرت فرد است. بسیاری از بیماران مبتلا به سکته مغزی، ام اس و فلج مغزی، شکستگی و یا شکاف در استخوان، آسیب‌های ستون فقرات و...که دچار مشکلات حرکتی می شوند و نیازمند خدمات فیزیوتراپی در منزل می باشند. موسسه پرستاری مهرگان نو برای تمامی افرادی که دچار بیماری های حرکتی شده اند، خدمات فیزیوتراپی را توسط متخصص و دکتر فیزیوتراپی در منزل ارائه می دهد.  فیزیوتراپی در منزل تنها باید توسط متخصص فیزیوتراپی که دارای كارت نظام پزشكي يا كارت انجمن فيزيوتراپی و علم و تجربه کافی است انجام بگیرد تا سلامت بیماران با خطر مواجه نشود.

فیزیوتراپی در منزل کرج

مزایا و نحوه انجام فیزیوتراپی در منزل

فیزیوتراپیست متخصص، سطح و راحت در منزل ما خدمات حرفه ای فیزیوتراپی، درمان پزشکی، درمان توانبخشی و سایر کمک های پزشکی را به مشتریان شما ارائه می دهیم. فیزیوتراپی با توجه به نیاز شما توسط فیزیوتراپیست های ما انجام می شود که آنها می دانند هر فرددی دارای مشکلات جسمی متفاوت می باشد و بنابراین بر شما تمرکز می کنند و با توجه به نیازهای فردی شما از شما مراقبت می کنند. تیم فیزیوتراپیست فیزیوتراپی خانگی موسسه مهرگان نو، هنر توانبخشی و علم را گرد هم می آورد تا بهبودی نهایی شما را تضمین کند. فیزیوتراپی در منزل را از دست فیزیوتراپیست های مجاز تجربه کنید. قدرت، انعطاف پذیری، تعادل و هماهنگی. ما سعی می کنیم هر تمرینی را برای شما آسان کنیم، مهم نیست چقدر سخت است.

مزایای فیزیوتراپی در منزل

فیزیوتراپی در منزل توسط خانم

  • ممکن است برخی از بیماران به دلایل جسمانی و یا روحی قادر به خروج از منزل نباشند هم چنین شلوغی بیمارستان ها نیز با روحیات بسیاری از بیماران سازگار نیست، از این رو برای کمک به این افراد بهتر است خدمات فیزیوتراپی در منزل انجام گیرد.

  • فیزیوتراپی خانگی فضایی را برای سایر اعضای خانواده ایجاد می کند تا در کنار بیمار خود حضوری فیزیکی داشته باشند و امید را به بیمار هدیه دهند تا روند درمان را بخوبی طی کند.

  • بیمار با اعتماد بنفس بیشتری روند درمان را طی می کند.

  • مدیریت زمان بهتر

  •  از نظر هزینه های اقتصادی برای بیمار بصرفه می باشد.

فیزیوتراپی در منزل توسط خانم

فیزیوتراپی در خانه نامی است که به درمان بیماران با جریان الکتریکی، اعمال گرم یا سرد، تمریناتی برای بازگرداندن از دست دادن عملکرد در حرکات ناشی از فلج (سکته مغزی)، آسیب، بیماری یا کهولت سن داده می شود.در بسیاری از موارد مانند بیماری های عصبی، بیماری های ارتوپدی، تروماهای متعدد و مشکلات مربوط به دوران سالمندی، خدمات فیزیوتراپی خانگی (که فیزیوتراپی نیز نامیده می شود) و خدمات توانبخشی توسط فیزیوتراپیست های خصوصی مرکز پزشکی ارائه می شود.خدمات فیزیوتراپی خانگی ما به افراد این امکان را می دهد که در محیطی راحت و راحت خدمات دریافت کنند و استقلال خود را سریعتر به دست آورند. در عین حال، بستگان بیماران را قادر می سازد تا در روند توانبخشی شرکت کنند. شما می توانید طبق راحتی خود و یا عزیزانتان درخواست فیزیوتراپ خانم و آقا را از موسسه پرستاری مهرگان نو داشته باشید.

فیزیوتراپی در منزل توسط خانم در کرج

فیزیوتراپی در منزل با چه روش هایی انجام می شود؟

منوال تراپی 

مهارت های درمان با دست

الکتروتراپی

درمان به وسیله دستگاههای ویژه انجام می‌شود این دستگاهها معمولاً امواج خاصی را (امواج مایکرو ویو؛ امواج کوتاه رایویی؛ امواج مافوق صوت؛ امواج الکتریکی) که همگی توسط دستگاه به شکل خاصی تولیدشده و تغییر می‌یابند (مدوله می‌شوند).

تمرین درمانی 

فیزیوتراپیست به وسیله تجویز؛ انجام و آموزش ورزشهای درمانی خاص؛ ماساژ؛ ورزش در آب (آب‌درمانی)؛ اقدام به درمان بیمار یا افزایش سطح سلامت می‌کند.

چه زمانی به درمان فیزیوتراپی نیاز پیدا می کنیم؟

توانبخشی در منزل کرج

  • مشکلات عصبی

  •  مشکلات و اختلالات عصبی-عضلانی- اسکلتی

  •  بیماری‌های قلبی عروقی

  •  مشکلات تنفسی.

  • فلجی

  • بیماری پارکینسون

  • کمر درد 

  • بیماری انسداد ریه

  • آسم 

فیزیوتراپیست متخصص در منزل

فیزیوتراپیست متخصص در منزل قابل اعتماد و راحت در منزل شما توسط موسسه پرستاری مهرگان نو امکان پذیر می باشد. تیم فیزیوتراپی دارای مجوز حرفه ای ما در کمک به شما در درمان شخصی، درمان توانبخشی و موارد دیگر تخصص دارد. مراجعه به موسسات بهداشتی برای فیزیوتراپی و برنامه های توانبخشی، به ویژه برای بیمارانی که در بستر هستند یا تحرک خود را از دست داده اند، یک فرآیند بسیار مهم در بهبودی فرد می باشد ولی از آنجایی که توانایی رفتن به این مراکز را ندارند می توانند از خدمات فیزیوتراپی در منزل موسسه مهرگان نو گزینه ی مناسبی است.

تمرینات و تکنیک های اصلی فیزیوتراپی

در تمرینات فیزیوتراپی نکته مهم این است که نباید خودسرانه متوقف شود همانند دارودرمانی که باید تحت نظر پزشک انجام شود.

حرکات تمرینی هم باید تحت نظارت فیزیوتراپیست انجام شود.

  1. ورزش های دامنه حرکتی

  2. تمرینات تقویتی عضله ها و عملکردی

  3. تمرینات هماهنگی اعضای بدن و حفظ تعادل

  4. تمرینات استقامتی و تمرینات کششی

چرا باید حرکات و تمرینات فیزیوتراپی را انجام داد؟

ثابت شده است که تمرینات فیزیوتراپی، روشی مفید برای کمک به درمان و پیشگیری از آسیب‌ها و درد مرتبط با بیماری‌های مختلف است.

فیزیوتراپیستها، کارشناسان پزشکی دوره دیده‌ای هستند که از این تمرینات برای تقویت عضلات و افزایش عملکرد فیزیکی بیمار استفاده می‌کنند.

این کارشناسان ، مشکلات فرد را ارزیابی می کنند سپس بهترین برنامه‌ تمرینات فیزیوتراپی را برای بهبودی سریع او در نظر می‌گیرند. 

 این حرکات به ترمیم بدن و بازیابی عملکرد کامل بدنی کمک می‌کنند.

قیمت فیزیوتراپی در منزل در شهر کرج

فیزیوتراپی در منزل کرج

در مرکز خدمات پرستاری مهرگان نو بنا را بر این گذاشته ایم که خدمات با کیفیت با مناسب ترین قیمت به مشتریان عزیز ارائه گردد.

هم چنین ما به شما اطمینان خاطر می دهیم قیمت فیزیوتراپی در منزل را به صورت منصانه دریافت نماییم ، به نحوی که از طرفی در کیفیت خدمات ما تاثیر گذار نباشد و باعث کاهش کیفیت خدمات نشود و از طرفی دیگر فشار مالی بر روی بیمار نباشد.

چنانچه می خواهید از خدمات فیزیوتراپی در منزل مهرگان نو و یا تعرفه و قیمت های آن آگاه شوید می توانید از طریق صفحه تماس با ما با مشاورین و کارشناسان ما در ارتباط باشید.

فیزیوتراپی در منزل چگونه انجام می شود؟

انجام فیزیوتراپی در منزل

نوع خانگی برنامه های فیزیوتراپی و توانبخشی مزایای زیادی برای بیمار دارد. فیزیوتراپی خانگی علاوه بر بهبودی بیمار در زمان کوتاه تری دارای مزایای زیر نیز می باشد:

  • مشکل انتظار وجود ندارد
  • خطر ابتلا به عفونت وجود ندارد
  • بیمار در خانه احساس امنیت و راحتی بیشتری می کند
  • جلسات به سرعت شروع می شود و در مدت زمان کوتاهی به پایان می رسد
  • مخصوصاً برای بیماران شدید حمل و نقل سخت نیست.
  • فیزیوتراپیست ها زمان بیشتری را در خانه می گذرانند زیرا با بیمار یک به یک برخورد می کنند
  • خسته کننده و سخت نیست
  • این مزایا بیماران را قادر می سازد تا خدمات فیزیوتراپی و توانبخشی را در منزل دریافت کنند. با چنین خدمات فیزیوتراپی مشکل سلامتی بیمار که با جلسات طولانی و طاقت فرسا برطرف می شود در مدت زمان کوتاه تری برطرف می شود

پارتیشن شیشه ای چیست؟

 پارتیشن اداری شیشه ای بهترین و جذاب ترین انتخاب برای بخش بندی و جدا سازی فضاهای کاری مدرن است که امکان بهره مندی از نور را فراهم می نماید و به منظور تفکیک فضا می توان مانع از نفوذ صدا در محیط اطراف شد. 

علاوه بر این امر، پارتیشن اداری شیشه ای جایگاه بسیاری در محیط های اداری مدرن به خود اختصاص داده اند و نقش بسیاری در زیبا سازی دکوراسیون داخلی دفاتر نیز دارند. در واقع این پارتیشن ها جداکننده های لوکس هستند و به عنوان دیوارهایی برای جدا سازی محیط هایی همچون شرکت ها ، دفاتر اداری، بانک ها و..  مناسب می باشند.
در این مقاله از وب سایت چوبافرم به ارائه توضیحاتی راجع به پارتیشن شیشه ای، عوامل موثر در انتخاب بهترین نوع آن و هم چنین بررسی کامل این سبک از پارتیشن ها می‌پردازیم و به شما کمک می‌کنیم تا یک پارتیشن شیشه ای ایده‌آل را برای محل کار یا منزل خود انتخاب و خریداری نمایید.

پارتیشن شیشه ای 

پارتیشن های شیشه ای یا دیوار شیشه ای یک نوع زیبا و کاربردی از انواع پارتیشن های اداری می باشد و این قابلیت را دارد که تحت عنوان یک سازه معماری یک اتاق را بسیار دلنشین تر جلوه دهد در عین حال که از نور محیط اطراف نیز برخوردار خواهد بود. 
این سازه دارای عایق صدا می باشد و همه افراد می توانند در سکوت و کمال آرامش به کار بپردازند بنابراین شرایط فوق العاده ایده آلی را برای انواع محیط های اداری و دفاتر ایجاد می نماید. 
از دیگر مزیت های پارتیشن های شیشه ای، حفظ حریم شخصی افراد در محیط های اداری و سازمان ها است. هم چنین این نوع از پارتیشن ها در طرح ها و مدل های مختلف و متنوعی ساخته می شوند که در عین حال که بسیار مقرون به صرفه می باشند بلکه با هر نوع سلیقه ای نیز همخوانی دارند. 

انواع پارتیشن های شیشه ای

انواع پارتیشن های شیشه ای- تهران نشان


پارتیشن شیشه ای فریم دار

فریم و یا قاب پارتیشن های شیشه ای فریم دار از نوع پروفیل های آلومینیومی است و برای فضاهایی مناسب است که محدودیتی نداشته باشند. 

پارتیشن شیشه ای فریم لس

در این نوع از پارتیشن، از فریم های مخفی که به صورت کشویی قرار داده می شود استفاده شده است و به معنای این نیست که هیچ فریمی در نصب آن استفاده نشده است.

پارتیشن شیشه ای تک جداره یا ثابت

این نوع از پارتیشن از نوع شیشه سکوریت ساخته می شود و در دفاتر و سازمان ها بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و خود به انواع تک جداره فریم لس، تک جداره ام دی اف و یا چوبی تقسیم می گردد.

پارتیشن شیشه ای دو جداره 

پارتیشن شیشه ای دو جداره یک نوع راهکار پیشرفته و بهترین گزینه برای مکان هایی است که دارای آلودگی صوتی بسیاری می باشد و برای شرکت ها و سازمان ها و دفاتر اداری بزرگ بسیار مناسب می باشد. 

پارتیشن شیشه ای متحرک

پارتیشن شیشه ای متحرک یا اسلایدینگ در مکان هایی نصب می شود که لازم می شود ابعاد پارتیشن را کوچک و بزرگ نمود و تغییر داد. این پارتیشن ها دارای درب می باشند و باز و بسته می شوند.

پارتیشن شیشه ای رنگی

پارتیشن های شیشه رنگی نوع دیگری از پارتیشن ها را تشکیل می دهند که در موارد خاصی استفاده‌ می شود و برای پوشاندن محیط داخلی مناسب هستند.

پارتیشن با شیشه هوشمند

این نوع از پارتیشن ها نسل جدیدی از تکنولوژی می باشند که کمتر شناخته شده اند. پارتیشن شیشه ای هوشمند یا اسمارت گلس هر آنچه را که از یک پارتیشن شفاف و مات بخواهید به شما تحویل می دهد.

پارتیشن شیشه ای مات

پارتیشن با شیشه های مات اغلب در اتاق مدیریت و اتاق جلسات کاربرد دارد. ظاهر مات این توع از پارتیشن علاوه بر اینکه به حفظ حریم خصوصی کمک می کند، جریان نور را نیز منعکس می نماید. 

مزایای پارتیشن شیشه ای

مزایای پارتیشن شیشه ای- چوبافرم

  1. مقاومت در برابر ضربات احتمالی ناشی از تردد افراد و وسایل

  2. قابلیت انعکاس و انتشار نور به داخل فضا برای مکان هایی که دسترسی به پنجره و یا بازشو ندارند

  3. جلوگیری از نفوذ گرد و غبار

  4. مقاومت در برابر رطوبت و انبساط و انقباض ناشی از برودت

  5. نظافت آسان و سریع

  6. نصب آسان و در کمترین زمان

  7. قابل جمع آوری و نصب مجدد

  8. مقاومت در برابر صدا ها و عایق صوتی در انواع تک جداره و دوجداره

  9. هزینه مناسب

قیمت پارتیشن شیشه ای

قیمت پارتیشن شیشه ای- چوبافرم

قیمت پارتیشن های شیشه ای با توجه به انواع آن، نوع نصب، نوع کارایی و نوع شیشه ای که در آن به کار رفته است، تعیین می گردد. علاوه بر موارد ذکر شده، پارامترهای دیگری نیز در تعیین قیمت موثر می باشند از قبیل:

  • مساحت و متراژ فضای مورد نظر

  • کیفیت و نوع فریم

  • نوع و تعداد درب ها

نصب پارتیشن اداری

طراحی پارتیشن اداری

هنگامی که صحبت از طراحی دکوراسیون داخلی در محیط های اداری می شود، یکی از مهم ترین مواردی که لازم است به آن توجه ویژه ای شود، جدا سازی و زیبا سازی بخش های مختلف از یکدیگر است به نحوی که برای مراجعین جذاب باشد. پارتیشن ها بهترین انتخاب برای جدا سازی و تفکیک یک فضا و استفاده بهینه از آن است. از بین انواع پارتیشن ها، پارتیشن اداری جذاب ترین نوع است که در فضاهای اداری بسیار پر کاربرد است. 

از جمله ویژگی های این سبک از پارتیشن می توان به نظم بخشیدن، زیبا سازی، بهینه سازی و ایجاد فضاهای خصوصی و نیمه خصوصی جهت فراهم کردن محیطی آرام، دور از سر و صدا و دیگر عوامل برهم زننده تمرکز کارکنان و هم چنین بهبود بازدهی آنان می توان نام برد. 

در این مطلب از وب سایت چوبافرم قصد داریم ضمن معرفی انواع پارتیشن های اداری، مزایا و ویژگی های هر یک را بررسی نماییم. ضمن اینکه به دلایل انتخاب هر یک از انواع پارتیشن ها نیز می پردازیم. 

پارتیشن اداری چیست؟

پارتیشن های اداری بهترین و مقرون به صرفه ترین روش برای بهینه سازی فضای کاری در مراکز اداری هستند. پارتیشن ها در هر فضایی و با هر ابعادی قابلیت اجرا دارند، مانع ورود نور نمی شوند و سبب افزایش بهره وری کارکنان مجموعه نیز می شوند. 

این سبک از پارتیشن ها علاوه بر زیبایی و تنوع طرح و اجرا های مختلف، عایق صوتی و حرارتی نیز می باشند. پارتیشن های اداری غالبا در بانک ها، سازمان ها، مراکز اداری و تجاری مورد استفاده قرار می گیرند.

 

برخی از ویژگی های پارتیشن اداری

  1. اجرای آسان

  2. عایق صوتی و حرارتی خوب

  3. قابلیت اجرای دوباره و جداسازی

  4. تنوع در طرح و رنگ

  5. زیبایی ظاهری

  6. قابلیت اجرا در ابعاد مختلف

  7. بهینه سازی محیط

  8. قیمت مقرون به صرفه

  9. ماندگاری بالا

انواع پارتیشن اداری

طراحی و تولید پارتیشن های اداری با توجه به نوع و سبک به انواع و اقسام مختلفی تقسیم می شود؛ بر اساس ثابت و متحرک بودن، بر اساس جداره و نوع متریال. که هر یک مزایا و معایب خاص خودش را دارد.

پارتیشن اداری ام دی اف

پارتیشن اداری ام دی اف- چوبافرم

پارتیشن اداری ام دی اف MDF یکی از محبوب ترین پارتیشن ها در فضای اداری همچون ادارات، مدارس، سالن های اجتماع، سازمان ها و.. می باشد. در فرآیند ساخت این نوع از پارتیشن از ترکیب شیشه و ام دی اف استفاده شده است به گونه ای که که فریم و قاب پارتیشن از ام دی اف ساخته شده و قسمت های داخل فریم با شیشه پوشانده می شود.

پارتیشن اداری شیشه ای

پارتیشن اداری شیشه ای- چوبافرم

پارتیشن اداری شیشه ای بهترین و جذاب ترین انتخاب برای بخش بندی و جدا سازی فضاهای کاری مدرن است که امکان بهره مندی از نور را فراهم می نماید و به منظور تفکیک فضا می توان مانع از نفوذ صدا در محیط اطراف شد. 
علاوه بر این امر، پارتیشن های اداری شیشه ای جایگاه بسیاری در محیط های اداری مدرن به خود اختصاص داده اند و نقش بسیاری در زیبا سازی دکوراسیون داخلی دفاتر نیز دارند. 

پارتیشن شیشه ای هوشمند

پارتیشن اداری شیشه ای هوشمند- چوبافرم

یکی از بهترین و جذاب ترین انواع پارتیشن های اداری که بسیار نیز مورد توجه و استقبال قرار می گیرد، پارتیشن شیشه ای هوشمند است. این نوع از پارتیشن از تنوع بالایی برخوردار است و بهترین روش برای استفاده بهینه از فضا می باشد. 
کنترل پذیری یکی دیگر از مزیت های پارتیشن های شیشه ای هوشمند عنوان می گردد. قابلیتی در این نوع از محصول فراهم شده است تا افراد بتوانند به راحتی از این نوع پارتیشن استفاده کنند.

پارتیشن اداری آلومینیومی

پارتیشن اداری آلومینیومی- چوبافرم

انتخاب پارتیشن اداری آلومینیومی، یکی از هوشمندانه ترین راه حل ها برای جدا سازی فضا است و پارتیشن با چارچوب های آلومینیومی در رده پارتیشن های پیشرفته قرار دارد. علاوه بر اینکه سبک طراحی این نوع از پارتیشن ها که بسیار ویژه و متفاوت است و لازم است توسط افراد ماهر و حرفه ای طراحی شود، نصب و اجرای سریع و آسانی نیز دارد. 
پارتیشن‌ های آلومینیومی را معمولا با جداره ام دی اف یا شیشه طراحی می کنند و با توجه به این امر که از فلز آلومینیوم در پروسه ساخت آن استفاده می شود، در برابر ضربه، رطوبت و تغییر فضا بسیار مقاوم است. 

پارتیشن اداری چوبی

پارتیشن اداری چوبی از جمله ساده ترین و مقرون به صرفه ترین پارتیشن ها در بین انواع پارتیشن اداری است این سبک از پارتیشن، علاوه بر قابلیت تفکیک و جداسازی، طراحی فوق العاده و زیبایی به فضا می بخشد. برای پارتیشن بندی چوبی از چوب های بسیار مرغوب و خوب همچون چوب راش، چوب افرا، چوب گردو، چوب بلوط و.. استفاده می شود.

پارتیشن اداری تک جداره

پارتیشن تک جداره اداری- چوبافرم

از جمله جدید ترین مدل های پارتیشن، پارتیشن های اداری تک جداره است که جزو پر کاربرد ترین نوع از پارتیشن ها هستند. از این نوع از پارتیشن ها با توجه به تنوعی که در طرح و رنگ دارند در منازل و فضای اداری استفاده بسیاری می شود. یکی از بهترین مزایای پارتیشن تک جداره، ایجاد فضای محرمانه و شخصی برای کارمندان است. 

پارتیشن اداری دو جداره

پارتیشن اداری دوجداره- چوبافرم

از پارتیشن اداری دوجداره به منظور تبدیل یک فضای بزرگ به فضاهای کوچکتر و استفاده بهینه از فضا و افزایش راندمان استفاده می شود. پارتیشن دوجداره علاوه بر محیط های اداری و سازمان ها در منازل نیز کاررد دارد. در مراحل ساخت این پارتیشن با توجه به درخواست و سلیقه مشتری از ام دی اف، شیشه و یا آلومینیوم استفاده می شود.

پارتیشن اداری ریلی (متحرک)

پارتیشن اداری ریلی راهکاری عالی و جذاب برای برخورداری از یک فضای مدرن است. این نوع از پارتیشن اغلب از ام دی اف یا شیشه تولید می گردد که در مقابل رطوبت و ضربه از استحکام و مقاومت بالایی برخوردار است. پارتیشن متحرک از مدل های پارتیشن اداری است که یک فضا را به نحو دائمی و یا موقت تقسیم بندی و تفکیک می نماید.

پارتیشن اداری فلزی

 از جمله پارتیشن هایی که در ادارات و منازل محبوب است و مورد استفاده قرار می گیرد پارتیشن اداری فلزی است که در انواع سبک های مختلف طراحی و تولید می گردد که از خصوصیت شکل پذیری و حالت پذیری فلز وام دار است.
علی رغم زیبایی فوق العاده، پارتیشن فلزی از استحکام و مقاومت بالایی برخوردار است و هم چنین عایق صوتی خوبی نیز هست. پارتیشن فلزی در انواع ارتفاع کوتاه، بلند و نیمه بلند طراحی و تولید می شود. 

پارتیشن اداری استیل

به منظور جدا سازی فضای داخلی و قسمت های مختلف محیط های اداری و منازل، پارتیشن اداری استیل یک انتخاب متفاوت و جذاب خواهد بود. پارتیشن استیل در انواع طرح ها، سایزها و رنگ های مختلف (طلایی، سیلور و بژ) طراحی و تولید می گردند. این نوع از پارتیشن علاوه بر اینکه فضای کمی را اشغال می کند، وزن کمی دارد و مانع از عبور نور نیز نمی گردد.

پارتیشن اداری پی وی سی

 پارتیشن های  pvc یکی از بهترین و کاربردی ترین محصولات چوبی برای جدا سازی و تفکیک فضا است که علاوه بر محیط های اداری در منازل نیز کاربرد دارد. این محصول، یک محصول فوق العاده ای است که برای دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار گیرد.

پارتیشن اداری فریم لس

پارتیشن اداری فریم لس در واقع نوعی از پارتیشن های اداری است که در مراحل ساخت آن از کمترین میزان یراق آلات استفاده شده است. قابی که در این نوع از پارتیشن به کار می رود، بسیار نازک است. با توجه به نامی که برای این نوع از پارتیشن به کار رفته است ممکن است این باور ایجاد شود که در آن هیچ نوع قابی به کار نمی رود در حالیکه در واقعیت اینطور نیست .

مزایای پارتیشن اداری

مزایا و فوائد پارتیشن ادری - چوبافرم

  • زیبا سازی

  • افزایش بهره وری اقتصادی

  • قابلیت جابجایی و نوسازی

  • ایجاد محیط امن و خصوصی 

  • تعهد پذیری در بحث محیط زیست

  • امکان استفاده از متریال های متفاوت

کدام پارتیشن بهتر است؟

نمی توان به طور قاطع گفت که کدام نوع از پارتیشن نسبت به دیگری بهتر و مناسب تر است؛ انتخاب نوع پارتیشن با توجه به نیاز افراد و شرایط و ابعاد فضا تعیین می گردد. هر یک از پارتیشن های عنوان شده سلیقه و نیازهای اکثریت را پوشش می دهد. مجموعه چوبافرم سعی دارد تا با طراحی و تولید انواع پارتیشن ها با توجه به سلیقه افراد و نوع نیاز آن ها، درخواست های اکثریت را برآورده نماید. 

نکات مهم خرید پارتیشن اداری

انتخاب نوع فروشگاه 

لازم است هنگام انتخاب نوع فروشگاه به مواردی همچون مرغوبیت جنس، تنوع در مدل ها و سبک ها و.. توجه ویژه ای داشته باشید.

انتخاب نوع پارتیشن

نوع پارتیشن باید با توجه به فضای مد نظر و ابعاد آن انتخاب شود. در ابتدای این مقاله انواع پارتیشن های اداری را ذکر نمودیم تا بتوانید انتخاب بهتری داشته باشید.

انتخاب پارتیشن بر اساس سایز و ابعاد

پارتیشن ها باید متناسب با سایز و ابعاد مورد نیاز طراحی و تولید شوند تا فضای مد نظر را به خوبی پوشش دهند. 

 

قیمت کامپوزیت دندان در کرج

 پرکاربردترین و محبوب ترین مواد در دندانپزشکی زیبایی و ترمیمی، کامپوزیت دندان به شمار می رود که برای پر کردن و ترمیم دندان های جلو و عقب مورد استفاده قرار می گیرد، ونیر کامپوزیت مواد خمیری شکلی هستند که در رنگ های مختلف موجود بوده و خود بیمار می تواند رنگ آنرا انتخاب کند، دکتر مریم محمدی یکی از دندانپزشکان متخصص در زمینه کامپوزیت دندان در کرج می باشد.... با سایت ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در این باره کسب کنید.

دندانپزشکی زیبایی در کرج

ونیر کامپوزیت دندان

اگر به دنبال زیبا کردن دندان های خود هستید یا اگر دندان هایتان در اثر پوسیدگی به شدت آسیب دیده باشد، دندانپزشک شما روکش دندان را توصیه می کند که این روکش از بافت باقی مانده دندان محافظت می کند و لبخند زیباتری را برای شما به ارمغان می آورد. اگر دندان‌های شما زرد، تیره شده یا شادابی خود را از دست داده‌اند، روکش‌های کامپوزیت یا پرسلن راه‌حلی عالی هستند.

در لیست زیر به مواردی که کامپوزیت دندان مورد استفاده قرار می گیرد پرداخته ایم.

  1. اگر دندان شکسته باشد
  2. به دلیل پوسیدگی ثانویه به شدت آسیب دیده باشد.
  3. پوسیدگی شدید دندان
  4. در صورت درمان ریشه دندان برای پوسیدگی دندان یا بیماری پریودنتال در ناحیه مولر

گذاشتن کامپوزیت ونیر یک تکنیک دندانپزشکی است که به عنوان یک راه حل زیبایی برای ترمیم ترک های دندان، اصلاح فضاها یا انحرافات یا جایگزینی مینای زرد دندان کاربردی می باشد. البته در صورت وجود مشکلات جدی تری برای سلامت دهان و دندان، ابتدا باید آن ها را درمان کرد تا هم زیبایی دندان و هم عملکرد لبخند بهبود یابد.

انجام معاینات قبلی دهان قبل از قرار دادن ونیرهای کامپوزیت بسیار حائز اهمیت است. لازم به ذکر است که در صورت تشخیص آسیب شناسی قبلی دهان، درمان آن در وهله اول مهم و ضروری است. به همین دلیل، درمان‌های مختلف برای اصلاح بیماری‌های دندان مانند پریودنتیت یا مشکلات همترازی و بایت از طریق ارتودنسی باید قبل از قرار دادن روکش روی لبخند انجام شود. انجام دادن یک روکش دندان عالی و بدون عیب برای شما در مطب دندانپزشکی دکتر مریم محمدی یکی از اهداف خدمات کلینیک به شمار می رود.

انجام کامپوزیت دندان در کرج

انجام کامپوزیت دندان در کرج

ونیر کامپوزیت دندان ورقه های بسیار نازکی می باشد و به صورت سفارشی ساخته می شوند تا به قسمت بیرونی دندان بچسبند. این ماده بسیار با کیفیت است که از رزین کامپوزیت ساخته شده اند و ظاهر دندان های فرسوده را بهبود می بخشد و رنگ مینای اصلی را بازیابی می کند. ونیرهای کامپوزیت برای اصلاح انواع مشکلات تراز دندانی که نیازی به درمان ارتودنسی ندارند، کاربردی بوده و مورد استفاده قرار می گیرد. 

کامپوزیت دندان به دندان متصل می شود و سبب بالارفتن استحکام دندان می شود هنگامی که قسمت وسط دندان پوسیده یا از بین رفته باشد از طریق کامپوزیت می توان دو قسمت دندان را یکدیگر متصل کرد و یک مقدار از استحکام دندان که از بین رفته است را به آن برگرداند. البته می توان گفت که کامپوزیت ها مقاومت کمتری نسبت به لمینت سرامیکی دارند.

ونیر کامپوزیت در چه مواقعی استفاده می شود؟

برای تغییر شکل، رنگ یا موقعیت دندان ها با امکان برداشتن آن ها در صورت تمایل بیمار ار کامپوزیت استفاده می شود. معمولاً روکش‌ها روی دندان‌های جلویی قرار می‌گیرند، در حالی که روکش‌ها یا کلاهک‌های دندانی برای مولرها و پرمولرها برای قوام بیشتر استخوان دندان انتخاب می‌شوند و به این دلیل که اجازه می‌دهند سطح بیشتری از سطح دندان ترمیم شود. از این نوع روکش ها برای بستن شکاف ها یا اصلاح عیوب موقعیت های کوچک مانند شلوغی خفیف دندان مناسب است. البته لازم به ذکر است که دندان های هر دو فک به روی یکدیگر هستند به جای کامپوزیت باید از ارتودنسی استفاده شود.

مزایای ونیر کامپوزیت چیست؟

با توجه به توضیحات بالا کامپوزیت هم درمان زیبایی دارند و هم ترمیمی، این ورق ها با دست ساخته شده اند و ضخامتی بین 0.3 تا 0.9 میلی متر دارند. با روکش های رزین نیازی به تراشیدن دندان نیست و مواد مستقیماً روی سطح دندان چسبانده می شود و شکل آن با تکه های اطراف لثه تطبیق داده می شود و جایگذاری آن نیز کاملا بدون درد می باشد از مزایای ونیر کامپوزیت می توان موارد زیر را فهرست کرد:

  1. روش سریع دندانپزشکی
  2. بدون درد
  3. آنها نیازی به تراشیدن ندارد
  4. روکش های برگشت پذیر
  5. ماندگاری بالا

ماندگاری ونیر کامپوزیت چقدر است؟ 

ماندگاری کامپوزیت دندان بستگی به مراقبت بیمار و رعایت بهداشت دهان و دندان وی دارد و به طور متوسط ​​آنها معمولا بین 8 تا 10 سال با نگهداری مناسب دوام می آورند. برای اینکه طول عمر کامپوزیت دندان خود را بهینه کنید، مهم است که به طور دوره ای به کلینیک دندانپزشکی مراجعه کنید.

قیمت کامپوزیت دندان در کرج

هزینه کامپوزیت دندان با توجه به کیفیت مواد مصرفی، میزان ضخامت دندان و در نهایت تجربه و مهارت دندانپزشک متفاوت می باشد . لازم ذکر است، قبل از معاینه و بررسی های لازم توسط دندانپزشک نمی توان به هزینه دقیقی را مشخص نمود، به منظور کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت کامپوزیت دندان در کرج می توانید به کلینیک های دندانپزشکی خوب در کرج مراجعه نماید .

  •  تلفن ثابت 02632221003
  •  موبایل 09373495759

فیزیوتراپی کمر با دستگاه

 برای تسکین و بهبود کمر درد به خصوص دیسک کمر، فیزیوتراپی انجام می شود، در این مقاله قصد داریم به انواع روش های فیزیوتراپی کمر بپردازیم از این روی ادامه مطلب را از دست ندهید.

یکی از بیماری های شایع که می توانید به دلیل های مختلفی رخ دهد، کمر درد می باشد و اعلب علت آن آسیب های دیسک و اسپاسم های عضلانی می باشد و برای درمان نیز شدت و نوع آن حائز اهمیت است. برای درمان کمر درد دو راه وجود دارد، یکی فیزیوتراپی است و روش دیگر جراحی می باشد. البته لازم به ذکر است که برای بهبودی کمر درد بعد از عمل نیاز به فیزیوتراپی دارید.

فیزیوتراپی برای بهبود عملکرد مفاصل و عضلات کاربردی بوده و کمک فراوانی می کند، فیزیوتراپیست ها برای دادن مشاوره و ارائه خدمات مراقبت از کمر درد درمان ها و تکنیک های گسترده ای را در نظر میگیرد و برای درمان بیمار استفاده می کنند، با سایت موسسه پرستاری و پزشکی مهرگان نو همراه باشید تا اطلاعات مفیدی در مورد فیزیوتراپی کمر دریافت کنید.

موسسه پزشکی مهرگان نو

فیزیوتراپی کمر در منزل

کمردرد بخش بزرگی از مردم را در مقطعی از زندگی تحت تاثیر قرار می دهد. اگرچه در بیشتر موارد درد خود به خود و به تدریج ناپدید می شود، اما در صورت مزمن شدن می تواند مشکل ساز شود.
علاوه بر استفاده از دارو، فیزیوتراپی نقش عمده ای در درمان کمردرد دارد. این شامل نه تنها فیزیوتراپی شناخته شده است. خدمات فیزیوتراپی آژانس پرستاری مهرگان نو فرآیند اعمال درمان تایید شده توسط پزشکان فیزیوتراپی و توانبخشی برای بیماران در منزل توسط فیزیوتراپیست ها در بیماری های عصبی، اختلالات حاد و مزمن ارتوپدی و بیماری های کودکان است. خدمات فیزیوتراپی ما اقداماتی است که ما انجام می دهیم تا زندگی بیماران خود را راحت و راحت کنیم و استقلال آنها را به دست آوریم. ما تمام روش های درمان فیزیوتراپی برای کمردرد را ارائه می دهیم تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.
فیزیوتراپی در منزل نامی است که به درمان بیماران مبتلا به جریان الکتریکی، اعمال گرم یا سرد، تمرینات برای بازگرداندن از دست دادن عملکرد در حرکات ناشی از فلج (سکته مغزی)، آسیب، بیماری یا کهولت سن داده می شود. در بسیاری از موارد مانند بیماری های عصبی، بیماری های ارتوپدی، تروماهای متعدد و مشکلات مربوط به سالمندی، خدمات فیزیوتراپی در منزل و خدمات توانبخشی توسط فیزیوتراپیست های خصوصی مرکز پزشکی ارائه می شود. خدمات فیزیوتراپی خانگی ما افراد را قادر می سازد تا خدمات را در محیطی راحت و راحت دریافت کنند و استقلال خود را سریعتر به دست آورند.

فیزیو تراپی کمر با دستگاه ها، راهکارها و تمرینات مختلفی انجام می‌شود که موجب بهبودی و کاهش سریع درد می‌شود. از جمله این دستگاه‌ها و روش‌های درمانی می توان موارد زیر را فهرست کرد:

  • فیزیوتراپی کمر با لیزر
  • مگنت تراپی
  • تراکشن ستون فقرات
  • شاک ویو تراپی
  • الکتروتراپی
  • سوزن خشک
  • درمان های دستی
  • تمرینات ورزشی

موارد ذکر شده از جمله موثرترین راهکارهای فیزیوتراپی کمر هستند که با مراجعه به مراکز درمانی یا فیزیوتراپی در منزل قابل ارائه هستند.

برای دریافت فیزیوتراپی در منزل با شماره های درج شده در متن زیر تماس بگیرید و از خدمات پرستاری و پزشکی ما بهره مند شوید

شماره تلفن های شرکت پرستاری

خط ثابت 02634250797

همراه 09199782122

علت استفاده از فیزیوتراپی چیست؟

فیزیوتراپی کمر با دستگاه

لازم به ذکر است اگر کمر درد داشتید و بعد از چند هفته خوب نشد حتما به فیزیوتراپی مراجعه کنید، فیزیوتراپی می تواند برای انواع مختلف کمردرد مفید باشد که در متن زیر به انواع آن اشاره کرده ایم.

تنگی ستون فقرات: هنگامی است که فضای اطاف نخاع باریک شود و موجب وارد شدن فشار به نخاع شود.

درد سیاتیک: دردی که از پشت به پایین پاها حس می کنید سیاتیک است که در اثر دیسک طولانی رخ میدهد و هنگامی بروز می دهد که دیسک کمر از شکل طبیعی خود خارج شده و موجب فشار به ریشه عصبی می شود.

بیماری دژنراسیون دیسک: کمردرد ناشی از پیری دیسک هادر ستون فقرات می باشد

کمر درد غیر اختصاصی: این کمر درد ها دلیل مشخصی مانند صدمه اساسی و وضعیت پزشکی ندارد.

تمرینات فیزیوتراپی کمر

برای کاهش فشار بر اعصاب کمر و کاهش درد از تمرینات فیزیوتراپی استفاده می شود و همچنین فیزیوتراپیست ها برای بالابردن انعطاف بدن و افزایش توان حرکتی از حرکات کششی استفاده می کنند که موجب تقویت ماهیچه ها می شود. از دیگر تمرینات فیزیوتراپی می توان به موارد زیر اشاره کرد: (انجام هر کدام از این تمرین‌ها به نوع مشکل بیمار و شدت عارضه و درد وابسته است)

  • تمارین ایروبیک برای بهبودی کامل و بازیابی قوای جسمی و چابکی
  • درمان‌های دستی
  • تحریک الکتریکی
  • حرکات تقویتی برای عضلات بزرگ و اصلی برای تقویت مفاصلی که ایجاد درد می‌کنند
  • سرمادرمانی
  • ترکشن

فیزیوتراپی اسپاسم کمر

یکی از رایج تریم مشکلات کسانی که کمر درد مبتلا هستند، گرفتگی عضلات کمر می باشد. توجه کنید اگر اسپاسم کمر به صورت مزمن و طولانی رخ داد حتما به فیزیوتراپی مراجعه کنید زیرا موجب می شود علاوه در درمان، علت آن را پیدا کرده و در نهایت سبب پیشگیری از دوباره مبتلا شدن به کمر درد می شود. لازم به ذکر است که حل اسپاسم ها متفاوت است و برای درمان آن از تمرین درمانی و اُلتراسوندتراپی، درمان دستی، الکتروتراپی و ماساژ است. از این حرکات کششی می شود به موارد زیر اشاره کرد:

  1. کشیدن زانوها تا میانه قفسه سینه در حالت درازکش برای کشیده شدن عضلات کمر
  2. کشیدن عضله‌های کمر با استفاه از حرکت زانوها به چپ و راست به صورت خوابیده
  3. حالت نیایش و سجده با دست‌های به جلو کشیده شده برای کشیده شدن عضله‌های پشت

تمرینات فیزیوتراپی کمر در منزل کرج

فیزیوتراپی دیسک کمر

در ادامه به تمریناتی فیزیوتراپی که برای درمان در ناحیه کمر توصیه می شود پرداخته ام که لازم است برای انجام درست این تمرین ها از یک فیزیوتراپیست متخصص استفاده کنید. این تمرین ها بعد از لیزر درمانی، از درمان‌های دستی و ارائه‌ی آموزش‌های لازم برای تمرین کردن در خانه کاربردی هستند.

  • تمرین پرس شانه در منزل

تقویت عضلات کمر و بالای آن به وسیله‌ی پرس شانه انجام می‌شود. به پشت دراز کشیده و پاهای خود را از رانو خم کنید چند ثانیه نگه داشته و سپس پاهای خود را باز کنید.

  • انجام تمرینات حرکتی

فیزیوتراپیست با ارائه‌ی تمرینات حرکتی، عضلات اطراف ناحیه‌ی آسیب دیده را فعال می‌کند.

  • افزایش گردن خون در افراد، با استفاده از گرما درمانی
  • خوابیدن به روی پهلو و کشش عضلات شکم

به روی پهلو خوابیده و یک پای خود را بلند کرده و سپس به آرامی پایین بیاورید. به مدت چند ثانیه در این حالت نگه داشته و سپس پایین بیاورید. باید سعی کنید که بدنتان به عقب حرکت نکند.

  • رفع اسپاسم به وسیله‌ی ماساژ درمانی و درمان‌های دستی
  • حرکت فشار دادن توپ

به پشت خوابیده و توپی را در بین زانوهای خود قرار دهید. با فشار دادن توپ به وسیله ی زانوهایتان، می‌توانید عضلات ران پا و کمر خود را تقویت کنید.

  • تمرین کشش لگن به صورت خوابیده

روی شکم خوابیده و پاهای خود را بدون خم کردن زانو از باسن به آرامی بلند کرده و به آرامی پایین بیاورید. این حرکت موجب تقویت عضلات کمر می‌شود که در مرحله‌ی بهبود کمر به بیمار ارائه می‌شود.

  • انجام حرکت انعطاف لگن

برای انجام این حرکت نیز به پشت خوابیده و پاهای خود را به صورت ۹۰ درجه جمع کنید. شکم خود را در حین این تمرین باید صاف نگه داشته و منقبض کنید و سپس زانوهای خود را خم کرده و بالا بیاورید.

آموزش فیزیوتراپی کمر در منزل

فیزیوتراپی دیسک کمر در منزل کرج

ستون فقرات انسان از 24 مهره تشکیل شده که به وسیله صفحات غضروفی از یکدیگر جدا می شود و در حالت عادی هر فرد 4 دیسک کمر دارد، که این دیسک کر در برابر فشارهایی که به بدن وارد می شود همچون ضربه گیر عمل می کند، لازم به ذکر است که دیسک کمر بیماری نیست، هنگامی که دیسک کمر بیرون میزند بیماری در بین مردم شناخته می شود و این عارضه موجب درد خیلی شدید در کمر می باشد که درمان آن نیز زمان بر و طاقت فرساست. در بین مردم رایج ترین نوعفیزیوتراپی، فیزیوتراپی دیسک کمر می باشد.

علائم دیسک کمر چیست؟

در متن زیر به علائم و نشانه های دیسک کمر پرداخته ایم در صورت داشتن هر یک از علائم زیر حتما به فیزیوتراپی مراجعه کرده و اقدام به درمان کنید همچنین می توانید از خدمات فیزیوتراپی در منزل موسسه پزشکی مهرگان نو استفاده کنید.

  • ضعف عضلات ناحیه‌ کمر
  • انتقال درد از کمر تا پای فرد
  • احساس خواب رفتگی در پاها
  • بی‌حسی در عضلات فرد
  • درد موضعی در ناحیه‌ کمر


بیشتر بخوانید: هزینه فیزیوتراپی کمر در منزل کرج

قیمت فیزیوتراپی گردن در منزل کرج

 

دیسک گردن (فتق دیسک گردن) چیست؟

بیماری دیسک گردن رایج ترین علت گردن درد می باشد ستون فقرات از استخوان های به هم پیوسته ای به نام مهره تشکیل شده است. دیسکی که یک مهره را به مهره دیگر متصل می کند به عنوان یک بالشتک یا ضربه گیر بین مهره ها عمل می کند. به ما این امکان را می دهد که حرکت کنیم، خم شویم، گردن و پشت خود را بچرخانیم. دیسک از یک لایه بیرونی سخت و یک هسته ژل مانند تشکیل شده است. با افزایش سن، ساختار مرکزی دیسک ممکن است محتوای آب خود را از دست بدهد و ممکن است منجر به اختلال در عملکرد دیسک شود. از آنجایی که ممکن است لایه مرکزی دیسک آسیب دیده باشد، لایه بیرونی نیز ممکن است آسیب دیده و پاره شود. در این حالت ممکن است ساختار مرکزی دیسک از پارگی لایه بیرونی به داخل کانالی که اعصاب و نخاع از آن عبور می کنند بیرون بزند. به این حالت فتق دیسک گردن می گویند.

فیزیوتراپی گردن با دستگاه

هنگامی که این اتفاق در گردن رخ می دهد، به آن فتق گردن می گویند. خطر فتق گردن با افزایش سن بیشتر می شود! در حدود 80 درصد موارد اینگونه علائم شروع می شود. می تواند به اعصاب فشار وارد کند و باعث درد، سوزن سوزن شدن، از دست دادن حس و قدرت شود که به بازوها، پشت و قفسه سینه می رسد. به ندرت، فتق دیسک گردن می تواند باعث فشار بر روی نخاع شود که می تواند باعث ایجاد مشکلاتی در پاها شود. استفاده از داروهای مسکن فیزیوتراپی، کشش گردن و به عنوان آخرین راه‌حل، جراحی، می‌توانند به کاهش درد گردن ناشی از بیماری دیسک گردن کمک کنند. این وضعیت اغلب افراد 30 تا 50 ساله را تحت تاثیر قرار می دهد. مردان دو برابر زنان بیشتر در معرض ابتلا به این بیماری هستند. با سایت آژانس پرستاری مهرگان نو همراه باشید تا در مورد فیزیوتراپی گردن اطلاعات کسب کنید.

موسسه پزشکی مهرگان نو

فیزیوتراپی دیسک گردن در منزل

فیزیوتراپی گردن در منزل

همانگونه که ذکر شد، یکی از شایع ترین علل گردن درد، فتق گردن است. 7 مهره در گردن وجود دارد. ستون فقرات وظیفه محافظت از نخاع را بر عهده دارد و در عین حال ما را در حالت ایستاده نگه می دارد. ناحیه گردن همچنین اعصاب دست، بازو و بالاتنه را کنترل می کند.
ستون فقرات ما به بدن اجازه می دهد عمودی بایستد و از 33 استخوان به نام مهره تشکیل شده است. این استخوان ها توسط بافت همبند، مفاصل و پدهای ضربه گیر که به آنها دیسک می گوییم به یکدیگر متصل می شوند. دیسک ها به ستون فقرات اجازه می دهند در همه جهات حرکت کنند. در عین حال هر دیسک ضربه های وارده را مانند ضربه گیر جذب می کند. این واقعیت که آنها درست در جلوی نخاع و ریشه های عصبی قرار دارند، علت اصلی علائم در بیماری های دیسک است. دیسک ها از یک حلقه لاستیکی مانند و یک هسته تشکیل شده است که یک ماده ژله مانند داخل آن است. با افزایش سن، حلقه دیسک در ستون فقرات محتوای مایع خود را از دست می دهد و در جذب شوک کمتر موثر می شود. پارگی حلقه در ناحیه گردن و بیرون آمدن ماده ژله مانند و فشار بر نخاع و/یا ریشه های عصبی، فتق گردن (فتق دیسک گردن) نامیده می شود. از عوامل خطر دیسک گردن می شود به بلند کردن مکرر اجسام سنگین، شرکت در ورزش های تحمل وزن، چاقی، سیگار کشیدن و وضعیت نامناسب بدن، همگی اشاره کرد. اکثر فتق دیسک ها نیازی به جراحی ندارند و به فیزیوتراپی دیسک گردن در منزل و یا در کلینیک فیزیوتراپی پاسخ می دهد.
افراد مسن بیشتر تحت تاثیر فتق دیسک گردن هستند. این به این دلیل است که دیسک های بین مهره ای با افزایش سن انعطاف پذیری خود را از دست می دهند. دلیل دیگر افزایش آرامش مفاصل مهره ای است. این افزایش باعث ساییدگی بیشتر دیسک های بین مهره ای می شود.

علائم فتق دیسک در ستون فقرات گردنی

  1. گردن درد
  2. درد شانه
  3. کمر درد
  4. سردرد؛ به خصوص سردردهای تنشی
  5. اختلالات حسی
  6. سرگیجه
  7. اختلالات بینایی
  8. وزوز گوش (وزوز گوش)
  9. بی حسی در بازو، دست و انگشتان
  10. درد در گردن، پشت، کمر، بازوها یا پاها.
  11. ناتوانی در خم شدن یا چرخش گردن یا پشت.
  12. بی حسی یا سوزن سوزن شدن در گردن، شانه ها، بازوها، دست ها، باسن، پاها
  13. ضعف در بازوها یا پاها.
  14. لنگیدن هنگام راه رفتن.
  15. افزایش درد هنگامسرفه، عطسه، رسیدن یا نشستن.
  16. ناتوانی در ایستادن مستقیم؛ «گیر کردن» در موقعیتی مانند. به جلو خم شده یا به پهلو خم شده است.
  17. مشکل بلند شدن از روی صندلی.
  18. ناتوانی در ماندن در یک وضعیت برای مدت طولانی، مانند نشستن یا ایستادن، به دلیل درد.
  19. دردی که در صبح بدتر می شود.

فیزیوتراپی دیسک گردن در منزل

درمان دیسک گردن در منزل کرج

  • درمان های پزشکی غیر جراحی

اکثر افرادی که علائم دیسک گردن را نشان می دهند و تشخیص داده می شود با روش های درمانی غیر جراحی بهبود می یابند. پزشک ممکن است استراحت، گردن بند، داروها و تزریقات را توصیه کند. با این حال، با حمایت پزشک و فیزیوتراپیست در مرکز سلامت ستون فقرات، تغییر در سبک زندگی، برنامه های فیزیوتراپی و تمرینات فتق گردن در بهبودی شما موثر خواهد بود.
ممکن است یک یا دو روز استراحت پس از شروع درد توصیه شود. دلیل اینکه محدودیت حرکتی برای مدت کوتاه توصیه می شود، جلوگیری از ضعیف شدن عضلات است.

  • دارو

مسکن‌ها، شل‌کننده‌های عضلانی و داروهای ضدالتهاب غیراستروئیدی (NSAID) در دوز و مدت زمان توصیه شده توسط پزشک برای کاهش ادم استفاده می‌شوند.

  • تزریق اپیدورال، تزریق بلوک

پزشک ممکن است تزریق اپیدورال یا تزریق بلوک های مختلف را به عنوان بخشی از برنامه درمان و توانبخشی توصیه کند. در نتیجه استفاده از کورتیکواستروئید و ماده بی حس کننده موضعی در خارج از نخاع یا اطراف ریشه های عصبی با مداخله خاصی ایجاد می شود. اگر درد شدید بازو دارید، این تزریق ها برای کنترل درد هستند. هدف آن کاهش التهاب در عصب و دیسک است. فتق دیسک را برطرف نمی کند.

  • فیزیوتراپی گردن

بهره مندی از کاربردهای مختلف فیزیوتراپی به منظور کاهش اثرات منفی فتق گردن بسیار موثر است. فیزیوتراپیست برنامه تمرینی خاصی را برای تقویت عضلات گردن توصیه می کند. با انجام این تمرینات به صورت کنترل شده و طبق برنامه از گردن در برابر آسیب محافظت خواهید کرد. کاهش اثرات منفی فتق گردن با تقویت بدن با تمریناتی که در خانه یا محل کار به برنامه روزانه خود اضافه می کنید ممکن است.

پزشک و فیزیوتراپیست شما همچنین ممکن است از روش های فیزیوتراپی مانند کشش، تحریک الکتریکی، بسته بندی سرد و گرم یا درمان دستی برای کاهش التهاب، درد و اسپاسم عضلانی استفاده کنند.

تمرینات درمانی فیزیوتراپی گردن در منزل کرج

هزینه فیزیوتراپی گردن ۱۴۰۱

در ادامه این قصد داریم به انواع تمرینات فیزیوتراپی بپردازیم از این جهت شما می توانید با انجام این تمرینات عضلات گردن خود را تقویت کنید. اغلب افرادی که پشت سیستم و کامپیوتر نشسته می نشینند بهتر است انجام تمرینات را در منزل خود انجام داده و یا برای بهتر و درست انجام این تمرین ها از یک فیزیوتراپ حرفه ای استفاده کنید. شما می توانید از فیزیوتراپی گردن در منزل موسسه پرستاری و پزشکی مهرگان نو بهره مند شوید.

  • ماساژ درمانی برای گردن

یکی از اولین راهکارهای اولیه برای گردن دارد، ماساژ درمانی می باشد که این ماساژ توسط فیزیوتراپیست در زمانی که گردن خشک شده بود باشد انجام می شود تا از درد شدید آن بکاهد، البته لازم به ذکر است که ماساژ درمانی نیاز به رعایت اصولی دارد که در صورت رعایت نکردن این اصول سبب می شود که درد گردن و عضلات شما بدتر شود. از این جهت می توانید برای درمان ماساژ درمانی از  فیزیوتراپیست های حرفه ای موسسه پرشکی مهرگان نو استفاده کنید. 

  • تمرینات کششی خاص برای گردن

برای بهبود درد در ناحیه گردن و  نواحی خاصی از گردن استفاده از تمرینات کششی، یکی از روش‌هایی که فیزیوتراپیست‌ می باشد. البته این کار بسیار حساس بوده و حتما باید تحت نظر یک فیزیوتراپیست حرفه ای انجام شود. لازم به ذکر است که کشش نواحی خاص گردن را به تنهایی انجام ندهید.

  • استفاده از تکنیک های تحرک مفاصل

این روش نیز دارای تکنیک های خاصی است که موجب نرم شدن و تحریک شدن مفاصل گردن می شود و هنگام فیزیوتراپی برای فرد توصیه می شود.

  • تمرین ایزومتریک فشار سربه دست

  1. سر خود را صاف و در راستای بدن قرار دهید.
  2. کف دست را در سمت راست سر قرار داده و محکم نگه ‌دارید. 
  3. با سر به کف دست نیرو وارد کنید تا در عضلات گردن انقباض ایزومتریک ایجاد شود. 
  4. این حرکت را برای قسمت چپ سر، پشت و پیشانی انجام دهید.
  • حرکت شراگ

  1. صاف بایستید و دست‌هایتان را در پهلو نگه ‌دارید. 
  2. شانه‌ها را به آرامی به بالا و سپس چرخش وار به سمت پشت حرکت دهید. 
  3. شانه‌ها را به آهستگی به سمت پایین بیاورید. 
  4. این حرکت را چند بار تکرار کنید.
  • تمرین کشش گردن

  1. صاف بایستید.
  2. به آرامی سر را به سمت راست بچرخانید تا جایی که در گردن احساس کشش داشته باشید. 
  3. نگاهتان باید در راستای کتفتان قرار بگیرد. 
  4. 6 ثانیه به همین صورت نگه دارید و سپس رها کنید. 
  5. برای هر طرف باید 3 مرتبه این حرکت را انجام دهید.
  • تمرین مقاومتی گردن در حالت خوابیده

  1. در این تمرین باید به شکم روی زمین بخوابید. 
  2. سر را آهسته از روی زمین به سمت بالا بیاورید؛ به صورتی که در پشت گردن احساس کشش کنید.
  3. چند ثانیه نگه داشته و سپس رها کنید.
  • کشش با حوله

  1. صاف بایستید 
  2. یک حوله یا پارچه را به شکلی تا بزنید که دارای طول و عرض باشد. عرض حوله یا پارچه را روی شانه خود قرار دهید. 
  3. یک سر حوله را از پشت و با دست دیگر، سر دیگر حوله را از جلو نگه دارید. 
  4. به آرامی حوله را به سمت پایین بکشید و همزمان گردن را در جهت مخالف کشش خم کنید.
  5. اندکی نگه داشته سپس رها کنید. 
  6. این کار را برای هر دو کتف انجام دهید.
  • چرخش شانه

  1. دست‌هایتان را پشت سر قلاب کنید. 
  2. شانه‌ها و دست را در جهت عقربه‌های ساعت و بر خلاف جهت عقربه‌های ساعت انجام دهید.

قیمت فیزیوتراپی گردن در منزل 1401

قیمت فیزیوتراپی گردن در منزل کرج

عوارض فیزیوتراپی گردن 

  1. افزایش شدت درد در عضلات گردن
  2. کج شدن و افتادگی عضلات
  3. احساس سوزش و گزگز در ناحیه تحت درمان
  4. آسیب به ستون فقرات

 

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد